سه شنبه 15 دی 1394 - 12:57

ماجرای عینک آفتابی فرماندار بویراحمد چیست؟ (+عکس)

گروه فرهنگی – از روزی که دکتر سیدمحمدکاظم نظری به عنوان فرماندار شهرستان بویراحمد معارفه شد و هر گاه خبری از ایشان در رسانه ها منتشر می شود، در نظرات برخی سایت ها به کرات از دلیل استفاده مداوم وی از عینک آفتابی سوال می شود.

به گزارش «بویر نیوز»، استفاده مداوم نظری از عینک آفتابی در فضاهای بسته و باز و در تمام ساعات شبانه روز برای بسیاری جای سوال شده است و این موضوع که در نظرات برخی سایت ها خود را نشان می دهد، جای روشنگری و البته تامل دارد.

نظری فرماندار بویراحمد

در پاسخ به این سوال ها باید گفت اینکه امروز ما در آرامش و امنیت بسر می بریم مدیون امثال نظری هاست که دست و پا و چشم و جانشان را برای دفاع از تمامیت ارضی و دفاع از کیان و ناموس ملت نثار کردند.

آنروز که نظری در اوج جوانی به جبهه رفت شاید تصور می کرد که یکی از بهترین اعضای بدن خود یعنی چشمش را از دست بدهد چرا که وی و همقطارانش برای دفاع از این مرز و بوم با جانشان رفته بودند، اما قطعا تصور نمی کرد بخاطر درجه رفیع جانبازی و جانفشانی برای کسانی که برای امنیتشان سلامت جان خود را در خطر قرار داده مورد توهین و تمسخر قرار گیرد!

دکتر نظری جانباز سرافراز جنگ نابرابر علیه ملت ایران و از افتخارات کهگیلویه و بویراحمد است که آنروزها مانند سایر دلاوران این سرزمین بدون هیچ چشمداشتی و فارغ از هر خط و جناح سیاسی در سنین جوانی راهی جبهه ها شد.

اینکه مخاطبی در دیدگاههای ارسالی برای سایت های خبری از این موضوع بپرسد به خودی خود ایراد ندارد اما اینکه گاها برخی پیش داوری می کنند و وی را قضاوت های نادرست می کنند و یا حتی پا را فراتر می گذارند و القاب ناشایست نسبت می دهند، نه تنها شایسته مردان جبهه و جنگ نیست بلکه بسیاری از الفاظ و کلمات شایسته هیچ هموطنی نیست.

از طرف دیگر برای مدیران و سیاست گذاران رسانه ها نیز باید متاسف بود که چنین دیدگاههای سخیف آمیخته به توهین و تمسخر را برای نشان دادن تعداد مخاطبشان به معرض نمایش عمومی می گذارند که نه تنها ایراد کار آنها از کار مخاطبان ناآگاه کمتر نیست بلکه بدتر نیز هست چرا که حداقل اهالی رسانه از این موضوع اطلاع دارند و البته اگر بی اطلاع باشند می توانند بپرسند با تاکید بر اینکه برخی دیدگاههای منتشر شده در برخی از سایت های خبری کهگیلویه و بویراحمد توهین محض است و جای خالی نظارت بر این عرصه را گوشزد می کند.

امید است مدیران رسانه ها بخصوص سایت های خبری با همدلی برای بالابردن اعتبار حرفه ای و حیثیت این حرفه از انتشار چنین دیدگاههای سخیفی در موارد مشابه خودداری کنند و وظیفه خود یعنی فرهنگ سازی را فدای تب کلیک نکنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=176051
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. NAVID گفت:

    ماراحلال کن دکتر.شرمنده ایم

  2. دوستت دارم گفت:

    عاشقتم دکتر جان.. عینکتم عشقه

  3. همشهری گفت:

