جمعه 11 دی 1394 - 21:52

واکنش تند نماینده بویراحمد و دنا به تخریب ها علیه خودش

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: سهم اعتبارات مارگون در سال 92 عددی معادل چهار میلیارد تومان بوده که اکنون این مبلغ به 17 میلیارد تومان رسیده است.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بدون اشاره به نام شخص یا اشخاصی ، اظهارداشت: متاسفانه عده ای عمدا یا از روی نادانی تخریب ها را آغاز کرده اند.
به گزارش بویرنیوز، ” غلام محمد زارعی “در جمع صمیمی برخی از حامیان خود در شهر یاسوج گفت: ما به نوکری خود در قبال ملت افتخار می کنیم و به آنهایی که مدت هاست خط تخریب را برعلیه ما آغاز کرده اند می گوئیم که این خط بی فایده است و مردم به تخریب های بی پایه و اساس شما پاسخ منفی خواهند داد.
وی با تشریح برخی از خدمات صورت گرفته در چهارسال گذشته در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا ، تصریح کرد: آمارها و اسناد از فعالیت های خادم مردم این حوزه انتخابیه در دوران وکالت چهارساله مان در مجلس مشخص و تخریب ها نمی تواند اثرگذار باشد.
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: کارخانه شهدناب مادوان که سالهاست تعطیل شده بود بزودی فعالیت خود را از سرمی گیرد و اشتغالزایی حدود 70 نفر می تواند سبب خوشحالی بسیاری از خانواده ها را بدنبال داشته باشد.
زارعی از واگذاری 9 دستگاه آمبولانس از 15 آمبولانس جدید دانشگاه علوم پزشکی به حوزه بویراحمد و دنا خبرداد و اظهارداشت: در حالیکه اغلب کارخانه های سیمان کشور تعطیل و پروژه آنها متوقف شده بود اکنون کارخانه سیمان مارگون فعال است.
وی گفت: مجوز بزرگترین کارخانه فولاد خاورمیانه در سقاوه مارگون اخذ و اراضی منابع طبیعی مرتبط با این کارخانه نیز واگذار شده است.
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از مصوب شدن 25 میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان شهید جلیل یاسوج خبرداد.
زارعی گفت: برای سال آینده ، محور یاسوج به پاتاوه چهارخطه می شود و از سویی پاتاوه به میمند نیز اصلاح و بسمت چهارخطه خواهد رفت.
وی افزود: کلنگ ورزشی چیتاب در هفته آینده به زمین زده خواهد شد و اعتبار این پروژه که حدود یک میلیارد تومان می باشد از محل وزارت نفت تخصیص داده شده است.
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، اعتبار موردنیاز برای تکمیل و بهره برداری از راه آهن اقلید – یاسوج را 2 هزار میلیارد تومان عنوان و یادآورشد: طول این محور 130کیلومتر بوده که اکنون 17 کیلومتر آن ساخته شده است.
زارعی گفت: در حوزه اعتبارات نیز سهم بویراحمد و دنا در شاخص های متعدد نسبت به سایر شهرستان های استان قابل مقایسه نیست.
وی افزود: سهم شهرستان های بویراحمد و دنا از محل اعتبارات ملی 52 درصد و نیم ، اعتبارات متمرکز 62 درصد و از محل تملک دارایی ها 43 درصد است.
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: سهم اعتبارات مارگون در سال 92 عددی معادل چهار میلیارد تومان بوده که اکنون این مبلغ به 17 میلیارد تومان رسیده است.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=175410
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما