دوشنبه 5 بهمن 1394 - 9:35

چرا روشنفکر ائتلاف با هدایت خواه را تکذیب کرد؟

گروه سیاسی – روز گذشته در حاشیه یک مراسم فاتحه خوانی در شهرستان دنا ستار هدایت خواه و مهدی روشنفکر دو کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی که در این مراسم فاتحه خوانی حضور یافته بودند با هم دیدار کوتاهی داشتند.

ساعاتی بعد خبر این دیدار با عکس های در «بویر نیوز» منتشر شد و ضمنا تاکید شد در میان همراهان هر دو کاندیدا زمزمه های “ائتلاف” شنیده می شد که جز خبر دیدار و گفتگوی کوتاه چیز دیگری به عنوان خبر رسمی منتشر نشد.

روشنفکر-هدایتخواه2 روشنفکر-هدایتخواه

بر همین اساس، امروز مهدی روشنفکر کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه بویراحمد و دنا تاکید کرد: به نفع هیچ شخصی کناره گیری نخواهم کرد.

مهدی روشنفکر در گفت و گویی با بیان این مطلب گفت:  با توجه به مطرح بودن شایعاتی با مضمون کناره گیری اینجانب از کاندیداتوری دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به نفع کاندیدایی خاص به طرفداران خود قول می دهم تا پایان انتخابات در کنار آنها و در صحنه حضور خواهم داشت.

وی با تاکید بر اینکه دیدار روز گذشته خود با نماینده سابق بویراحمد و دنا کاملا اتفاقی بوده است اظهار داشت: برخی این دیدار تصادفی را نشانه کنار کشیدن بنده از صحنه انتخابات قلمداد کرده اند که همین جا اعلام می کنم قصد چنین کاری را نداشته و به نفع هیچ شخصی کناره گیری نخواهم کرد.

به گزارش «بویر نیوز»، اما این اظهارات روشنفکر از آن جهت قابل تامل است که خبری مبنی بر کناره گیری روشنفکر و یا هدایت خواه منتشر نشده که وی کناره گیری خود را تکذیب می کند بلکه بر اساس شنیده ها از همراهان روشنفکر و هدایت خواه در میان جمعیت گفته می شد که با توجه به نزدیکی تفکر سیاسی این دو کاندیدا “احتمال ائتلاف” وجود دارد حال اینکه به همان میزان ممکن است این احتمال وجود نداشته باشد و از طرفی در صورت احتمال ممکن است این ائتلاف به سود هر کاندیدای باشد!

شاید روشنفکر تمایلی به رسانه ای شدن این اتفاق در این زمان نداشته و تکذیب از سوی ایشان و سکوت از سوی هدایت خواه قابل تامل است!

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=178628
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. رسول گفت:

    ورود هر دو به نفع رقیبان خواهد بود
    باید هر دو ائتلاف کنند و یکی به نفع دیگری کنار رود

  2. م- دانشفر گفت:

    با ديدگاه رسول  صد درصدموافقم

  3. دنا بویراحمدی گفت:

    مردم فهیم بویراحمد و دنا باید کاندیدی هم سو با دولت به مجلس بفرستند چون اگر هم فکر دولت نباشد کاری نمیتواند انجام دهد

  4. خخخ گفت:

    ای اقااا قرار نبی من فاتحه خونی بره پ چطووو یهووو ره فاتحه خونی   طبق بیانیه که داده بدود

دیدگاه شما