    تمام جانبازان وشهدا چشم وچراغ مملکتمان هستند و نامشان تا ابد جاودانه است
    ام سوالی که از بویر نیوز دارم این است چرا نسبت به دیگر شهدا وجانبازان چنین دید گاهی را نشان نمی دهد؟؟؟؟
    برای مثال در نام گذاری ورزشگاه شهید فتاحی وتغییر نام آن بویر نیوز کاملا سیاست خاموش را در پیش گرفت یا
    در رابطه با بیمارستان سردار شهید دکتر جلیل که بارها درهمین سایت آن را 200 تخته خوابه نام برده اید
    ونامی از تنها شهید پزشک استان واز افتخارات ملی استان نبرده اید …..وحتی برسی نکرده اید که به چه دلیل 200 تخته خواب بالاتر از نام یک شهید است…….با در رابطه با ورزشگاه …..که نام شهید علی فتاحی که یکی از جوانان رشید این مرزو بوم ودعوت شده به تیم ملی فوتبال بود …..ونام ان شهید که برای آزادی وسرافرازی این ملت خون پاک خود را
    نثار کرده بود ….به یکباره نام آن شهید سرافراز برداشته میشود…و ورزشگاه آزادی یاسوج می شود….
    ابن طور به نظر می رسد که سمت وسو سایت شما توسط شخص یا اشخاصی کنترل می شود 
    ومنافع بر هر مسله ای اولویت دارد …؟؟؟؟؟پس اگر اینطور نیست این پیام را به نمایش بگذارید
    .
    .
    ..
    .
    .
    .با سپاس وتشکر فراوان

    تا  ابد ما ممنون و سپاس گذار تمامی خون شهدا وجانبازان هستیم…

  4. آن کاندیدای پررو گفت:

    قطعا برای نظری عینک نزدن راحت تر است و قصد او از زدن عینک این است که احساسات دیگران جریحه دار نشود.وگرنه میتوانست متظاهرانه جانباز بودنش را به رخ بکشد.آن کاندیدایی که در روز ثبت نام انتخابات مجلس در حیاط فرمانداری به ایشان به خاطر اجرای قانون پرخاشگری کرده و به وی گفته بود به اندازه عمرت سوابق اجرایی دارم باید برود کف پای نظری را ببوسد چون جانبازی نظری باعث شد میزهای ریاست به خیلی ها برسد

  5. mk-ai گفت:

    مشکل از بی فرهنگی ماست وگرنه اصلا فرض کنید جانباز هم نبودند،نباید از خودمون میپرسیدیم چرا ایشون حتی شبها و حتی در فضای بسته هم عینک میزنن.ای برادران منتقد امروز و ای مسکوتین دیروز،اون موقع که دوستانتان در دول 8و9 مملکت رو به قهقرا(بخونید وضعیت مملکت رو 6در8 کردن)میبردن و مراد شهرستانیتون(بخونید دکتر جون) براشون روزه خانوادگی میگرفتن کجا بودید.البته اون موقع که مشکل فرهنگی نبود و کسی خیلی احساس خطر فرهنگی(بخونید دروغ و تهمت و افترا و اختلاس و انحراف و اختناق و . . . )نمیکرد.
    دوستان کمی به خود بیایید و سر از زیر برف بیرون بیارید.دیگه دوره ی چاله میدونی حرف زدن گذشته،دوره ی تهمت زدن گذشته،دوره ی بد اخلاقی ها گذشته.هر چند 8 سال تمام ذائقه ی مردم رو عادت دادید ولی درست میشه همه چی.اصلاح میشه همه چی انشاءالله.هر چند تو زمین سوخته ای که تحویل ملت دادید کمی زمان میبره.اما… اصاح میشه همه چی.

  6. هاشم اکبر گفت:

    والا خوب که گفتید سی ایما هم جای سوال بی 

  7. هم استانی گفت:

    ما که دوست د اریم

  8. انتقاد گفت:

    سلام تقصیر خودتون رسانه ها است که این افراد رو معرفی نمی کنید و مظلوم می مونند. خدا عوض خیر به ایشان بدن

  9. دلسوز گفت:

    خدا همه جانبازان سر افراز و عزیز را حفظ کند از زجمات آقای نظری هم کمال تشکر را بعمل می آوریم

  10. هم استاني گفت:

    درود بر فداكاري ها و دلاوري هايت اي ايثارگر خوش تيپ و خوش فكر

  11. فرماندار گفت:

    زنده باشید دکتر گرامی 

  12. میدجان گفت:

    دکتر انسان بزرگی است که قدر ان را باید بدانیم ار تباط دوستی با ایشان دارم ولی حیف که یک جانباز جنگ تحمیلی را اینطور تخریب کنیم به خاطر موقیعیت شخصی درود بر دکتر نترس

دیدگاه شما