یکشنبه 13 دی 1394 - 20:29

تکمیل پروژه های شهرداری یاسوج می تواند در جذب گردشگران موثر باشد

شهردار یاسوج گفت: تکمیل پروژه های شهری یاسوج می توانند در جذب گردشگران موثر باشد.

به گزارش بویرنیوز؛ محمد علی جاوید در بازدید از پروژه های شهری یاسوج افزود: برای تکمیل پارک بانوان یاسوج که 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد یک میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

وی بیان کرد: تاکنون 850 میلیون تومان از محل در این پارک هزینه شده و اسفند ماه سالجاری درختکاری و فضای سبز پارک بانوان این شهر اجرا خواهد شد.

شهردار یاسوج خاطرنشان کرد: امسال دو میلیارد و 200 میلیون تومان از محل اعتبارات ماده 180 به پارک ولایت اختصاص داده شده که تاکنون این مبلغ تخصیص داده نشده است، زیرساخت های لازم این پارک آماده شده و اسفند ماه درختکاری آن انجام می شود.

جاوید با بیان اینکه طرح‌های عمرانی شهر یاسوج به بخش خصوصی واگذار می‌شوند، تصریح کرد: این پارک در مساحت 15 هکتار احداث می‌شود و در حال حاضر نیز 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، این پارک در سه فاز اجرا می‌شود و برای افتتاح و بهره‌برداری نیازمند 8 میلیارد تومان اعتبار است.

وی خواستار همکاری بیشتر بخش خصوصی برای احداث زیرساخت‌های گردشگری در مرکز استان شد و ادامه داد: توسعه و پیشرفت طرح‌های عمرانی بدون مشارکت بخش خصوصی امکان‌پذیر نیست.

شهردار یاسوج عنوان کرد: پارک ولایت و پارک جنگلی یاسوج از جمله طرح‌های عمرانی هستند که برای ساخت و احداث آن نیازمند حضور بخش خصوصی هستیم و این پروژه‌ها به بخش خصوصی واگذار می‌شوند.

جاوید با اشاره به نقش پارک جنگلی در توسعه صنعت گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد بخصوص شهر یاسوج بیان کرد: احداث هتل در پارک جنگلی 938 هکتاری یاسوج یکی از مکان‌های است که می‌تواند نقش مهمی در توسعه گردشگری این شهر ایفاء کند.

وی گفت: احداث هتل در مکان گردشگرپذیر پارک جنگلی به دلیل مسائل حقوقی پیش آمده بین شهرداری و منابع طبیعی متوقف شده بود که با دستور استاندار این مسأله رفع خواهد شد .

شهردار یاسوج تأکید کرد: طی دوسال گذشته پروژه های مهمی در دستور کار شهرداری قرار گرفت که تکمیل این پروژه های میتواند نقش موثری در جذب گردشگران داشته باشند.

جاوید اضافه کرد: پارک جنگلی 938 هکتاری یاسوج مهمترین پروژه گردشگری است که در این شهر آغاز شده و همه فضاها و اماکن مورد نیاز در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایسنا، پنجشنبه،10 دی ماه استاندار به همراه نیک اقبال-معاون عمرانی استاندار، جاوید-شهردار یاسوج و برخی از اعضای شورای شهر از پروژه های شهری شهریاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کردند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=175635
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما