یکشنبه 4 بهمن 1394 - 0:45

نامه اعتراضی جمعی از کارگران خدماتی آبفا به دلیل نگرفتن حقوق و بی توجهی مسئولان/ با مشقت زندگی می کنیم

این در حالی است که بیش از ۵۰ نیروی خدماتی اعم از نگهبان، کارگر، آبدارچی و تعمیرکار در شهرهای مختلف استان مشغول به خدمت هستند و در حالی که سخت ترین بخش خدمات ارائه شده در شرکت آب و فاضلاب بر عده نیروهای خدماتی است

گروه اجتماعی – جمعی از کارگران خدماتی شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد با ارسال نامه ای به «بویر نیوز» خواستار پیگیری حقوق معوقه خود و توجه مسئولان شدند.

متن این نامه که در اختیار «بویر نیوز» قرار گرفته است، در ادامه می آید:

به نام خدا
ما جمعی از کارگران خدماتی شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد بیش از سه ماه است که حقوق دریافت نکرده ایم و مراجعات ما به مسئولان شرکت آب و فاضلاب استان و شرکت های مسئول راه به جایی نبرده است.
این در حالی است که بیش از ۵۰ نیروی خدماتی اعم از نگهبان، کارگر، آبدارچی و تعمیرکار در شهرهای مختلف استان مشغول به خدمت هستند و در حالی که سخت ترین بخش خدمات ارائه شده در شرکت آب و فاضلاب بر عده نیروهای خدماتی است متاسفانه در چند ماه اخیر حقوق خود را دریافت نکرده اند و با مشقات گوناگون زندگی را میگذارنند.
از همین جا از استاندار و مسئولان شرکت آب و فاضلاب خواستاریم که برای رضای خدا به فکر پرداخت حقوق نیروهای خدماتی باشند چرا که میزان مطالبه آنها بیش از ۱۵۰ میلیون هم نمی شود و با توجه به درآمدزایی شرکت آب و فاضلاب قطعا پرداخت این میزان مطالبه کار مشکلی نخواهد بود.
در ضمن از مسئولان سایت های خبری خواهشمندیم که ما نیروهای خدماتی شرکت آب و فاضلاب استان را با انتشار این خبر یاری کنند.
با تشکر جمعی از نیروهای خدماتی و کارگران شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=178468
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. احمدی گفت:

    این 50 نفر نیروهای هستند که بدون امتحان وارد شرکت شده اند وکمر شرکت راشکستند انها همه با داشتن خویش وقوم خود در اداره روی کار امده اند

دیدگاه شما