چاپ این برگه

سرمایه گذاری سودآور در دنج ترین مرکز رفاهی کهگیلویه و بویراحمد/ هتل جهانگردی یاسوج جهانی میشود(+تصاویر)

گروه اجتماعی، مجتمع جهانگردی یاسوج واقع در تپه ای به ارتفاع 200 متر در وسط شهر یاسوج قرار گرفته و در پشت تپه رودخانه بشار و در شمال آن آبشار یاسوج و پارک جنگلی قرار گرفته و این تپه مشرف به شهر می باشد.

به گزارش بویرنیوز، هتل جهانگردی و ایرانگردی شهر یاسوج یکی از زیباترین و مجهزترین مراکز اقامتی استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار میرود که با وسعتی 6 هکتاری فضای بسیار مناسبی برای تبدیل شدن به مرکز بزرگ توریستی، فرهنگی و رفاهی در استان به شمار میرود.

این هتل دارای 40 سوئیت مجهز و زیبا و با دیدی به وسعت یک شهر در بلندای بام پایتخت طبیعت ایران قرار دارد و با فضای سبز زیبا و محوطه ای وسیع و بدون از هرگونه سر و صدا و شلوغی شهر مکانی بسیار دنج و آرام بخش برای هر ببینده خوش ذوق و طبیعت دوستی به شمار میرود.

هتل جهانگردی و ایرانگردی یاسوج علاوه بر سوئیت های زیبا و مجهز به تمامی امکانات، از کافی شاپ و رستوران بی نظیر و با ساختی سنتی و چشم نواز بهره میگیرد که با تزئین و بهره گیری از دست بافته ها و معماری سنتی و همچنین برگزاری شاهنامه خوانی و آواز سنتی لری و مواردی از این دست میتواند به عنوان مطرح ترین کانون رفاهی و گردشگری استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد از آن نام برد.

سعید پایدار در رابطه با خدمات این مرکز به خبرنگار ما گفت: مجتمع جهانگردی و ایرانگردی یاسوج یکی از قدیمی ترین مراکز رفاهی استان به شمار میرود که با امکانات خوب رفاهی، سوئیت های مجهز و محیط وسیع و با منظره زیبا مکانی دنج برای تفریح به شمار میرود و هم اکنون در حال بررسی طرح هایی برای ایجاد روابط با برخی کشورهای خارجی به خصوص در حوزه تبادل گردشگر و معرفی جاذبه ها و دستاوردهای سنتی استان هستیم.

این عضو شورای شهر یاسوج از برنامه های ویژه هتل جهانگردی برای اشتغال و درآمد زایی گفت و اظهار داشت: این هتل دارای فضای 6 هکتاری است و در آینده نزدیک با مشارکت بخش خصوصی ساخت سالن جلسات و جشن های محلی، تلار عروسی، سالن ماساژ بانوان و آقایان، زمین تنیس خاکی، پیست دوچرخه سواری، غرفه صنایع دستی و پرتره عکس عروس و داماد و مواردی از این دست را در دستور کار دارد.

سعید پایدار عنوان کرد: هتل جهانگردی و ایرانگردی یاسوج دست سرمایه گذاران استان و ایران برای راه اندازی و تجهیز این مرکز را به گرمی میفشارد.

مدیر هتل جهانگردی و ایرانگردی یاسوج در پایان خاطر نشان کرد: هدف ما از سرمایه گذاری و جلب مشارکت بخش خصوصی در تجهیز این مرکز کمک به توسعه هرچه بهتر توریسم و همچنین اشتغالزایی و درآمد زایی برای کهگیلویه و بویراحمد می باشد.

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC