چاپ این برگه

گزینه سرپرستی دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد در تهران سمت گرفت؛ رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد

گروه سیاسی – چندی پیش انتصاب رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد با حواشی روبرو شد.

به گزارش بویرنیوز، در حالی که قرار بود دکتر سید علی موسوی به عنوان رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد معرفی شود اما به دلایلی این کار صورت نگرفت و دکتر سراج به عنوان سرپرست امور جاری پیام نور کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد تا در زمان مناسبی سرپرست دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد معرفی شود.

دکتر محمد علی سرلک که خود ایشان توجه خاصی به مناطق محروم  داشته، به جهت آنکه از ظرفیت دکتر موسوی به نحو مطلوب استفاده شده و همچنین حواشی گذشته نیز تکرار نشود، با ابتکاری مدیریتی از هر دو هیئت علمی پیام نور در سمت های مدیریتی دانشگاه پیام نور استفاده کردند.

mosaviasl

امروز با حکم دکتر سرلک، دکتر سید علی موسوی به سمت رئیس گروه برنامه ریزی فرهنگی دانشگاه پیام نور منصوب شد و همچنین چند روز پیش هم دکتر سرلک طی حکمی دکتر سراج را به عنوان سرپرست دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد منصوب کردند.

هر چند پیگیری های خبرنگار بویرنیوز حاکی از آن است که دلیل عدم برگزاری مراسم معارفه سید علی موسوی در کهگیلویه و بویراحمد ربطی به دانشگاه پیام نور نداشته و موضوع مربوط به دخالت سیاسیون کهگیلویه و بویراحمد بود، اما با تدبیر دکتر سرلک از ظرفیت همه نیروهای توانمند کهگیلویه و بویراحمد در بخش های مدیریتی استفاده شد.