یکشنبه 4 بهمن 1394 - 10:08

حمله سازمان یافته دلواپسان به رئیس جمهور (+تصاویر)

بگذریم از دولت پاکدستی که ذخایر این ملت توسط مسئولان ارشدش که هم اکنون در زندان هستند چگونه اختلاس و یا دزدیده شد و خزانه ای خالی با هزاران پروژه نیمه کاره و تعطیل و تحریم های کمرشکن را تحویل روحانی داد و امروز هم حامیان دولت سابق طلبکار مردم و دولت منتخب هستند!

گروه سیاسی – اواخر هفته گذشته رئیس جمهور در جمع استانداران و فرمانداران به بیان مطالب مهمی پرداخت.

به گزارش بویرنیوز، دکتر حسن روحانی در این نشست با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: “در قانون اساسی آمده که یهودی ها باید نماینده داشته باشند یا چقدر زرتشتی داریم، یا چقدر آشوری و ارمنی داریم، اگر جناحی در این کشور جمعیتش ۷ یا ۱۰ میلیون جمعیت دارد آنها هم باید نماینده داشته باشند،اسم مجلس خانه ملت است نه خانه یک جناح.

 
کار بسیار بزرگی پیش رو داریم، بزرگترین کار سیاست داخلی دولت یازدهم در ۷ اسفند امسال کارکرد سیاسی دولت مشخص می شود.
 
امروز نمی خواهیم حرف تلخ بزنم
 
همه باید بیایند پای صندوق،اگر کسی با نظام مسئله دارد او هم بیاید، همه باید پای صندوق بیایند اما زمانی که ما شور و حرارت ایجاد کنیم، اگر یک جناح هست خب نیاز به انتخابات نیست همان ها دوباره تشریف بببرند مجلس.باید ۲ جناح باشند.
 
