شنبه 12 دی 1394 - 9:16

بدعت جدید برخی از نامزدهای انتخاباتی کهگیلویه و بویراحمد در فضای مجازی (+عکس)

همچنان تاکید می شود، دیدگاههای ارزشمند مخاطبان فهیم همواره رصد می شود و در اسرع وقت منتشر می شود که امید است دیدگاهتان را از ما دریغ نکنید.

گروه فضای مجازی – با نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی تلاش کاندیداها برای ایجاد فضای مطلوب خود بیشتر می شود.

به گزارش «بویر نیوز»، یکی از اقداماتی که تیم رسانه ای برخی از نامزدهای انتخاباتی در دستور کار قرار داده اند، تشکیل گروه کامنت گذار است که ماموریت دارند برای اخبار نامزد مورد نظر دیدگاههای خوب و حمایتی از قبل مهیا کنند و در رسانه ها مختلف ارسال کنند و بلعکس برای رقبا نیز فضای انتقادی و گاها آمیخته به تخریب و توهین ایجاد نمایند.

با توجه به اینکه نظرات تکراری بینندگان شائبه تغییر فضای رسانه ای به نفع شخص با گروه خاصی را ایجاد می کند، شورای سیاست گذاری «بویر نیوز» تصمیم گرفته است با حساسیت نسبت به انتشار کامنت های غیرتکراری اقدام نماید، حتی اگر بر خلاف تصور برخی رسانه های مجازی به قیمت کاهش تعداد بازدیدکنندگان باشد علاوه اینکه همین موضوع باعث شده تا گاها تعداد نظرات غیرمنتشره چندبرابر نظرات منتشر شده باشد.

کامنت 2(در این تصویر عدد 5746 تعداد کامنت های منتشر نشده در 6 روز اخیر را نشان می دهد و عدد 111 نیز تعداد کامنت های در انتظار بررسی یک خبر را به نمایش گذاشته است که فقط 3 ساعت از انتشار آن می گذرد!)

موضوع دیگر اینکه بسیاری از کامنت گذاران مطلع نیستند، نظراتشان بار حقوقی دارد و براحتی قابل پیگیری و تعقیب قضایی است و بدون توجه به این مهم، متاسفانه گاه دست به رواج بی اخلاقی علیه اشخاص و گروهها می زنند.

یقینا وظیفه رسانه رشد و توسعه فرهنگ جامعه است و مطبوعات می کوشند تا در راستای اعتلای فرهنگ جامعه گام بردارند از همین رو نظرات بینندگان – که امتیاز رسانه های مجازی به مخاطبان است – اگر بطور صحیح و هوشمندانه مدیریت نشود نه تنها به سود جامعه نیست بلکه باعث زوال فرهنگی و رواج بداخلاقی در جامعه می شود که البته ممکن است تبعات گسترده آن خیلی زود نشان داده شود.

از همین رو پایگاه خبری – تحلیلی «بویر نیوز» برای جلوگیری از ایجاد شائبه های جهت گیری، جلوگیری از ایجاد هجمه به کاندیدایی خاص و یا ایجاد جو کاذب برای یک نامزد انتخاباتی – که در واقع توهین به شعور مخاطب است – از انتشار نظرات تکراری خودداری می نماید و البته نظرات برخی از خبرهای مهم روز بصورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی و منتشر می شود.

کامنت گذاران

همچنان تاکید می شود، دیدگاههای ارزشمند مخاطبان فهیم همواره رصد می شود و در اسرع وقت منتشر می شود که امید است دیدگاهتان را از ما دریغ نکنید.

امید است روزی برسد که نظرات ببینندگان دستاویز بازی های سیاسی برخی افراد نشود تا مخاطبان فرهیخته بتوانند در قالب کامنت های تحلیلی، مستند و علمی به تشریح اخبار و مطالب روز کمک نمایند و سایر رسانه ها نیز از این مهم غافل نشوند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=175481
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. انتقاد به سردبیر بویرنیوز گفت:

    متاسفانه شما پیامهای خوب هم منتشر نمیکنید؟؟؟

  2. کهگیلویه گفت:

    …..یک طرفه عمل میکنه به نفع……

  3. سید گفت:

    احسنت، همین شما رسانه ها باید فرهنگ سازی نمایید، علی الخصوص زمان فعلی ک به انتخابات نزدیک است، نباید اجازه داد فضای مجازی هم مثل کوچه و بازار شود، اصلا طرفداری از کاندید خاصی معنایی ندارد ، مردم باید فقط ب کاندید باتجربه و بدون لابی گری و کاندید دلسوز رای دهند و این منبر رفتن کاندیدا رو بهش اصلا توجهیی نکنند و خودشون با وجدان کاندید مورد نظر رو روی کاغذ بیارند و بررسی کنند، و گرنه فلانی بره یا نره سودی ب حال ما نداره

  4. ممو گفت:

    خدایی بویر بی طرف عمل میکنه…….. را ببینید فقط دربسته …..

  5. ط.ن بهداشت روان گفت:

    تا کنون که بنده کوتاهی مشاهده ننمودم. سپاس از سردبیر بویر نیوز.

  6. ناشناس گفت:

    درود بر شما 

  7. خودم و خودت گفت:

    این یه کاریه که اول خودت و سردبیر سایتت باید بهش ملتزم بشه.
    وقتی شما به وضوح داری از یه جریان مشخص طرفداری می کنی و در تیتر زدنهات انصاف و بی طرفی رو رعایت نمیکنی پس چطور میتونی یه همچین ادعایی داشته باشی؟؟

  8. مطلع گفت:

    تعدادی از افراد مسئول هم با درج خبر به دوستانشان اطلاع می دادند که برایش کامنت تایید بگذارند

  9. ملت گفت:

    این کارو باید خیلی زودتر انجام میدادین وقتی تیم تخریبچی بزرگ داشت علیه نماینده فعلی تمام تلاششو شبانه روزی با ده نفر کامنت گزار انجام میداد . بازم دستتون درد نکنه کار خوبیه

دیدگاه شما