جمعه 23 مرداد 1394 - 1:00

ساخت بیمارستان و استخر در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد توسط سپاه

سردار بوعلی تصریح کرد: نباید مردم استان در رسانه‌ها به گونه‌ای معرفی شوند که حق آنها نباشد یا در حق آن‌ها ظلم شود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هریک از شهرهای این استان یک درمانگاه ویک استخر سرپوشیده توسط سپاه فتح ساخته می‌شود.

به گزارش بویرنیوز به نقل از ایسنا،  سردار یدالله بوعلی در آیین تجلیل از خبرنگاران که به همت سازمان بسیج رسانه سپاه فتح استان برگزار شده بود، افزود: باید منشور رسانه‌ای استان تهیه شود و رسانه‌های استان براساس آن عمل کنند.

17187

وی اظهارکرد: رسانه‌ها علایق مختلف سیاسی و اجتماعی دارند اما کهگیلویه و بویراحمد مشکلات عدیده‌ای در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی دارد که رسانه‌ها نیز می‌توانند با ایفای نقش خود به ارتقای این شاخص‌ها کمک کنند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: رسانه ها و تمام امکانات در اختیار مدیران را متعلق به مردم است و  همه ما در مقابل این امکانات مسئولیت داریم و نباید رسانه ها با تحت تأثیر قرار گرفتن در زمینه علائق سیاسی به گونه ای عمل کنند که این مسئولیت آنها آسیب ببیند.

وی ادامه داد: رسانه‌ها در راستای ارتقای رتبه استان در شاخص‌های مختلف تلاش کنند و نباید یک خبر و موضع گیری سبب تضعیف جایگاه و رتبه استان شود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فعالیت سپاه فتح استان در زمینه های فرهنگی، قرآنی، درمانی و ورزشی اضافه کرد: توانستیم برای هر شهر استان مجوز احداث یک استخر سرپوشیده بگیریم که در دست ساخت هستند و یا در آینده ساخته می‌‍شوند. همچنین در هر شهر استان یک درمانگاه ساخته می‌شود و در زمینه ساخت بیمارستان نیز کارهایی انجام می‌شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=158879
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. امیر گفت:

    تو این کشور هر که وظیفه دیگری را میخواهد انجام دهد. احسن.

دیدگاه شما