باید تلاش کنیم انتخابات خوب و سالم برگزار شود البته من نمی دانم چند جناح داریم، امیدوارم همه جناح ها نمایندگان خود را به مجلس بفرستند.”
ساعاتی از انتشار سخنان رئیس جمهور نگذشته بود که برخی رسانه ها با انتخاب تیتری مغرضانه به تحریف سخنان رئیس جمهور که در واقع سخنان درست و قانونی بود و از رئیس جمهوری که با رای اکثریت مردم به این جایگاه رسیده و باید از حقوق مردم دفاع کند انتظاری غیر از این نمی رفت.
اما روز بعد و در نماز جمعه آیت الله خاتمی بدون اشاره به سخنان منطقی روحانی در جمع نمازگزارن تهران گفت: اگر کارگزاری بگوید من زیر بار رد صلاحیت‌های شورای نگهبان نمی‌روم، به زیر مجموعه خودش هم بگوید شما هم زیر بار رد صلاحیت‌ها نروید، نام این تقلب است، این تسلیم شدن در برابر قانون محسوب نمی‌شود. کسی که خودش تسلیم قانون نیست می‌خواهد مجری قانون باشد، کسانی که حلقه واسط هستند و خودشان می‌خواهند امانت را به امین آن واگذار کنند، خودشان باید امین باشند. کسی که امین نباشد قهرا نمی تواند قانون را اجرا کند.
این در حالی است که رئیس جمهور گفته بود دولت به عنوان مجری انتخابات تلاش خود را در بیطرفی کامل در انتخابات انجام خواهد داد و به همه مجریان دستور داد تا انتخاباتی پرشور و در کمال آرامش و امنیت را برگزار کنند.
اینبار نوبت رسانه های دلواپس بود تا با ادبیات تحقیر و تخریب منتخب ملت ایران را به باد تخریب و انتقاد بگیرند.
مدیرمسئول خبرگزاری فارس در یادداشتی با عنوان “آقای روحانی! مراقب باشید «game over» نشوید” تلاش کرد تا به انتقاد از برنامه ها و سیاست های اقتصادی دولت بپردازد و به نوعی در تلاش بود تا با مقایسه تلویحی دولت احمدی نژآد و دولت روحانی، روحانی را فردی ناتوان در سیاست های اقتصادی و احمدی نژاد و سیاست هایش را عامل افزایش قیمت نفت بداند.
از طرفی حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان نیز در سرمقاله امروز در تحلیل سخنان روز پنج شنیه رئیس جمهور درباره رد صلاحیت ها نوشت:  تعجب‌آور است که آقای رئیس‌جمهور به جای آن که به خاطر ناکامی – بخوانید ضعف و ناتوانی- دولت در حل مشکلات یاد شده، روی صندلی بدهکار بنشیند و به مردم که با آنهمه وعده و وعید، طلبکار هستند پاسخ بدهد، روی صندلی طلبکاران نشسته و بازخواست می‌کند!
و در ادامه بقیه سایت و خبرگزاری های دلواپس رئیس جمهور منتخب ملت را تخریب و تحقیر کردند.
به گزارش بویرنیوز، کاش این افراد و رسانه ها که این همه از حقوق ملت سخن می گویند تنها به آخرین روز ریاست جمهوری احمدی نژآد از 8 سال ریاست جمهوریش که همین دوستان از مدافعان بی چوان و چرای آن بودند صحبت می کردند.
محمود احمدی نژاد در آخرین روز از دوره 8 ساله ریاست جمهوری خود، 16 میلیلرد تومان از حساب نهاد ریاست جمهوری و حق ملت ایران را به حساب شخصی خود انتقال داد و پس از برملا شدن موضوع وی اعلام کرد که این پول در دانشگاه ایرانیان (دانشگاه شخصی احمدی نژاد) هزینه خواهد کرد که پس از 50 سال، ساختمان و میز و صندلی و .. آن به دولت باز خواهد گشت.
بگذریم از دولت پاکدستی که ذخایر این ملت توسط مسئولان ارشدش که هم اکنون در زندان هستند چگونه اختلاس و یا دزدیده شد و خزانه ای خالی با هزاران پروژه نیمه کاره و تعطیل و تحریم های کمرشکن را تحویل روحانی داد و امروز هم حامیان دولت سابق طلبکار مردم و دولت منتخب هستند!
مگر رئیس جمهور چه چیزی گفته که شماها اینگونه به منتخب ملت توهین می کنید، آیا این که روحانی می خواهد مر قانون رعایت شود و نه مر سلیقه  و یا این که رئیس جمهور می گوید اگر یهودیان و زرتشتیان و کلیمیان می توانند در مجلس نماینده داشته باشند چرا از 30 هزار اصلاح طلب فقط 30 نفر باید تائید شوند و کجای این سخنان باعث تعجب آقایان شده است.
جالب است که یکی از بزرگترین دستاوردهای دهه اخیر انقلاب که اجرایی شدن برجام و عادی شدن روابط ایران با تمام دنیاست هیچ انعکاس مثیتی در رسانه ملی و سایت ها و روزنامه های دلواپس نداشته و این اتفاق بزرگ را که رهبر انقلاب درباره آن به رئیس جمهور نوشت :خرسندی خود را از اینکه مقاومت ملت بزرگ ایران در برابر تحریم‌های ظالمانه و تلاش دانشمندان هسته‌ئی در پیشبرد این صنعت مهم و کوشش خستگی ناپذیر مذاکره‌کنندگان، سرانجام طرف‌های مقابل را که برخی از آنان به دشمنی با ملت ایران شهره‌اند، وادار به عقب‌نشینی و رفع بخشی از آن تحریم‌های زورگویانه کرد، ابراز می‌دارم و از جنابعالی و هیئت مذاکره و شخص وزیر محترم و همه‌ی دست‌اندرکاران تشکر می‌کنم.، از چشم دلواپسان دور مانده است
به گزارش بویرنیوز، از ابتدای کار دولت روحای متاسفانه کسانی که نفعشان در تداوم تحریم ها و شرایط گذشته بود شروع به فحاشی به رئیس جمهور منتخب ملت کردند و دومین مقام این کشور را با شیوه های مختلف تخریب کرده و مانع از کار و فعالیت دولتمردان شدند و امروز هم با ایجاد حاشیه برای رئیس جمهور قصد دارند اجازه ندهند انتخاباتی سالم که منتخبان واقعی ملت باشند در مجلس حضور پیدا کنند تا شاید بتوانند قطار حرکت تدبیر و امید را متوقف کنند.
در زیر بخشی از مطالب رسانه های دلواپسان آمده است:
1
 3 4 5 23
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=178514
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    اینها هم از دنیاطلبکارن هم از اخرت. اصلا مگه احمدی نژاد درسال۴۸ اصولگرا بود.مستقل بود اصلا مردم به اینا رای ندادند نماینشون لاریجانی وعادل بودند ولی طلبکارند دیگه چکارشون میشه کرد

