چاپ این برگه

كتك كاري با بانوي اصلاح طلب در دانشگاه آزاد ياسوج/ آذر منصوری: شانس آوردم که من را نکشتند (+عكس)

گروه دانشگاه – مراسم سخنرانی عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی و عضو شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات صبح امروز (یکشنبه) در دانشگاه آزاد یاسوج با حمله حاضران لغو شد.

IMG-20151129-WA0000

به گزارش «بوير نيوز»، آذر منصوری که برای سخنرانی در آیین افتتاح انجمن فرهنگ و سیاست دانشگاه آزاد یاسوج دعوت شده بود، مورد حمله قرار گرفت.

ماجرا از آنجا شروع شد كه باه هماهنگي هاي قبلي مسئولان دانشگاه آزاد ظرفيت سالن از قبل توسط دانشجويان مخالف و بخي از افرد كه گويا دانشجو نبودند پر شده بود و عملا جايي براي دعوت كنندگان از منصوري، مدعوين و حتي ساير دانشجويان وجود نداشت.

هنگام ورود منصوري عليه وي شعارهايي سر داده شد و هنگام ورود به سالن با حلقه دانشجويان همسو محافظت شد اما حاشيه ها پايان نداشت و برخي از حاضران در سالن به روي سن هجوم بردند و از طريق ميكروفن به شعار دادن عليه منصوري پرداختند.

حمله به آذر منصوري به درگيري فيزيكي موافقان و مخالفا هم كشيده شد که شاهدان عيني مي گويند به وي با ضربات مشت حمله ور شدند كه در اين درگيري هاي فيزيكي يكي از دانشجويان نيز آسيب ديد و توسط نيروهاي اورژانس به بيمارستان منتقل شد.

شانس آوردم که من را نکشتند

وی در تشریح این حادثه به آنا گفت: آنها (نیروهای خودسر) به ماشین بنده حمله کردند و دوستان برای جلوگیری از آسیب رساندن به بنده دور من حلقه زدند.

آذر منصوريمنصوری با بیان اینکه خوشبختانه در سلامت هستم، تأکید کرد: شانس آوردم که بنده را نکشتند.

وی اضافه کرد:‌ آنها شعار می‌دادند مرگ بر ضد ولایت فقیه و مرگ بر فتنه‌گر و حمله کردند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: این حمله در حالی انجام شد که این برنامه مجوز قانونی داشت و از قبل نیز اعلام شده بود.

رئيس دانشگاه آزاد بايد استعفا دهد

از طرفي برخي از دانشجويان معتقدند كه عملكرد مسئولان دانشگاه آزاد ياسوج باعث اين اتفاقات و لغو برنامه اي شد كه مجوز قانوني داشت و شعار استعفا – استعفا عليه رئيس دانشگاه شنيده مي شد.