یکشنبه 1 شهریور 1394 - 14:52

نیمی از پروژه های راه و شهرسازی متعلق به شهرستان بویراحمد/ دستاوردهای هفته دولت برای مناطق صعب العبور

رئیس راه و شهرسازی بویراحمد با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای خدمات‌دهی به هم‌استانی‌ها به کار بستیم و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم، گفت: در هفته دولت پروژه‌های افتتاحی زیادی از دورترین نقطه شهرستان تا نزدیک‌ترین نقطه را در دستور کار قرار داریم.

گروه اقتصادی / حوزه راه و مسکن – رئیس اداره راه و شهرسازی بویراحمد از افتتاح 13 پروژه راهسازی شهرستان در هفته دولت خبر داد.
به گزارش «بویر نیوز»، هوشنگ بهره‌مند در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش رو بودن هفته دولت ضمن تبریک این هفته به دولتمردان اظهار کرد: راه و شهرسازی بویراحمد در هفته دولت 13 پروژه افتتاحی دارد.
bahrmand

رئیس راه و شهرسازی بویراحمد با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای خدمات‌دهی به هم‌استانی‌ها به کار بستیم و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم، گفت: در هفته دولت پروژه‌های افتتاحی زیادی از دورترین نقطه شهرستان تا نزدیک‌ترین نقطه را در دستور کار قرار داریم.

این مسئول به پروژه‌های افتتاحی راه و شهرسازی شهرستان بویراحمد اشاره کرد و گفت: لکه‌گیری و روکش آسفالت محور یاسوج به اقلید به طول 9 کیلومتر با ماهیت ملی، یاسوج به سمیرم به طول 9 کیلومتر با ماهیت ملی، روکش آسفالت محور چنارستان  ـ موردرازها ـ نرگاه به طول 10 کیلومتر با ماهیت استانی و بهسازی و آسفالت محور چاهن به زیلایی با ماهیت استانی از پروژه‌های افتتاحی راهسازی در هفته دولت است.

وی در ادامه دیگر پروژه‌های افتتاحی راه و شهرسازی را بهسازی و آسفالت محور پوله ـ موشمی ـ بردپهن به طول 10 کیلومتر با ماهیت ملی، بهسازی و آسفالت محور رون به شاه‌غالب به طول 10 کیلومتر با ماهیت ملی، محور باقلادون به طول دو کیلومتر با ماهیت استانی، بهسازی و آسفالت محور دم عباس ـ آبریز و آبمورد به طول شش کیلومتر با ماهیت استانی و احداث کتابخانه عمومی منصورآباد دشتروم عنوان کرد.

رئیس راه و شهرسازی بویراحمد، بهسازی و آسفالت باند دوم محور یاسوج به شیراز به طول شش کیلومتر و باند دوم محور یاسوج به اقلید به طول پنج کیلومتر با ماهیت ملی، بهسازی و آسفالت باند دوم محور یاسوج به بابامیدان به طول 11 کیلومتر و یاسوج با ماهیت ملی و محور یاسوج به سپیدان به طول سه کیلومتر با ماهیت ملی را از دیگر پروژه‌های افتتاحی راه و شهرسازی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در سال‌جاری اقدامات خوب و رضایت‌بخشی در سطح جاده‌های مواصلاتی شهرستان صورت گرفته است.

بهره‌مند در ادامه با بیان اینکه شهرستان بویراحمد به دلیل صعب‌العبور بودن و کوهستانی بودن مناطق کار خدمات‌رسانی و جاده‌سازی را برای ما سخت و هزینه‌های بسیار بالایی را متحمل می‌شویم، گفت: امیدواریم بتوان با تلاش بیشتر و جذب اعتبارات گام‌ بلندی در راستای توسعه راه‌های روستایی برداریم.

به گزارش «بویر نیوز»، بنا بر اعلام مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت سال جاری 24 پروژه راه و شهرسازی در استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح خواهد شد.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=159935
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. نان گفت:

    یاسوج به اصفهان چه؟مهندس

  2. بویری گفت:

    درود بر بویراحمد و درود بر زارعی

  3. ناشناس گفت:

    درود و صد درود بر حاج زارع

دیدگاه شما