سه شنبه 15 دی 1394 - 20:43

خبرهای شهردار برای بانوان یاسوجی

شهردار یاسوج از خاکبرداری پروژه پارک بانوان یاسوج و هزینه 500 میلیونی آن با استفاده از ماشین‌آلات شهرداری خبر داد.

به گزارش بشارنیوز؛ محمدعلی جاوید بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهرداری یاسوج برای افزایش فضاهای تفریحی در این شهر اقدامات مناسبی انجام داده است، افزود: زیرساخت‌های تفریحی در شهر یاسوج بسیار کم است به ویژه برای بانوان این فضاها در حد انتظار و جوابگوی خیل عظیم بانوان یاسوجی نیست.

وی از شهر یاسوج به عنوان شهری توریستی و گردشگرپذیر نام برد و افزود: همه ساله و در طول فصول مختلف سال تعداد زیادی گردشگر و توریست وارد مرکز استان و شهر یاسوج می‌شوند که به همین منظور باید فضاهای تفریحی خود را افزایش دهیم.

وی فضاهای تفریحی تخصصی برای بانوان و کودکان و معلولان و سایر اقشار را نیاز امروزه هر جامعه‌ای ذکر کرد و گفت: به همین منظور کلید ساخت پارک بانوان در مرکز استان زده شد و اقدامات خوبی برای تکمیل آن تاکنون انجام شده که بیش از هر چیز نیاز به پول برای ساخت آن داریم.

شهردار مرکز استان به اقداماتی که تاکنون در این پارک انجام شده اشاره کرد و گفت: در مرحله نخست خاکبرداری در این پارک توسط دستگاه‌ها و ماشین‌آلات شهرداری به میزان و سقف 500 میلیون تومان انجام شد.

جاوید افزود: به دلیل نبود اعتبارات بسیاری از کارها را با منابع و امکانات شهرداری انجام داده‌ایم که نیاز است مسئولان استانی برای تکمیل این پارک شهرداری را بیشتر حمایت کنند.

این مسئول خدمات‌رسانی شهری تصریح کرد: تاکنون پیمانکار نیز به اندازه 350 میلیون تومان کار کرده و در نظر داریم عملیات فضای سبز را به صورت امانی کار کنیم.

وی از هزینه 10 میلیارد ریالی برای تکمیل این پروژه خبر داد و گفت: تحت هر شرایطی عملیات تکمیل پارک را انجام داده و فضای سبز و درختکاری آن را نیز انجام خواهیم داد.

شهردار مرکز استان به بازدیدی که استاندار و مسئولان عمرانی استان از پروژه‌های شهرداری داشته‌اند اشاره کرد و گفت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد همواره پیگیر پروژه‌های شهرداری یاسوج است و برای تکمیل پروژه‌ها از هرگونه کمکی دریغ نکرده است.

جاوید افزود: پروژه‌هایی مانند تعریض خیابان جمهوری یاسوج، پارک ولایت، پارک بانوان، پل چهارم بشار و پارک جنگلی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی در شهر یاسوج است که برای اجرا و عملیاتی شدن و تکمیل آن‌ها نیاز به کمک و مساعدت مسئولان ارشد استانی داریم.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=175934
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما