پنجشنبه 8 بهمن 1394 - 3:19

نحوه تغییر حوزه انتخابیه برای کاندیداها/ گلایه معاون استاندار از تحریف سخنانش

نامزدهای انتخاباتی که قصد دارند حوزه های انتخابیه خود را تغییر دهند باید درخواست کتبی خود را به وزارت کشور و یا حوزه انتخابیه مدنظر ارائه دهند.

گروه سیاسی – معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نامزدهای انتخاباتی که قصد دارند حوزه های انتخابیه خود را تغییر دهند باید درخواست کتبی خود را به وزارت کشور و یا حوزه انتخابیه مدنظر ارائه دهند.

فتاح محمدی در گفتگو با خبرنگار «بویر نیوز» بیان داشت:‌ طبق قانون پس از دریافت درخواست کاندیداهایی که متقاضی جابجایی حوزه انتخابیه خود هستند، هیات های اجرایی و نظارت درخواست آنها را مورد بررسی قرار می دهند و حداکثر ظرف 24 ساعت نسبت انجام روال قانونی و جابجایی اقدام می شود.

محمدی با ابراز گلایه از تحریف سخنانش در برخی رسانه ها گفت: درمورد هیچ حوزه انتخابیه ای و جابجایی هر حوزه ی انتخابیه به حوزه ای دیگر صبحت خاصی نداشتم و قانون برای همه کاندیداها برابر است و روال کار نیز به همین صورت است.

به گزارش «بویر نیوز» برخی از رسانه های مصاحبه ای از فتاح محمدی نقل کرده بودند که در آن عنوان شده بود « اگر نامزد انتخاباتی هم اکنون در حوزه انتخابیه تهران، ری و شمیرانات نامزد انتخابات شده و قصد دارد نامزد حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ شود باید دوباره برای تایید و یا ردصلاحیت تشکیل پرونده‌ بدهند، اظهار داشت: البته بازده زمانی برای تایید یا رد این نامزد بسیار کوتاهتر از گذشته خواهد بود.» که در این گفتگو محمدی صریحا این اظهارنظر را تکذیب کرد و از رسانه ها خواست در نقل سخنان افراد و مسیولان سلیقه شخصی خود را دخالت ندهند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=179039
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علی گفت:

    دلیلی نداره نماینده تایید صلاحیت شده برای یک حوزه دیگه بخواد تایید صلاحیت بشه … یک کشوریم و یک شورای نگهبان و یک ملت… همه جای ایران سرای من است.

  2. بنی لو گفت:

    شک نکنید که حاج آقا موحد به حوزه کهگیلویه می آید و برنده بی چون و چرای انتخابات می شود

دیدگاه شما