دوشنبه 5 بهمن 1394 - 9:24

پاسخ مجمع نمایندگان طلاب کهگیلویه و بویراحمد در حوزه علمیه قم به اظهارات تاجگردون: آیت الله مقتدائی گفت اصلاً این آقا را نمی شناختم!

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با انتشار بیانیه ای تاکید کرده است آیت الله مقتدائی، تاج گردون را نمی شناخته است و به مواردی که تاج گردون از آنها حاشیه یاد کرده بود، پاسخ داد و آن را قانون و عدالت برای تمامی نامزدهای انتخاباتی دانست.

گروه سیاسی – مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با انتشار بیانیه ای تاکید کرده است  آیت الله مقتدائی، تاج گردون را نمی شناخته است و به مواردی که تاج گردون از آنها حاشیه یاد کرده بود، پاسخ داد و آن را قانون و عدالت برای تمامی نامزدهای انتخاباتی دانست.

به گزارش «بویر نیوز»، متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم بالجمله عهده دار برنامه های طلاب استانها می باشد.

با توجه به شروع فضای انتخاباتی کشور و عدم اعلام تأیید صلاحیت ها، مجمع نمایندگان طلاب به ضرورت دخیل بودن طلاب در تعالی و غنی بخشی برنامه های انتخاباتی مناسب دید بعد از احراز صلاحیت نامزدهای محترم به صورت عمومی از همه آنان دعوت به عمل آورد تا برنامه های خود را طرح و نکات لازم را از نخبگان بشنوند، ولی متأسفانه آقای تاجگردون نه تنها هماهنگی لازم را با مرجع ذی صلاح«مجمع نمایندگان طلاب»انجام ندادند بلکه علی رغم اعلام ممنوعیت این اقدام، قصد تشکیل جلسه عمومی را نمود، که با اطلاع یافتن مسؤلین مربوطه لغو جلسه ابلاغ گردید و در نهایت در منزل شخصی، با حضورعده ای محدود برگزار گردید.

مایه تعجب از ایشان است که در کسوت نمایندگی مجلس که خود باید نماد نظم و قانون مداری باشد و بنابرفرمایش الهی: «وأتواالبیوت من ابوابها»، فَلَا تَدْخُلُوهَا حَتَّى یُؤْذَنَ لَکُمْ وَإِن قِیلَ لَکُمُ ارْجِعُوا فَارْجِعُوا». متأسفانه قانون حوزه را نادیده گرفتند!

اما نکاتی در مورد مطلبی که ازایشان با عنوان «یاداشت تاجگردون پس از تأیید صلاحیت»منتشر شد:

– فرمودید حاشیه های جالب: اولاً لغو جلسه عمومی که از سوی حوزه علمیه قم صورت گرفت یک تصمیم عاقلانه و در جهت رعایت عدالت در مورد همه نامزدهای انتخاباتی بود نه آنچه شما به عنوان حاشیه پنداشتید!

– فرمودید بعضی از طلاب گروهی دیگر را تهدید به شرکت در جلسه کردند، احتمالاً منظور شما از بعضی همان مرجع ذی صلاح است که قانوناً برای رعایت عدالت اجازه جلسه عمومی نداد!

– فرمودید دیدار با طلاب استان!!!! احتمالاً منظور شما همان 30-40 نفری هستند که حضور پیدا کردند در حالی که طلاب هم استانی مقیم قم، قریب به 1000 نفر می باشند و احتمالاً منظور سایت حامی شما از حمایت قاطع طلاب، همین تعداد محدود بوده است!

– سایت اطلاع رسانی شما به نفع خویش، از طرف حضرت آیت الله مقتدائی (دام عزه) تیتر زد:«وجود تاجگردون به نفع حوزه های علمیه است»!! اما در جلسه روز سه شنبه مورخ 29/10/94 در جامعه مدرسین این کلام منقول از طرف ایشان تکذیب گردید. و فرمودند من اصلاً این آقا را نمی شناختم! از طرف بعضی ها این جلسه ترتیب داده شد، و در آن جلسه به ایشان گفتم آنچه که مرضی دین خداست انجام دهید!

در پایان همه نامزدها را به رعایت اخلاق سیاسی توصیه می نمائیم.

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه علمیه قم

photo_2016-01-24_18-10-40-640x1024

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=178645
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. درود گفت:

    سایت ع….کارش جانب داری از چند فرد خاص اینطئر سایت کلا مسخره میشه به نظرم

  2. غریبه گفت:

    بعضی سایتها پول می گیرند که کامنت های منفی را نمایش ندهند وحتی با عناوین دیگری با ادارات و یا نامزدهای انتخابات قرارداد بسته اندو تا کم وزیادی صورت می گیره تهدید می کنند که کامنت ها را انتشار می دهیم درود بر بویر نیوز

  3. دانشجو گفت:

    اینکه تاجگردون و لیدراش تو فضای مجازی به این در و تون در میزنن از این جهته که بوی شکست رو احساس کردن…
    قطعا مردم گچساران و استان اینگونه دغل کاری ها رو به ذهن میسپارن و با بصیرت در انتخابات حاضر خواهند شد..

  4. از طلاب قم گفت:

    نظریات سیاسی مجمع نمایندگان طلاب هم استانی در قم به تایید همه طلاب هم استانی مقیم قم نمیرسه و اساسا این نظریات بیانگر نظریات طلاب هم استانی نیست و این طور برداشت کردن که این بیانیه مربوط به همه طلاب بوده اشتباه است.البته مجمع هماهنگ کننده جلسات است و طبیعتا اگه مسئولی قصد جلسه با طلاب هم استانی داره طبیعتا برای رسمیت جلسه باید به مجمع هماهنگی کنه تا مجمع هم به همه طلاب جهت حضور در جلسه اعلام کند.

  5. علی گفت:

    تاجگردون یک اسطوره است ایکاش شهرستان کهگیلویه چنین نماینده ای داشته بود تا به او افتخارمیگردیم وبه خود ببالیدیم

  6. ناشناس گفت:

    این نظر وعقیده کمی ازدوستان درمجمع طلاب است ومورد تایید همه نمایندگان وطلاب نمی باشد وآیا نظر آقای مقتدایی ودیگران راهم می تونند انکار کنند

  7. دانشجو گفت:

    دفاع از تاجگردون دفاع از غقلانیت تدبیر و توسعه است

دیدگاه شما