دوشنبه 27 مهر 1394 - 23:32

نگاهی به خدمات بیمه کوثر/ آرامش خاطر با بیمه های عمر و سرمایه گذاری

صدور بیمه نامه نسبت به سال قبل 38 درصد افزایش داشته است و حق بیمه تولیدی شعبه نزدیک به 58 درصد رشد داشته که سهم بیمه های زندگی (عمر و سرمایه گذاری) شعبه یاسوج در سال 93 نسبت به سال قبل 249 درصد رشد داشته است.

گروه اقتصادی – مدیر بیمه کوثر شعبه کهگیلویه و بویراحمد گفت: سهم بیمه های زندگی ( عمر و سرمایه گذاری) شعبه یاسوج در سال 93 نسبت به سال قبل، 249 درصد رشد داشته است.

به گزارش «بویر نیوز»، هادی صفایی در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت ایام محرم و سوگواری حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش، گفت: شرکت بیمه کوثر به استناد قانون تاسیس موسسات بیمه غیردولتی در تمامی امور بیمه های بازرگانی اعم از اموال، اشخاص مسئولیت و مهندسی از تاریخ 27مهر89 موفق به دریافت پروانه فعالیت از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران گردید.

323423 (1)

وی افزود: این شرکت با تاکید بر گسترش بیمه های زندگی پا به عرصه فعالیت بیمه گری گذاشته است که در حال حاضر با 31 شعبه استانی،900 نمایندگی حقیقی، 9 نمایندگی حقوقی و400 مرکز ارائه خدمات بیمه ای در حال ارائه خدمات نوین بیمه ای است.

صفایی با اشاره به نقش و جایگاه بیمه کوثر در صنعت بیمه کشور بیان داشت: براساس آمار سال 93شرکت با 4 سال فعالیت رسمی با حق بیمه تولیدی 7113 میلیارد ریال موفق به کسب جایگاه پنجم در صنعت بیمه گردید که نسبت به سال قبل 46 درصد رشد تولید حق بیمه داشته است که سهم رشته خصه ثالث و مازاد حدود 54 درصد و سهم بیمه های زندگی (عمر سرمایه گذاری) 14/4 درصد از حق بیمه تولیدی شرکت بوده است که نسبت به نرم صنعت بیمه کشوری 65 درصد بیشتر بوده است.

مدیر شرکت بیمه کوثر شعبه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تعداد بیمه نامه صادره شعبه یاسوج 7609 بیمه نامه در سال 92 به 10434 بیمه نامه در سال 93 رسیده است، خاطرنشان کرد: صدور بیمه نامه نسبت به سال قبل 38 درصد افزایش داشته است و حق بیمه تولیدی شعبه نزدیک به 58 درصد رشد داشته که سهم بیمه های زندگی (عمر و سرمایه گذاری) شعبه یاسوج در سال 93 نسبت به سال قبل 249 درصد رشد داشته است.

صفایی افزود: بیمه کوثر هم اکنون با 7 نماینده حقیقی در سطح استان درحال ارائه خدمات به هم استانی های عزیز می باشد.

3101

وی با تاکید بر اینکه بیمه کوثر فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی را سر لوحه کار خود قرارداده است، افزود: این بیمه با شفاف سازی خدمات بیمه ای و اعتماد سازی در میان مردم در حال ارائه خدمات بیمه ای است.

صفایی رعایت ارزش های محوری، پایبندی به منشور اخلاقی را از اصول اساسی بیمه کوثر دانست و گفت: دانش تجربه، تعهد و روحیه خدمت گزاری، صداقت و شفافیت، تعاون و همکاری، رعایت اخلاق حرفه ای، نظم و انضباط و تعلق خاطر به شرکت از جمله ارزشهای حاکم بر شرکت است که بایست همه کارکنان و نمایندگان به آن قائل و و در ترویج آن کوشا باشند.

مدیر شرکت بیمه کوثر شعبه کهگیلویه و بویراحمد اختصاص 220 ریال سود به ازای هر سهم در سال را برای سال منتهی به 29/12/93 از اقدامات سال 93 برشمرد و تصریح کرد: سرمایه شرکت در سال گذشته به هزار و 400 میلیارد ریال افزایش یافته که از نظر ریالی و با سرمایه جدید سود شرکت نسبت به سال قبل در سود خالص 34 درصد و در سود نقدی 54 درصد شده است.

هادی صفایی تصریح کرد: سرمایه شرکت درسال94 به 2هزار و پانصد میلیارد ریال افزایش می یابد و ارزش بازار شرکت بیمه کوثر 280میلیارد تومان است که بازده ی سهام شرکت از روزهای اولیه تاسیس شرکت تاکنون بیشتر از 400 درصد است.

ایشان دربخش دیگری از سخنان خود پیش بینی فروش 909 میلیارد تومان در سال94، توسعه شبکه خسارت به جهت پرداخت به موقع خسارت و ایجاد رضایت مندی بیشتر بیمه گذاران، طراحی و اجرای بیمه های جدید شامل بیمه نامه های جامع اموال خانوار، بیماری های صعب العلاج، وکالت، گردشگری، سالمندی، فضای سایبری و ماهواره را از جمله برنامه های سال جاری شرکت در جهت افزایش ارائه خدمات عنوان کرد.

مدیر بیمه کوثر شعبه استان در پاسخ به سوالی مبنی براینکه در خصوص انواع بیمه های عمر بخصوص بیمه ی عمر گفت: این نوع بیمه شامل سه شاخه کل درمان، حوادث و عمر وسرمایه گذاری است که بیمه عمر و سرمایه گذاری یکی از انواع بیمه های عمر می باشد که باهدف ایجاد آرامش خاطر وامنیت نسبت به آینده، بهبود معیشت به ویژه در دوران بازنشستگی و تامین نیازهای اساسی طراحی گردیده است.

وی افزود: این بیمه نامه علاوه براینکه پول بیمه گذار یا بیمه شده را به صورت منظم سرمایه گذاری و مدیریت می کند جریان آرام و بی دغدغه زندگی خانواده را در برابر خطراتی مانند پیری زودرس و نیازهای زندگی در آینده حمایت می کند که در این بیمه نامه فرد می تواند با پرداخت مبلغی متناسب با توان مالی خود به خرید این پوشش بیمه ای برای خود و خانواده اقدام نماید.

323423 (2)

صفایی ادامه داد: از مزایای این بیمه نامه میتوان به موارد ی چون، دسترسی فوری به نقدینگی، امکان کاهش یا افزایش حق بیمه، سرمایه فوت و سایر پوشش های تکمیلی در سال، امکان برداشت از اندوخته بیمه نامه از سال دوم به بعد، امکان بازخرید بیمه نامه از ماه ششم به بعد، پرداخت سود تضمینی روزشمار 18 درصد در 5 سال اول، پرداخت سود مشارکت در منافع به میزان 85 درصد، امکان وام پس از گذشت 2سال از شروع بیمه نامه تاسقف 90 درصد از ارزش بازخریدی و حفظ ارزش پول در مقابل آثار ناشی از تورم با افزایش سالانه حق بیمه اشاره کرد.

مدیر شرکت بیمه کوثر شعبه کهگیلویه و بویراحمد از همه هم استانیها درخواست کرد با کنار گذاشتن مبلغ حداقل روزی 1000 تومان به خرید یک بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری برای فرزندان دلبند خود به منظور ایجاد پشتوانه مال و رفع نگرانی از تامین هزینه تحصیلات، تامین هزینه جهیزیه و ازدواج، تامین هزینه ایجاد کسب و کار اقدام نمایند.

بر اساس این گزارش، بیمه کوثر شعبه کهگیلویه و بویراحمد واقع در چهارراه عالیوند آماده ارائه خدمات به همشهریان می باشد.

  بیمه کوثر

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=166428
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. زابلی زاده سی سخت گفت:

    درود بر دایی عزیز و باصفا، دوست داریم. با ارزوی موفقیت بیشتر

  2. داودمظفری گفت:

    ازخداوند متعال برای شما آرزوی موفقیت وپیروزی راخواستارم

  3. دنانشين گفت:

    باسلام،ازآقاي مهندس صفايي نهايت تشكروقدرداني راداريم كه باحسن نيت واخلاقي نيكو درحال انجام وظيفه مي باشد.

  4. مدير گفت:

    با سلام

    . .
    انصافا بيمه كوثر با مديريت عالي جناب مهندس صفايي در رضايتمندي مشتريان موفق بوده . با آرزوي موفقيت

  5. ح صیادی گفت:

    خسته نباشید خدمت مدیر لایق بیمه کوثر استان جناب صفایی.

  6. هم استاني گفت:

    واقعا خسته نباشيد ولي بيمه فقط ايران و البرز و آسيا و دانا…
    بقيه شون فقط امروز و فردا ميكنن و بس.

  7. اورنگ يزداني پور - يزد گفت:

    دوست عزيزم

    : جناب آقاي صفايي

    « اميدوارم كه هميشه موفق و سربلند باشي»

    . مواظب خودت باش.

  8. افشين گفت:

    واقعا متاسفم

  9. حمید محمدخانی گفت:

    دوست عزیز و بزرگوار جناب آقای ب. صفایی
    ضمن عرض تسلیت بمناسبت ایام سوگواری آقا امام حسین  ، موفقیت شمارا بیش از پیش از خداوند متعال خواهانم.

  10. امیر _ط _ از سیسخت گفت:

    با سلام خدمت شما
    ان شاءاله همانند گذشته  پیروز و سربلند باشید. 

    • بیطرف گفت:

      ضمن عرض تسلیت عزای حسین ممنون از توضیحات جناب صفایی که با توضیحات بسیار زیبا ودغدغه ایشان مطالبی را ایرادفرمودند علی الخصوص توضیحات ایشان در خصوص مزایای بیمه های عمروسرمایه گذاری ان شاالله سربلندوپیروز باشید

  11. بیمه ای گفت:

    باسلام واحترام وعرض تسلیت عزای حسین خدمت هموطنان وهم استانیهای عزیز انصافا جناب صفایی با توضیحات بسیار خوب خوددرخصوص بیمه های عمروسرمایه گذاری حق مطلب را خوب ادا نموند امیداست دستگاههای متولی علی الخصوص صداوسیمای مرکز استان با دعوت از کارشناسان خبره همکاری لازم را به عمل آورد تاضمن آگاهی مردم نسبت به امور بیمه ای حداقل باخرید یک بیمه نامه عمروسرمایه گذاری آینده فرزندان وآرامش خاطر خوددر زمان پیری را فراهم نمایند

دیدگاه شما