سه شنبه 19 آبان 1394 - 2:15

عملکرد مثبت یک ساله نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد

بر اساس این گزارش، در جلسه مجمع عمومی سازمان نظام مهندسی کهگیلویه و بویراحمد اکثریت مهندسان حاضر در مجمع با ابراز خرسندی از عملکرد یک ساله سازمان تراز بودجه‌ای 93 و بودجه پیشنهادی 94 سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد را تایید کرد.

گروه اقتصادی / حوزه راه و مسکن – رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد، عملکرد یک ساله این سازمان یک سال گذشته را تشریح کرد.

به گزارش «بویر نیوز»، مجمع سالیانه سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد با حضور هیئت رئیسه سازمان و جمعی از مهندسان در سالن ترویج جهاد کشاورزی برگزار شد.

صادقیعلی صادقی در این مراسم به ارائه گزارش یک ساله سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت و گفت: هیئت مدیره ششم در سال 93 بر اساس تمام توان، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها برنامه‌ها و اقداماتی را طی یک سال گذشته به مرحله اجرا گذاشته است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد از جمله اقدامات انجام شده یکساله هیئت مدیره ششم نظام مهندسی را حذف مبالغ دریافتی توسط سازمان از محل کمیسیون ماده 100 شهرداری‌ها، واریز وجوه حق‌الزحمه نظارت مهندسان ناظر به حساب شخصی (انسدادی) مهندسان ناظر، برگزاری آزمون نیروی پاره وقت IT  شامل آزمون کتبی و عملی و تکمیل شیوه‌نامه انجام آزمایشات کنترل کیفی بتن متناسب با وضعیت ساخت و ساز در استان عنوان کرد.

این مسئول در ادامه عقد قرارداد در راستای اعمال بیمه تکمیلی از طریق کارگزاری شرکت بیمه دی، اطلاع‌رسانی گسترده در راستای بالا بردن در صد مشارکت مهندسان در هفتمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان و تلاش در راستای عمل به قانون، به دور از هرگونه خود محوری و پیشبرد اهداف سازمان با تکیه بر اصول مشورتی و تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی گروهی را از دیگر اقدامات صورت گرفته نظام مهندسی ساختمان در یک سال گذشته بیان کرد و گفت: پیگیری جهت رفع مشکلات رای‌های صادره در کمیسیون ماده 100شهرداری یاسوج در خصوص ساختمان سازمان، فعال نمودن کمیته نظارت شهرستان‌ها خصوصا در شهر دهدشت و پیگیری مستمر و مکرر در جهت جلوگیری از تخلفات شهرداری و پیگیری جهت حل مشکلات حقوقی اعضاء مرتبط با حرفه از برنامه‌های اجرایی سازمان است.

وی، جلوگیری از تأیید سازه‌های موقت (بخشی که مغایر با مقررات ملی ساختمان می‌باشد)، تنظیم نرم‌افزار خدمات مهندسی بر اساس مفاد شیوه‌نامه ماده 33 و قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، حمایت معنوی و همکاری با دانشگاه یاسوج در خصوص برگزاری چهارمین همایش ملی مهندسی عمران، پیگیری مشکلات و بدهی‌های مالیاتی سازمان و برگزاری باشکوه جشن روز مهندس در مرکز استان و شهرستان‌های گچساران و کهگیلویه را از دیگر برنامه‌های سازمان نظام مهندسی عنوان کرد و گفت: نظارت مداوم سازمان مرکز استان از نمایندگی‌های دهدشت، گچساران، باشت، چرام، قلعه رئیسی و دیشموک، سی‌سخت و مادوان، ارائه اختیارات به دفتر نمایندگی سازمان در شهرستان مادوان جهت کنترل خدمات مهندسی در شهر مادوان در راستای رفاه حال مردم و تهیه نرم‌افزار جهت کانون کاردان‌ها را از دیگر اقدامات صورت گرفته سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد است.

صادقی با بیان اینکه شروع عملیات اجرایی احداث ساختمان نمایندگی گچساران شامل اجرای اسکلت، سقف و اجرای بخشی از سفت‌کاری را از برنامه‌های عمرانی در دست اقدام نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد و گفت: در حال حاضر عملیات اجرایی مربوطه در حال انجام بوده و پیش‌بینی می‌شود در طی دو ماه آینده تکمیل و نمایندگی مربوطه در آن مستقر شود.

این مسئول با بیان اینکه برگزاری آزمون استخدامی نیروی تمام وقت در گچساران که در حال حاضر فرآیند پذیرش آن در حال انجام است، گفت: مصوب نمودن خرید ساختمان جهت نمایندگی دهدشت و در حال تهیه گزارش توسط هیئت کارشناسی سه نفره و پیگیری جهت حضور فعال و مستمر اعضاء سازمان در ارائه خدمات مهندسی به بافت فرسوده در شهر گچساران از دیگر برنامه‌های سازمان نظام مهندسی کهگیلویه و بویراحمد است.

بر اساس این گزارش، در جلسه مجمع عمومی سازمان نظام مهندسی کهگیلویه و بویراحمد اکثریت مهندسان حاضر در مجمع با ابراز خرسندی از عملکرد یک ساله سازمان تراز بودجه‌ای 93 و بودجه پیشنهادی 94 سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد را تایید کرد.

منبع: فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=168885
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    درود بر مهندس صادقی که انصافا در یک سال گذشته به نحوه احسنت این سازمان حرفه مهندسی رو هدایت کرده
    ولی خواهشمند است یه فکری به حال کمیته آموزش بکنه

  2. حسین تقی زاده گفت:

    جناب مهندس بنده ارباب رجوع شما بوده ام از خداوند برایت آرزوی توفیق دارم و چون که همیشه به فکر مردم هستی .

  3. lمهندس مکانیک گفت:

    ممنونیم که نرم افزار گاز در سازمان مستقر شده و حقیقتا ما در این مورد نگران بودیم.

  4. منصف گفت:

    درود برمهندس صادقی وهرآنکه مانند ایشان صادقند

  5. همشهری گفت:

    گزارش خوبی بود به جامعه مهندسی تبریک عرض می کنم.

  6. احمدی گفت:

    از جناب مهندس صادقی بخاطر حل مشکلات کانون کاردان ها تشکر میکنیم.

  7. منصوري گفت:

    انصافا يك سالي كه گذشت سازماني در كمال آرامش و سلامت كامل داشتيم با وجود انتخابات به دور از حواشي هر ساله كه در سازمان وجود داشتو براي هِييت مديرهخ جدد آرزوي موفقيت را خداوند خواستارم

  8. واقع بین گفت:

    درود بر مهندس صادقی عزیز

  9. شمس گفت:

    یکطرفه بود وجانبدارانه

  10. sharifi گفت:

    امیدواریم هیات مدیره جدید بتواند مانند این یک سال بکار خود ادامه دهند و وضعیت تعهد نظارت را مشخص نمایند.

  11. مهندس گفت:

    باسلام.واقعا مهندس صادقی و مهندس دیودیده سازمان را نجات دادند.تشکر از این عزیزان

  12. امید گفت:

    درود بر مهندس صادقی مهندس دلسوز و کارآمد

  13. نظری گفت:

    جنا ب مهندس صادقی از زحمت شما برای نرم افزار کاردانها تشکر می کنیم وامیدواریم که باهمکاری شما با کانون کاردانها مشکلات این کانون نیز حل شود

  14. عضو گفت:

    خدایی مجمع بی سابقه وفوق العاده ای بود .کمتر از 40 نفر شرکت کننده که 9 نفر ان اعضا هیئت مدیره قدیم وجدید بودند. نهایت سپاس را از اطلاع رسانی اقای صادقی داریم که باعث حداکثر مشارکت اعضا در مهمترین رکن سازمان شدند . لطفا بویر عزیز سانسور نکن وکمی ازاد باش

  15. منطقی گفت:

    به خدا من ساختمان سه طبقه ساختم هیچکدام از ناظران و کارشناسان نظام مهندسی جای ساختمان بنده را هم بلد نیستند . فقط شماره حساب میدن میگن برو بریز به این حساب ها !!!

  16. عضو گفت:

    چه عملکرد  مثبتی؟ فقط جانبدارانه نوشتی متاسفیم.

  17. عدالتی گفت:

    احسن بر دوست خوبمان جناب مهندس صادقی

  18. عباسی گفت:

    درود بر مهندس صادقی انسان شریف،با صداقت و مردمی

  19. میلاد گفت:

    شیر مادرت حلالت 

  20. مصطفی گفت:

    درود بر مهندس صادقی عزیز و کار بلد

دیدگاه شما