دوشنبه 7 دی 1394 - 13:23

بیانیه زنان استان کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده

بایستید مقابل کسانی که با ایجاد چنین فضاهایی مایه خواری و ذلت ما هستند چرا که این افراد هویت و ارزشهای والای ایرانی را به سخره می روند .

گروه سیاسی – در پی برخی هجمه های اخیر به شهیندخت مولاوردی ، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری دولت یازدهم جمعی از زنان استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور بیانیه ای از وی اعلام حمایت کردند.

متن این بیانیه که در اختیار «بویر نیوز» قرار گرفته است در ادامه آمده است:

به نام خدایی که انسان را آفرید و انسان را خردمند آفرید و درود بی کران به پیامبر رهایی و آزادگی سیدالمرسلین و رسول العالمین حضرت محمد بن عبدالله (ص) که راهنمای بزرگ دانایی و اخلاق بود و با عرض تبریک به مناسبت هفته وحدت و فرا رسیدن میلاد پیامبر رآفت و مهربانی و میلاد حضرت عیسی مسیح (ع).
از دیار کهگیلویه و بویراحمد دیار شیر زنان و دلاور مردانی که در تمامی صحنه ها به سربلندی کوه دنا و روسفیدی برفهایش هستند. دیار مردمانی که اسکندر مقدونی از عزمشان اظهار عجز و از مقاومتشان تیمور کورگانی ناتوان و استقامت و پایداریشان در مقابله با گارد ریاست جمهوری عراق در پد خندقشان نشانه مردانگی و شجاعتشان بود.
ملت بزرگ ایران دولت مردان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران
برادران غیرتمند و شجاعمان :
اجازه ندهید که شرافت و عفت زنان پاک سرشت ایرانی را عده ای افراطی زیر سؤال ببرند، اجازه ندهید زنان شجاع و توانمندمان را که مردانه ایستاده اند و در جهت اعطلای فرهنگ ایرانی و اسلامی و خدمت به ملت شریف ایران بخصوص جامعه بانوان نجیب و با شرافت کشورمان همپای مردان تلاش می کنند .
برادران غیرتمندمان :
بایستید مقابل کسانی که با ایجاد چنین فضاهایی مایه خواری و ذلت ما هستند چرا که این افراد هویت و ارزشهای والای ایرانی را به سخره می روند .
بانو شهیندخت مولاوردی بانوی اسطوره ای، چنانکه که از نامش هم پیداست، نامی که نشانه حفظ اصالت زنان ایران باستان است بانو شهیندخت گردآفرین دلاور شاهنامه ای و اصیل ایران است .
نباید اجازه بدهیم زنان خردورز و صاحب نظر و حقوقدان ما به راحتی زیر سؤال بروند ، اجازه ندهیم بانو شهیندخت مولاوردی قربانی تصفیه حسابهای گروهی افراطیون شود.
ما زنان استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن محکوم کردن اهانت های اخیر علیه معاون محترم رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در پاسخ به این سنت شکنان که به خود اجازه تعدی به حرمت زنان با غیرت ما را داده اند اعلام می کنیم که همچنان ایستاده ایم و دفاع خواهیم کرد از شرافت بانوان شجاع کشورمان.

ما زنان و دختران، خواهران، مادران و همسران شهدای عزیزی که خون سرخ پاکشان را برای دفاع از حرمت چادرما ریخته اند اعلام می کنیم کسانی که ایشان را نشانه رفته اند شرافت جامعه زنان را هدف قرار داده اند و باید جوابگوی خون شهیدان و جوابگوی تمامی مادران و دختران و همسران با شرافت ایرانی در هر جای این کشور عزیز باشند.
و می گوییم؛ بانو بمان و همچنان با عزم و اراده قاطع خود در راه اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مدافع حقوق زنان و دختران این مملکت باش .
بانوی خستگی ناپذیر، حقوقدان و شجاع همچنان استوار بمان و ما همچنان پست سرتان ایستاده ایم و با عزت و افتخار سرمان را بالا می گیریم و می گوییم منم بانوی ایرانی

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=175003
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما