پنجشنبه 7 آبان 1394 - 12:26

کلنگ زنی چندین پروژه ورزشی در بویراحمد؛ اولین همراهی فرماندار جدید با زارعی (+عکس)

با حضور نماینده بویراحمد و دنا در مجلس، پروژه زمین چمن مصنوعی فوتبال در کاکان کلنگ‌زنی شد.

با حضور نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی کلنگ دو مجموعه ورزشی در شهرستان بویراحمد به زمین زده شد.

غلام‌محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در آیین کلنگ‌زنی سالن ورزشی چند منظوره جلیل شهرستان بویراحمد اظهار کرد: این سالن در منطقه قاسم‌آباد در حالی ساخته می‌شود که تا قبل از این هیچ امکانات ورزشی در منطقه جلیل وجود نداشت.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به اعتبارات ساخت این سالن اشاره کرد و گفت: سالن قاسم‌آباد جلیل با اعتبارات 850 میلیون تومانی اعتبارات نفت ساخته می‌شود.

13940806000911_PhotoL

همراهی فرماندار جدی بویراحمد با نمانیده بویراحمد

زارعی در ادامه گفت: همچنین علاوه بر سالن قاسم‌آباد، کلنگ زمین ورزشی شهدای دولت‌آباد به زمین زده شد که برای ساخت این سالن نیز از اعتبارات 14 میلیارد تومان نفت استفاده می‌شود.

وی گفت: این سالن با اعتبار 250 میلیون تومان برای جوانان و نوجوانان و ورزش‌دوستان منطقه دولت‌آباد ساخته می‌شود که قرار است تا دو ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس با بیان اینکه کارها و اقدامات بزرگی برای توسعه ورزش در روستاها و مناطق محروم شهرستان‌های بویراحمد و دنا صورت گرفته است، بیان کرد: زمین‌ها و سالن‌های ورزشی متعددی در این دو شهرستان در حال ساخت است و یا کلنگ‌زنی خواهد شد که با بهره‌برداری از آن‌ها شاهد تحول در ورزش بویراحمد و دنا خواهیم بود.

این نماینده مردم در مجلس به تلاش برای ساخت اماکن ورزشی در سطح این دو شهرستان برای افزایش سرانه فضای ورزشی اشاره کرد و گفت: در طول چند سال اخیر اقدامات بزرگی انجام گرفته که امیدواریم با جذب اعتبارات از محل‌های مختلف از جمله اعتبارات ملی بتوانیم اماکن و فضاهای بیشتری را برای ورزش جوانان آماده کنیم.

با حضور نماینده بویراحمد و دنا در مجلس، پروژه زمین چمن مصنوعی فوتبال در کاکان کلنگ‌زنی شد.

به گزارش بویرنیوز همچنین، با حضور غلام‌محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، مسئولانی از ورزش و جوانان استان کهگیلویه  بویراحمد، معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و فرماندار بویراحمد پروژه چمن مصنوعی فوتبال در منطقه کاکان شهرستان بویراحمد کلنگ‌زنی شد.

در این آیین احمد حکمتی معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: یکی از اقدامات بزرگ در استان کهگیلویه و بویراحمد که با پیگیری مسئولان و به‌ویژه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت اخذ اعتبارات 14 میلیارد تومانی از محل درآمدهای نفت برای هزینه کردن در بخش ورزش بود.

این معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: کمتر استانی از این اعتبارات برای توسعه فضاهای ورزشی خود استفاده کرده که کهگیلویه و بویراحمد به همت نمایندگان و مسئولان خود از استان‌هایی بوده که به خوبی این اعتبارات را جذب کرده است.

وی با اذعان بر این نکته که در همه سال‌های گذشته چنین بودجه‌ای به بخش ورزش استان تزریق نشده بوده است، افزود: همه اعتبارات ما در طول یک سال در سنوات گذشته چیزی حدود یک میلیارد و 600 میلیون تومان بوده که این اعتبارات 14 میلیاردی برابر با 10 سال بودجه و اعتبارات ورزشی استان است.

حکمتی گفت: در شهرستان‌های بویراحمد و دنا پروژه‌های بسیار خوبی از محل این اعتبارات در دست اجرا می‌باشد که نقاط محروم این دو شهرستان از این پس شاهد رونق ورزش خواهد بود.

این مسئول بیان کرد: با اعتبارات 14 میلیارد تومانی تعداد زیادی سالن و زمین چمن مصنوعی در سطح این دو شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد که هزینه ساخت هر سالن 850 میلیون تومان و هزینه ساخت هر کدام از زمین‌های چمن مصنوعی نیز 250 میلیون تومان است.

وی بیان کرد: زمین چمن مصنوعی فوتبال در منطقه کاکان در ابعاد 23 در 46 متر است که در کنار آن سالن چند منظوره‌ای با 1400 مترمربع در حال ساخت است.

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا دو ماه آینده این زمین چمن مصنوعی به بهره‌برداری خواهد رسید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=167592
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مصطفی گفت:

    درود بر حاج زارع

  2. ناشناس گفت:

    زمین چمن مصنوعی هم شد مکان ورزشی

  3. بینام گفت:

    طوری دست توهم بردن انگار مراسم ترحیمه

  4. حاصل گفت:

    درود بر زارعی  …. که زیر باران کلنگ میزند برا رونق استان در ورزش …… 

  5. ناشناس گفت:

    اقای زارع فکر می کنی مردم ساده هستنند

  6. کاکان گفت:

    مراسم ترحیم نیست … سرمای کاکان و وزش باد و بارش نم نم باران رو در کاکان داشتیم ….. ما اهالی کاکان جان خود را برای زارعی فدا میکنیم 

  7. ناله گفت:

    درود  بر  زارعی  مرد  عمل

  8. جلیل گفت:

    درود خدا بر زارعی دلسوز

  9. بابک گفت:

    فقط حاج زارع …… به امید خدا امسال راحت تر از 4سال پیش قبول میشه ایشالا

  10. حححح گفت:

    برادران منتقد انصاف داشته باشید اگر از کسی بدتان می اید حداقل شرافت رو رعایت کنید

  11. ..... گفت:

    سلام بر مسئولین بی خبر از استان لطفا تا آب این پل نیم ساخته که قرار بود شهریور 94 افتتاح بشه رو درست کنید و الا آب باران او را خواهد برد و شما در کف او می مانید برای همیشه به جای کلنک زنی بی فایده درستش کنید

  12. .... گفت:

    بویر چرا سایت و تعطیل نمی کنی یا منتظری برات کلنگ بزنن

  13. ناشناس گفت:

    چون ادم درست و حسابی مقابلش نیست

  14. ناشناس گفت:

    درود بر زارعی قهرمان

  15. دکتر گفت:

    اقای زارع داریم از وجود تومیمیریم تومیگی چمن 

دیدگاه شما