شنبه 31 مرداد 1394 - 1:29

توقع زایی جدید زارعی برای مردم بویراحمد و بازخوانی یک وعده فراموش شده! (+سند)

یقینا طرح موضوعات جدید آنهم نه در مرحله اجرای کار یا شروع مطالعات، که اجرای آنها چندین سال به درازا می کشد، جز توقع زایی برای مردم و بدبینی چیزی حاصل نمی کند و البته جنبه شعاری به خود می گیر

گروه سیاسی – چند روز پیش نماینده بویراحمد و دنا در مجلس از نشست خود با سرمایه‌گذار استرالیایی برای احداث پالایشگاه پتروشیمی در بخش مرکزی سپیدار بویراحمد خبرداد.

به گزارش «بویر نیوز»، باید اذعان داشت تلاش نماینده محترم برای احداث پالایشگاه و البته سایر امورات که در واقع وظیفه دولت است و طبق وظایف تعریف شده نمایندگان شامل ایشان نمی شود اما پیگیری و همراهی وی و سایرین برای طرح چنین موضوعاتی در استان توسعه نیافته کهگیلویه و بویراحمد ستودنی است.

با این مقدمه لازم است تلاش همه افراد در جهت توسعه استان ارج نهاد، اما گاه و بیگاه سخنانی از مسئولان شنیده می شود که بیشتر در قالب حرف می ماند و هرگز به مرحله عمل نمی رسد.

به لطف مذاکرات هسته ای کشور از بند بخشی از تحریم ها رها شده و می توان امیدوارانه تر به آینده و رونق اقتصادی نگاه کرد هر چند برخی از اظهارات دولتی ها پیرامون دارایی ها و پول های بلوکه شده، امیدها را کمرنک تر کرده است اما در مجموع می توان به امید روزهای بهتری بود و لازم است تا از این شرایط مسئولان و همه دلسوزان استان کهگیلویه و بویراحمد به بهترین نحو بهره ببرند.

منظور از بهره بهتر، تلاش برای به ثمر رساندن طرح های نیمه کاره و اولویت دار استان هستند که از جمله مهمترین آنه می توان به پروژه راکد پاتاوه – دهدشت، پتروشیمی های دهدشت و گچساران اشاره کرد.

یقینا طرح موضوعات جدید آنهم نه در مرحله اجرای کار یا شروع مطالعات، که اجرای آنها چندین سال به درازا می کشد، جز توقع زایی برای مردم و بدبینی چیزی حاصل نمی کند و البته جنبه شعاری به خود می گیرد.

از این دست موضوعات در سخنان نمایندگان بیش از سایر مسئولان به چشم می آید و به عنوان مثال نماینده محترم بویراحمد و دنا در آذرماه سال ۹۱ نیز از “ اعلام آمادگی و صدور مجوز وزارت نفت در خصوص اجرای پروژه ˈچاه نفتˈ شبلیز بویراحمد” سخن گفته بود که البته بعد از آن خبری از این طرح به گفته زارعی “با ایجاد پالایشگاه و صنایع تبدیلی در این مناطق مشکلات اشتغال و بیکاری در استان تا حدود زیادی مرتفع خواهد شد” ؛ نشد! (اینجا بخوانید)

shabliz

بنظر می رسد اگر هر سه نماینده استان تلاش خود را معطوف به نتیجه گرفتن در پتروشیمی های دهدشت و گچساران انجام دهند، نتیجه سریعتر و بهتری عاید کا استان شود.

امید است، مسئولان در راستای اقدامات قبلی که انصافا خدمات زیادی برای استان به همراه داشته، تلاش خود را به پیگیری برای به ثمر نشستن پروژه های بر گل مانده معطوف نمایند و توقعات جدید ایجاد نکنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=159616
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    بیک سوال ازویرنیوز دارم خواستم بدانم آیاصحت داره که آقای زارعی پیگیر بارش باران در زمستان بوده اند؟

  2. ناشناس گفت:

    زارعی مرد وعده ها

  3. سيد مهدي گفت:

    آسيبي  كه نمايندگان مجلس رو از ذات نمايندگي خودشون دور ميكنه ،احساس ميكنم غالب نمايندگان اشرافي بر فلسفه وجودي قوه مقننه ندارن،و متعاقب اين وعده وعيدا نارضايتي مردم ميشه،قوه مقننه در كليت يعني تصويب قانون و نظارت بر حسن اجراي قانون .

  4. بویر گفت:

    همش وعده انتخاباتیه، مردم اگاه شدن. این چهار سال برای این شهرستان چکار کرد

  5. بویراحمد مظلوم گفت:

    وعده های بیحساب و کتابش هنوز یادمونه!! احداث پالایشگاه شورم با پنجاه هزار شغل ، سدتنگ سرخ، سد پل کلو کریک،کارخانه خودروسازی سقاوه ،پالایشگاه مختار
    گردشگری کاکان و سیسخت و کریک ،شهرستان شدن مارگون و لوداب،اشتغال دونفر از هرخانوار،تله کابین آبشاریاسوج،….
    حالانوبت وعده های جدیده !! کارخانه هواپیما سازی ،کشتی سازی ،هوافضا،موشکهای قاره پیما،جمب وجت سازی ، کارخانه طلاسازی ،احداث شعبه ای از ناسا ……

    • ناشناس گفت:

      کارخانه  ساختن  اسباب  بازی  درست  کردن  نیست  جناب  مظلوم

      • بویراحمد مظلوم گفت:

        اینکه کارخانه وپالایشگاه و…. اسباب بازی نیست کاملا درسته . به نماینده گرانسنگت یادآوری بفرما که برای فریب مردم مظلوم  از این وعده و وعیدهای صد
        من یه قاز ندهد !! ما از اول هم مبدانستبم که نمایندگی شوخی بازی نیست که وعده های غول پیکرمردم را فریب دهند و راهی مجلس شوند !! 

    • دانشجو گفت:

      پتروشیمی ساختن در یاسوج دیوانگی محض و مساوی با از بین رفتن طبیعت بویراحمد هست. بجای این باید روی گردشگری کار کنن تا با باز شدن درهای کشور به روی توریستها، استان ما هم از این نمد کلاهی برای خود ببافد!
      امکانات گردشگری استان ما در حد بسیار پایینی هست.

      • ناشناس گفت:

        خشکه دو بیی تا ویسعلی بلهسی/ ای مال و او مال هی و دین دو نجسی…
        نه اینکه حاجی جون از بس کارخونه پتروشیمی احداث کرده میترسیم دودش به چشم طبیعت بره !!!! حاجی جون خوت دبگه بسه ، اینقد مارا شرمنده نکن از بس بس کارخونه زدی و به وعده هات عمل کردی ! وای مردیم !!!!

  6. هوای تازه گفت:

    درود بر بویرنیوز که با چاپ این مطلب دوباره احیاه کرد جاده پاتاوه دهدشت
    واقعا ایا این مجری دولت هستند یا قانون ؟
    اگر مجری هستند که چرا هر دفعه یه مصاحبه خالی میکنند بعدش مردم میفهمند
    فقط سرکار هستند!
    اکر مجری قانون هستند چرا مصاحبه بیخود میکنند 
    کی میخاد به داد مردم لوداب برسه؟
    وعده های دروغین!
    یا با احساسات مردم بازی کردن؟

  7. هنرمند گفت:

    اخه اینا چرا یه پروژه تموم نمیکنند بعد برند سراغ پروژه بعدی!
    آماده پاتاوه- دهدهشت اولویت اول بود
    حالا تعطیلی کردن رفتن سراغ چند پروژه جدید کلنگ زنی کردند

  8. بويراحمدي گفت:

    وعده هاي انتخاباتي دوباره شروع شد؛ اقاي زارعي چهار سال نماينده بودي چه حركت مثبتي واسه توسعه حوزه انتخابيه انجام دادي؛ حالا باز نزديك انتخابات كه شد شروع كردي 

  9. بویراحمد گفت:

    درود و هزاران سلام به حاج زارع نماینده با صداقت و زحمت کش 

  10. طرفدار کروبی گفت:

    درود بر زارع با این حرفا و تخریب ها ایشون محبوب تر میشن.

  11. لوداب گفت:

    بویرنیوز دست از تخریب زارعی بردار

  12. سیمان سقاوه گفت:

    درود بر زارعی مرد مبارزه و خستگی ناپذیر بویراحمد

  13. مرد گفت:

    مردی حاجی بزرگ

  14. دوست گفت:

    دوست داريم اميركبير بويراحمد كه خالصانه به دنبال خدمت بي منت هستي اگه همين پروژه توسط تاجگردون در ياسوج راه اندازي ميشد چه به به چه چه اي كه راه نمي انداختيد تخريبگران درود بر مرد خستگي ناپذير

  15. لوداب ،چين گفت:

    خدا دونه تكي حاجي 

  16. از میدجان گفت:

    درود بر زارعی نماینده بویراحمد ودنا تا این تخریب ها هست نمی شود هیچ کاری کرد اول دنبال فرهنگ خودت باش اصلاح کن بعد برو دنبال دیگران در 16سال نمایندگی ستاره هدایت خواه سید باقر موسوی کلیه حوزه سپیدار به انداز پشتگوه جلیل اعتبار گذاشته نشد زارعی دوستت داریم دوباره پیروزی هستی 5ملیارد اعتبار برای پشتگوه جلیل

  17. جلیل گفت:

    زارعی محبوب جلیل

  18. زیلایی گفت:

    زارعی دوستت داریم

  19. لوداب گفت:

    دوستت داریم زارعی

  20. سپیدار گفت:

    سلام مرد خستگی نا پذیر مرد عمل درود بر تو

دیدگاه شما