جمعه 11 دی 1394 - 21:50

کدام کاندیداهای کهگیلویه و بویراحمد تا قبل از انتخابات انصراف می دهند!؟

بهترین انتخاب برای مردم تحقیق درباره برنامه و اهداف کاندیداها و بررسی و مقایسه آنهاست که بزودی درباره آن نیز مطالب بیشتری منتشر خواهد شد.

گروه سیاسی – با نزدیک شدن به ایام اعلام نام اسامی کاندیدهای قطعی انتخابات احتمال ردصلاحیت و انصراف برخی از افراد بعید نیست.

به گزارش «بویر نیوز»، شاید بتوان عمده دلایل ردصلاحیت ها در بین افراد نام نویسی شده را عدم برخورداری از شرایط ثبت نام دانست اما سوال اینجاست افرادی که میدانستند شرایط کاندیداتوری را ندارند پس چرا ثبت نام کردند!

هر چند عدم اجماع در بین احزاب سیاسی به ثبت نام افراد صاحب نام می انجامد و معمولا در این صورت ائتلاف ها در زمان قانونی تبلیغات و با توجه به شرایط رای آوری کاندیداها صورت می گیرد اما بازی نخ نما شده ی بین اهالی سیاست وجود دارد که تعداد زیادی ثبت نام کنند و بعد برای موج سازی انصراف دهند که در واقع نوعی هل دادن رو به جلو برای برخی جریان ها و بعضا افراد است.

می توان بی مایه ترین نوع انصراف کاندیداها را در انصراف افراد ناشناخته به نفع افراد صاحب نام به پیشنهاد فرد مستعفی یاد کرد.

بدین ترتیب که افراد ناشناخته برای انتخابات ثبت نام می کنند و پس از بررسی اوضاع در قبال زد بند سیاسی و گاها مالی برای یک فرد شناخته شده تر استعفا می دهند که فرد در این میان علیرغم اینکه می داند رایی نداشته و عملا شانسی برای پیروزی در انتخابات ندارد با یک معامله نام خود را می فروشد و البته فقط به فکر منفعت خودش است.

البته این تیپ افراد معمولا جایگاهی در بین اجتماع ندارند و در اصطلاح “کسی برایشان تره هم خورد نمی کند” البته معمولا خود فرد نیز بهایی به قضاوت جامعه نمی دهد ولی در صورتی افراد اینچنینی از این راه و بواسطه منتخبین به پست و جایگاهی برسند مردم نیز از آنان روی گردان می شوند.

در میان این قشر از کاندیداهای صوری بوده اند افرادی که گاهی به کام اصلاح طلبان و گاهی نیز به نفع اصولگرایان کنار کشیده اند که البته برای خواص شناخته شده هستند.

طیف دیگری از کاندیداهای غیرجدی انتخابات هم معترضین هستند که فقط بخاطر مخالفت با یک فرد یا جناح برخواسته اند و ممکن است با رسیدن به هدفشان که همانا ضربه زدن به هدف موردنظرشان هستند و یا تامین منافعشان کوتاه بیایند.

نکته مهمی که مردم باید نسبت به آن آگاه باشند اینکه اگر در روزهای آتی خبر از انصراف افراد ناشناخته به نفع یکی از کاندیداها را بشنوند نباید تعجب کند چرا که این موضوع از قبل برنامه ریزی شده بود و برای گمراه کردن مردم و ایجاد جو انتخاباتی است.

بهترین انتخاب برای مردم تحقیق درباره برنامه و اهداف کاندیداها و بررسی و مقایسه آنهاست که بزودی درباره آن نیز مطالب بیشتری منتشر خواهد شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=175407
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    اونهایی که هیچ شانسی ندارند مثل نیکبخت داروساز که به امید حمایت هدایت خواه اومده بود سنگینتر است که انصراف بده.

  2. ناشناس گفت:

    دکترنیکبخت چون داره مابین مردم جا باز میکنه حسودیت میاد

  3. دانشفر برايي گفت:

    منصور نيك بخت كيه؟ محمدر رضا نيك بخت كدام؟ چه نسبتي با هم دارند؟

  4. مطلع گفت:

    مطمین باشید روشنفکر و نیکبخت بنفع هدایتخواه تا یکماه دیگه کنار میکشند. گول این حرفاشونو نخورین هر دو از مدیران هدایت خواه بوده و میدانند که رایی هم نمی اورند و به مرید خود میپیوندند انشاله

  5. بویراحمد گفت:

    اینبار نوبت دکتر مهدی روشنفکره به امید خدا هم موفق میشه

دیدگاه شما