جمعه 18 دی 1394 - 6:44

افتتاح گاز رسانی به روستای باباکلان گچساران

طرح گازرسانی به روستای “باباکلان” در شهرستان گچساران با اعتبار پنج میلیارد تومانی افتتاح شد.

به گزارش بویرنیوز ، با حضور “موسی خادمی” استاندار کهگیلویه و بویراحمد، “غلامرضا تاج گردون” نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی گازرسانی به منطقه باباکلان گچساران افتتاح شد.

رئیس شرکت گاز گچساران در این مراسم اظهار کرد: شرکت گاز گچساران در راستای توزیع گاز به نقاط مختلف گچساران و باشت اقدامات و کارهای خوب و قابل قبولی انجام داده است.

“ناصر دلفریان” افزود: گازرسانی به مناطق و روستاهای فاقد گاز در دستور کار این شرکت قرار دارد و تاکنون نقاط زیادی در گچساران و باشت گازدار شده است.

این مسئول با اشاره به عملیات گازرسانی به روستا باباکلان این شهرستان تصریح کرد: روستای باباکلان از جمله مناطق فاقد گاز در حوزه گچساران بوده که امروز با پیگیری مسئولان شاهد افتتاح گازرسانی به این روستا هستیم.

رئیس شرکت گاز گچساران گفت: با نصب 300 علمک‌ گاز، مردم این روستا از نعمت گاز برخوردار شدند.

وی گفت: پروژه گازرسانی به منطقه باباکلان گچساران با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال تعداد هزار و 440 نفر در قالب 368 خانوار را تحت پوشش قرار می‌دهد.

رئیس شرکت گاز گچساران گفت: مشخصات فنی این پروژه اجرای حدود 14 هزار متر خط تغذیه چهار اینچ در فاز اول و اجرای حدود 21 هزار و 320 متر شبکه فلزی و پلی‌ایتلن همراه با ساخت ایستگاه ‌‌TBC با ظرفیت دو هزار و 500 متر مکعب در ساعت فاز دوم است.

گفتنی است گاز رسانی به  روستای “باباکلان” یکی از وعده های انتخاباتی “تاج گردون” در انتخابات سال 90 بود که محقق شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در آئین افتتاحیه گاز رسانی به روستای باباکلان گفت: یکی دیگر از خدمات به منطقه باباکلان بهسازی و افتتاح کتابخانه است که در حال حاضر در حال انجام است.

“موسی خادمی” افزود: کلنگ‌زنی مجتمع آب‌رسانی باباکلان در آینده کار بسیار بزرگی است که با اجرای این پروژه آب شرب این منطقه به طور کامل تأمین می‌شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=176265
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما