پنجشنبه 1 بهمن 1394 - 11:08

افشاگری اصلاح طلب شناخته شده از پشت پرده “عزت” بویراحمد

رضایی تصریح کرد: اصلاح طلبان مظلوم واقع شده اند و اکنون که دولت همسو بر مسند قدرت است باز هم احساس می کنیم که حذف شده ایم.

گروه سیاسی – عضو مجمع اصلاح طلبان بویراحمد و دنا در دیدار اصلاح طلبان با استاندار گفت: از بین بیش از 7000 نفری که رد صلاحیت شده اند بیش از 50 درصد آنها هوادران دولت تدبیر و امید بوده اند.

به گزارش بویرنیوز، صمدرضایی افزود: هدف از این همه ردصلاحیت هواداران دولت این است که دست دولت و کابینه اش در کشور و استانها برای رسیدن به اهداف و برنامه هایی که رئیس جمهور وعده اجرایی شدن آن را داد کوتاه تر از پیش شود.

وی ادامه داد: جریان اصوگرا از مدتها پیش با فضاسازی و تهدید اصلاح طلبان و هواداران دولت، جو نامتعارفی بر علیه آنها بوجود آورند و اکنون نیز با اهرم نظارت همه آنها را ردصلاحیت کردند.

رضایی با اشاره به بازی اصولگراین با کلید واژه عزت بویراحمد در فضای انتخاباتی این حوزه گفت: از کدام عزت حرف می زنید؟ چون می خواهید رای مردم را جذب کنید از عزت بویراحمد حرف می زنید؟ کدام عزت را می گویید عزتی که رقیب را حذف کنید و از آن سواستفاده کنید؟ چرا نمی پذیرد رقیبی که حذف می کنید را مردم می خواهند؟ این گونه می خواهید عزت بیافرینید؟

این عضو منتخب مجمع اصلاح طلبان بویراحمد و دنا با اشاره به فشارهای بی حد و حصر اصولگرایان بر دولت برای نامید کردن مردم بیان داشت: انحصارطلبان همه چیز را برای خود می خواهند و اگر به مجلس ورود کنند در راستای ضربه زدن به دولت قدم بر می دارند و این استراتژی آنهاست که مردم را از دولت تدبیر و امید جدا کنند.

رضایی تصریح کرد: اصلاح طلبان مظلوم واقع شده اند و اکنون که دولت همسو بر مسند قدرت است باز هم احساس می کنیم که حذف شده ایم.

منبع: سایت استان

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=178186
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دنای سرافراز گفت:

    دقیقا همینجوره.احسنت اقای رضایی عزیز

  2. استاد گفت:

    آخر ما نفهمیدیم صمدآقا با کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    فرماااااااندار دنا

  3. وفادار گفت:

    الان فشارخونت چنده؟

  4. دانشجو گفت:

    حواقعاهمین حوزه جناب رضایی

  5. دانشجو گفت:

    شرمنده تمام حرفهاتون درسته گوش شنوا نیست

  6. بنیامین گفت:

    یادم میاد روزهای اخر عمر مجلس ششم بود رئیس وقت مجلس اومد یاسوج نماینده وقت هم موسوی بود پشت تریبون که رفت گفت مردم ما خاستیم کار کنیم رقیب نگذاشت کار کنیم!!!! کدوم رقیب همون رقیبی که تو مجلس حدااقل بود و دولت هم دست خودتون بود اما فقط وعده و وعید…. حالا یه ادرس دیگه بتون بدم دوسال پیش هم تو تبلیغات انتخاباتی گفتید 20الی30 درصد مشکلات از تحریمهاست بقیه بخاطر بی تدبیری است تا الان که ما هیچی ندیدیمه.حالا هم که مردم شما رو نمیخان باز هم ادعا دارید؟؟

  7. لوداب گفت:

    حالا این رضایی کی هست بعد از اون هرکه خربزه میخوره پای لرزش هم میشینه تخلف نکنن تا تایید بشن

  8. سعید گفت:

    درود بررضایی

  9. ملی گفت:

    رضایی جون برو بخواب ول کن بابا. 

  10. احمد گفت:

    احسنت اقای رضای بااین وضع مااصلا رای نمیدیم این چه وضعشه که شورای نگهبان داره چراهمه اصلاح طلبان روردکردن

  11. اصلاحات گفت:

    درود بر مرد ادب و اسوه ی اخلاق کاش بقیه ی اصلاحطلبانی ک الانواصلاحطلب شدند کمی یاد می گرفتن

  12. ر گفت:

    رضایی خودتو معرفی کن که تا حال کجا بودی

  13. ناشناس گفت:

    درود بر رضایی افتخار شهر سی سخت

  14. بويراحمدي گفت:

    مگه مملكت بي صاحبه كه هركس بخوادبراش تصميم بگيره؟براي بقاي اين مملكت خونهاي زيادي ريخته شده به اين نظام ورهبراين نظام افتخارميكنيم واجازه نميديم به دست نامحرمان بيفته؛پس رضايي لطفاخموش توعددي نيستي كه بخواي درمورداصولگرايان اظهارنظركني

  15. رسول باقر پور جليل گفت:

    به خدا منتظر تاييدصلاحيت سيد باقر هستيم تا يك حذف جانانه اي جريان اصول گرا را در بويراحمد ودنا كنيم كه تا ابد سر راست نكنند. اگر سيد باقر تاييد نشد …. همون غلام محمد زارع است يك بار ديگر ما جريان اصلاح طلب با حمايت كردن زارعي پوزتان را به زمين خواهيم زد. وعده ماه 8 اسفند موقع نتايج. در هر صورت اين مجال و قافيه را باخته ايد جريان فرصت طلب اصول گرا.

  16. محمد سروش گفت:

    احسنت آقای رضایی عزیز

  17. سید گفت:

    درود بر رضایی

  18. سی سختی گفت:

    آفرین. واقعا احساس حذف شدن و نادیده گرفته شدن داریم

  19. خودم گفت:

    احتمالا جیبت پره که این حرفا رو میزنی بنده خدا بصیرت داشته باش
    این دولت کلاهی که گذاشته سر همه ی مردم دیگه برداشته نمیشه حقوق همون حقوق چندسال پیشه ولی از مواد غذایی تا گوشت و لباس و…… ده برابر شده پس الکی خودتو قاطی سیاست نکن وقتی بلد نیستی

  20. ناشناس گفت:

    ایول حاج صمد مرحبا خدایی عین تدبر وعقلانیت یکانسان شرافتمند ومتفکر تحلیل کردی بارک الله نه بارک الله نه نه بارکالله

  21. چه خبر؟ گفت:

    اعتراضها رو قانونی باید مطرح کنند نه فقط حرف بزنند

  22. عزت گفت:

    یه سوءتفاهم است اقای رضایی هدف همه خدمت به این مملکت است چه اصول گرا چه اصلاح طلب

  23. ؟؟؟؟ گفت:

    حرف حق

  24. درود بر اصلاحات گفت:

    سلام متاسفانه همین طوره نهایتا تومجلس باز طرفداران دولت هم در اقلیت است و با کارشکنی ها مانع برنامه های دولت تدبیر و امید میشه

دیدگاه شما