چهارشنبه 30 دی 1394 - 7:06

مدیر جدید منابع طبیعی بویراحمد منصوب شد

به گزارش بویرنیوز، با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان محلی جواد رحیمیان به عنوان مدیر منابع طبیعی بویراحمد معرفی شد.

فرماندار بویراحمد در ابتدای این مراسم با بیان اینکه منابع طبیعی بویراحمد بزرگترین ظرفیت این شهرستان محسوب می‌شود اظهار کرد: باید تلاش شود تا جلوی دست‌اندازی به منابع طبیعی در بویراحمد گرفته شود.

محمدکاظم نظری با تقدیر از تلاش‌های سعید نظری مدیر سابق اداره منابع طبیعی بویراحمد گفت: این مدیر سخت‌کوش سلامتی خود را در راه حفاظت از منابع طبیعی گذاشت به گونه‌ای که قلب وی دیگر نتوانست این فشار کاری را تحمل کند.

وی گفت: همین موضوع نشان می‌دهد که کار و فعالیت در منابع طبیعی به خصوص در شهرستان بویراحمد در حکم جهاد است و بسیار طاقت فرسا است.

در ادامه عزت‌الله بهشتی‌فر مدیرکل منابع طبیعی بویرحامد با اشاره به اینکه مسئولیت منابع طبیعی بویراحمد بسیار سخت و حساس است، بیان کرد: درگذشت فرماندار یگان حفاظت منابع بویراحمد و بیماری قلبی مدیر منابع طبیعی این شهرستان خود گواهی بر حساسیت کار در شهرستان بویراحمد است.

وی از مسئولان شهرستان بویراحمد خواست تا با حساسیت و احساس مسئولیت بیشتر به بحث منابع طبیعی و حفاظت از آن توجه داشته باشند و در اجرای پروِژه‌های عمرانی پیوست زیست‌محیطی طرح‌ها را در نظر بگیرند.

بهشتی افزود: به رغم همه مشکلاتی که کارکنان منابع طبیعی دارند چیزی که باعث ایجاد انگیزه در آنها شده است تعلق خاطر به منابع طبیعی و حس مسئولیت پذیری است.

وی با بیان خاطره‌ای از مدیر سابق اداره منابع طبیعی بویراحمد گفت: یکی از ویژگی‌های بارز وی احساس مسئولیت بود به گونه‌ای که در مواقع آتش سوزی اولین فردی بود که در صحنه حضور داشت و آخر کسی بود که صحنه را ترک می‌کرد و امیدواریم این روحیه جهادی کارکنان منابع طبیعی همچنان تقویت شود تا در سایه آن عرصه‌های طبیعی صیانت شوند.

مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همه باید بدانیم که منابع طبیعی جای موازنه‌های جناحی و سیاسی نیست چرا که این موضوع به اصل وظیفه ما ضربه خواهد زد.

گفتنی است رحیمیان جایگزین سعید نظری شد که به دلیل بیماری از این سمت خداحافظی کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=178025
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما