دوشنبه 6 مهر 1394 - 17:05

كميسيون ماده 5 بررسی طرح تفصیلی شهر دوگنبدان

جلسه کمیسیون ماده ۵ بررسی طرح بازنگری تفصیلی شهر دوگنبدان در سالن جلسات معاونت امور همانگی و عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

گروه اقتصادی / حوزه راه و مسکن – جلسه کمیسیون ماده ۵ بررسی طرح بازنگری تفصیلی شهر دوگنبدان در سالن جلسات معاونت امور همانگی و عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش «بویر نیوز»، مدیرکل راه و شهرسازی با تاکید بر لزوم هماهنگی طرح بازنگری تفصیلی و طرح جامع بافت فرسوده شهر دوگنبدان، گفت: برای تسریع در روند طرح با مشاور طرح تفضیلی و بافت فرسوده و معاونت شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی هماهنگی های لازم بعمل آمده است.

۱۲ (1)

 حسن فدایی با تاکید بر لزوم دقت و سرعت در روند تصویب طرح در استان گفت: هدف از بازنگری طرح تفضیلی بررسی مواردی است که کمیسیون ماده 5 جایگاهی برای حل آنها ندارد و اگر بنا باشد که هیچ تغییری در طرح بازنگری بوجود نیاید اصلا نیازی به مطالعه مجدد طرح و تشکیل جلسه نخواهد بود.

  مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی نیز درخصوص وضعیت طرحهای توسعه و عمران در استان با بیان اینکه در توزیع اعتبارات فصل مربوط به موضوعات کالبدی شهری و روستایی در سالهای اخیر توجه ای به این طرحها وجود ندارد، گفت: طبق آمار غیر رسمی نصف جمعیت ساکن روستاهای شهرستان بویراحمد‌؛ دنا و کهگیلویه به شهر یاسوج و حاشیه های آن مهاجرت کرده اند که این امر توجه ویژه جهت همراهی سایر دستگاههای جهت تامین اعتبار برای مطالعه جامع و سریعتر یاسوج و سکونت گاههای آن به عنوان یک مجموعه شهری واحد را می طلبد.

۱۲ (2)

 محمدمهدی سهیلی بیان کرد: اولین طرح جامع شهر دوگنبدان مصوب سال ۱۳۷۵ با جمعیت 70422 نفر و وسعت 1800هکتار و دومین طرح مصوب جامع در تاریخ 1391 در محدوده ای به وسعت 2125 هکتار و با جمعیت 92651 نفر می باشد.

پس از توضیحات مسئولان، مشاور طرح و بررسی آن توسط اعضای کمیسیون مقرر گردید طرح مجددا به کمیته فنی عودت و پس از بازنگری مجدد توسط اعضای کمیته به کمیسیون ارجاع گردد.

  ۱۲ (3)

۱۲ (5)

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=163734
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما