چاپ این برگه

آقای بزرگواری؛ یک سوزن به خود بزنید و یک جوالدوز به دیگران!

گروه سیاسی – نماینده چهار شهرستان کهگیلویه، بهمئی چرام و لنده مطالب تندی را {اینجا بخوانید} خطاب به سیاسیون استان و شهرستان خود خطاب کرد.

به گزارش بویرنیوز، بزرگواری در گفتگویی بی محابا به همه حمله کرد، همکاران خود را از دم تیغ گذراند و زارعی و تاجگردون را با خاک یکسان کرد، سپس سراغ عدل هاشمی و موحد رفت و با لحنی تمسخرآمیز آنها را خطاب کرد.

این نوع ادبیات از فردی که در مجلس، دولت و مسئولان را به چماق تهدید می کند بعید نبوده و از این دست سخنان از جناب بزرگواری زیاد شنیده ایم.

هر چند ممکن است برخی از مطالب گفته شده توسط این نماینده درباره همکاران خود در مجلس یا سایر مسئولان حقیقت داشته باشد اما زیر سوال بردن همه خدمات و اقدامات و با زیرکی خاص خود را از هر نوع اشتباه مصون نگه داشتن بی انصافی است.

آقای بزرگواری کافی است که به یک پرسش پاسخ دهند و آن این که چرا از زمانی که ایشان نمایندگی مردم کهگیلویه را به عهده گرفته، میزان مهاجرت مردم از این شهرستان به سایر استان ها و شهرستان ها افزایش سرسام آوری داشته است.

خود هم البته معترفند که هیچ مسئولی برای بررسی مشکلات کهگیلویه به این شهرستان سفر نمی کنند و این اقدام آیا دلیلی جز اقدامات و سخنان بزرگواری هست یا نیست!؟

آیا جز این بوده که مردم محروم کهگیلویه باید هزینه سخنان تند بزرگواری را بپردازند و در عوض جبهه پایداری به آسانی و با وجود بزرگواری به اهدافش می رسد.

در بخشی هم آقای بزرگواری رسانه ها را به پوشش ندادن خدماتش متهم می کند، اگر تعطیلی کارخانه سیمان و فسفات چرام و پتروشیمی دهدشت و کشاورزی را جزو خدمات خود می دانید که بارها گفته اید و منتشر کرده ایم و انتشار بیشترش را مایه مهاجرت بیشتر مردم می دانیم!

در عجبیم که آسفالت یک خیابان را به نام خود مصادره کرده و بر مردم منت گذاشته و حق طبیعی آنها که وظیفه دولت است را به نوعی صدقه سری خود به مردم خطابه می کنی و می دانید که مسئولان نوکر مردم هستند و نه ارباب آنها و اگر اقدامی کرده اید از سر وظیفه بوده و باید پاسخگویی هزاران کار نکرده باشید.

شما هشت سال نماینده مردم بوده اید و امروز این گونه سخن گفتن برای متهم کردن دیگران و تبرئه خود مورد پذیرش موکلان شما نخواهد بود.

اگر تاجگردون معامله با لاریجانی کرده و وزرا را به گچساران می برد، خوب شما هم معامله کنید،

“گر تو بهتر می زنی بستان بزن”