  2. بلوط گفت:

    روحانی عزیز مهم مردم و جوانان هستند ..حرف حق زدی دروووود بر تو 

  3. فردین گفت:

    ازکلیه دست اندرکاران سایت بویرنیوز کمال تشکر وقدردانی رادارم که واقعیت گرا هستند  دست مریزاد ،خسته نباشید 

  4. ناشناس گفت:

    مردم عمل مي خواهند نه شعار .

  5. ناشناس گفت:

    احسنت بر بویرنیوز ، درود درود درود 

  6. حرف حساب گفت:

    میخواستندنماینده های سالمی روبفرستندتاتاییدبشن نه اونهای روکه واجدشرایت نیستند همه اونهابه حق ردشدن 

  7. عابر گفت:

    درود بر روحانی

  8. حرف حساب گفت:

    مانندفتنه 88میخواین حرف خودتون روتحمیل کنین کورخوندین

  9. بویراحمد گفت:

    آقای ناشناس اولا 84 نه 48 اول خوب فکر کن بعد حرف بزن یا بنویس

  10. حسن گفت:

    ما عاشقان حسن روحانی هستیم این دلواپسان کجایند چه کسی به انها اهمیت میدهد بگذارید عقده خودرا خالی کنند خودشان میدانند جایگاهی در بین مردم ندارند

  11. سید گفت:

    من به این خاطر به سایت بویر نیوز مراجعه میکنم که ببینم اصلاح طلبان حرفشون چیه.من هم به آقای احمدی نژاد انتقاد دارم هم به آقای روحانی اما اگر منتخب مردم بودم اینقدر برای شما مهمه و بزرگش میکنین آقای احمدی نژاد هم منتخب مردم بود.ثانیا مگر اصلاح طلبان دین جدایی دارن که نمایندگانی خاص داشته باشن ملاک کار باید تعهد و تخصص باشه یا حزب ؟ثالثا آقای رییس جمهور همان بزرگواری هستن که دم از آزاد بودن انتقاد میزنن اما اتهامات و اهانت های بدی رو به منتقدین خودشون دارن.اصلا یه سوال چرا همیشه آمریکا از اصول گراها بیشتر از اصلاح طلبان میترسه؟چرا اسراییل اصلاح طلبان رو سرمایه اسرائیل در ایران میدونه؟مگه اصلاح طلبان چه سیگنال مثبتی به اونها نشون دادن؟مراجعه کنین به کتاب خاطرات خانم کلینتون تا بفهمید بعضی از این اصلاح طلبان تندرو چی به سر مملکت آوردن. پول و کیفش رو اونها میکنن اونوقت جوانان مظلوم و بی خبر این استان سنگشون رو به سینه میزنن.

  12. سید گفت:

    متاسفانه گاهی احساس میکنم که سایت بویر نیوز نمیخواد حرفهای مستدل مخالفینش تو سایتش نوشته بشن.برا همین فقط گاهی حرفهای امثال بنده که نقدهای منطقی و محترمانه به افکارشون داریم رو منتشر میکنن.ان شاءالله که احساسم درست نباشه…

دیدگاه شما