دوشنبه 5 بهمن 1394 - 8:22

حمایت بزرگواری ازموحد/ درنشست خصوصی بزرگواری با موحد چه گذشت؟

گروه سیاسی – درحالیکه زمستان امسال کهگیلویه تا همین دقیقه،روزهای ابری زیادی را بخود دیده اما انگار درفضای سیاسی حوزه انتخابیه کهگیلویه حداقل در ارودگاه اصولگرایان نسیمی وزیدن گرفت که درپس خود روزهای آفتابی زیادی را بهمراه دارد.

به گزارش بویر نیوز به نقل از راک نیوز ،پس از قطعی شدن انصراف حجت الاسلام بزرگواری از شرکت درانتخابات دهم وکاندیداتوری سیدمحمد موحد درحوزه انتخابیه تهران ،اصولگرایان مرکز نشین دست بکار شدند تا سند کرسی این حوزه انتخابیه درمجلس را که تاکنون به نام اصولگریان رقم خورده ،برای دور دهم نیز قطعی کنند.

براساس این گزارش با پادرمیانی چهره های شاخص اصولگرایانی مثل بادمچیان، باهنر ولاریجانی سرانجام کدورت چندین ساله بزرگواری و موحد پایان یافت وتا با همفکری وحمایت همدیگر راه را برای انتخاب مجدد موحد دراین حوزه انتخابیه فراهم سازند.

یک منبع آگاه به راک نیوز گفت :اولین نشت خصوصی در هفته گذشته در تعزیرات حکومتی کل کشور برگزار گردیدوهم چنین امروز صبح درمجلس این همدیگر را ملاقات کردند.

حجت السلام بزرگواری در گفتگو با راک نیوز میگوید : اگرچه ماشاید اختلاف نظرباهم داشته باشیم اما به این نتیجه رسیده ایم که باید جبهه اصولگرایی دراین حوزه ومنطقه ما از تشددو انشقاق دوری گزیند.

نماینده مردم کهگیلویه در دوره های هشتم ونهم مجلس با بیان اینکه خوشبختانه سوتفاهم ها برطرف گردید و هردو طرف نسبت به مسائلی که به طرفین نسبت داده میشد از هم حلالیت طلبیدیم درادامه افزود: یکی از دلایلی که این دوره ثبت نام نکردم همین بود که برخی از دوستان رد صلاحیت خود را به بنده نسبت میدادند.

دبیرکمسیون آب وکشاورزی مجلس ضمن کذب خواندن شایعاتی مبنی بردخالت اینجانب در ردصلاحیت افرادی مانند وفایی یا عدل هاشمی گفت: من همه تلاش خود را برای تایید صلاحیت این عزیزان میکنم و حتی بسیارعلاقمندم که کاندیداهای اصلاح طلب هم مشکلشان حل شود وانتخابات پرشوری را پیش رو داشته باشیم.

سیدعلی محمد بزرگواری ضمن بیان حمایت قاطع خود از کاندیداتوری حضرت ایت الله ملک حسینی یادآورشد: که وی از سرمایه ها ومیایه افتخار استان ماست که باید تلاش کنیم تا با بالاترین رای وارد خبرگان گردد.

نماینده مردم کهگیلویه بززگ از تلاش ها ونامه نگاری های ایت الله سیدشرف الدین ملک حسینی برای کمک به تایید صلاحیت نامزدهای تایید نشده دراستان خبرداد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=178625
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. محمدعلی ايرمی گفت:

    ازلحظه خبرتأييدصلاحيت موحدافرادمتعددی که دارای شخصيتهای چندگانه می باشندوباموفقيت نسبی جريان اصلاحات درانتخابات رياست جمهوری92 مدعی اصلاح طلبی شدندومناصب وجايگاه های مديريتی دريافت نمودند،بسيارخوشحال ومسرورشدندواقدام به تبليغات وفعاليت به ب نفع آقای موحدمی نمايند.

  2. ناشناس گفت:

    خدایا ای موحد چه مخ زن و با سیاسته

دیدگاه شما