پنجشنبه 1 بهمن 1394 - 10:53

افزایش بی سر و صدای قیمت بلیط هواپیمای تهران – یاسوج (+عکس)

به گزارش خبرنگار بویرنیوز، در چند روز اخیر قیمت بلیط هواپیمای تهران به یاسوج و یاسوج به تهران از 180 هزار تومان به 215 هزارتومان افزایش یافت.

گروه اقتصادی – قیمت بلیط هواپیمای تهران به یاسوج افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار بویرنیوز، در چند روز اخیر قیمت بلیط هواپیمای تهران به یاسوج و یاسوج به تهران از 180 هزار تومان به 215 هزارتومان افزایش یافت.

این در حالی است که تاکنون از سوی سازمان هواپیمایی خبری مبنی بر افزایش بلیط هوایپما وجود نداشته و موضوع آزاد سازی نرخ بلیط پرواز ها که چند ماه پیش مطرح بود مربوط به خطوطی بود که در روز بیش از 3 ایرلاین پرواز انجام می دادند و از آنجا که در محور یاسوج به تهران تنها هواپیمایی آسمان و یک پرواز رفت و برگشتی در طول روز فعال است، این افزایش قیمت قابل تامل است.

از آنجا که هنوز به افزایش نرخ بلیط ها به دلیل سفرهای نوروزی نزدیک نشدیم، باید پرسید هواپیمایی آسمان با چه دلیلی اقدام به افزایش نرخ بلیط در محور تهران به یاسوج کرده است

Untitled

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=178179
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بیدار گفت:

    یاسوجه دیگه

  2. دانشجو تهران گفت:

    مرحبا دارین با این قیمت … آخه با این قیمت میشه رفت جزیره کیش ،همین کارا را میکند که استقبال مسافرین خوب نیست …

  3. بویراحمد گفت:

    بابا یکی جواب بده خیلی سنگینه

  4. ناشناس گفت:

    این استان صاحب نداره و آژانس هواپیمایی هر کاری دوست داره انجام میده و کسی هم به این افزایش قیمت های ناعادلانه که به یکباره از 130 هزار به 160 و سپس 180 و اکنون بیش از 200 هزار تومان است و آن هم برای هواپیمایی که وقتی واردش میشی باید فاتحه خودت رو بخونی نیست. خدایا تو خودت جوابشون رو بده .

دیدگاه شما