چاپ این برگه

پشت پرده برکناری معاون پشتیبانی راه و شهرسازی؛ در کشورهای عقب مانده هم اینگونه برخورد نمی شود!

گروه اقتصادی / حوزه راه و مسکن – معاون سابق توسعه و پشتیبانی اداره کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نحوه برکناری اش، گفت: فکر می کنم در کشورهای عقب مانده و جهان سوم آفریقایی هم با هیچ مدیر و معاونی اینگونه برخورد نمی کند.

1 (4)

غفار حسن زاده در گفتگو با «بویر نیوز»، با بیان اینکه پس از دو هفته کار کردن با آقای فدایی متوجه اختلافات جدی و عمیق با ایشان شدم، خاطرنشان کرد: با توجه به روحیات خودم و اختلافات در نحوه انجام کار خیلی زود متوجه شدم نمی توانم با ایشان کار کنم اما بخاطر مشکلات گسترده و عدیده در اداره راه و شهرسازی و همچنین تجربه ۱۸ ساله ام در حوزه مالی سعی کردم فعلا بخاطر پیشبرد کار مردم و همکاران بصورت بصورت کجدار و مریز به کارم ادامه دهم.

وی با تشریح روند تغییرات در حوزه معاونت توسعه و پشتیبانی، ابراز داشت: شنبه شب از سوی دفتر مدیرکل تماس گرفتند و اعلام کردند که فردا ساعت ۷ و  ۳۰ دقیق جلسه شورای مدیران برگزار می شود و با توجه به اینکه آقای فدایی ماموریت خارج استان بودند و بنده را نیز به عنوان جانشین تعیین کرده بودند، اظهار تعجب کردم که مگر می شود بدون حضور ایشان جلسه برگزار شود که اعلام داشتند اتفاقا جلسه تودیع خودتان است و معاون جدید معرفی می شوند.

حسن زاده بیان داشت: روز بعد هم به علت اینکه آقای فدایی حضور نداشتند و باید خیلی از مسائل از جمله ایرادات و اشکالات کاریشان را محترمانه به ایشان می گفتم و به همین خاطر در جلسه تودیع و معارفه ای که خیلی سخیف و غیراخلاقی بود، حضور نیافتم.

معاون سابق توسعه و پشتیبانی اداره کل راه و شهرسازی با اشاره به نحوه برکناری اش که با تماس تلفنی بود، گفت: فکر می کنم در کشورهای عقب مانده و جهان سوم آفریقایی هم با هیچ مدیر و معاونی اینگونه برخورد نمی شود و این حرکت را توهین به خودم و تمام مدیران و مردم استان می دانم.

غفار حسن زاده با اشاره به تماس های دوستان و همکارانش در خصوص نحوه تغییرش گفت: با توجه به اینکه جامعه ورزشی و قشر دانشگاهی از بنده شناخت دارند تماس های مکرری داشتند که مگر چه اتفاقی افتاده بود که بدین شکل عمل شد!؟

وی درباره مقصد بعدی کاری خود و همچنین شایعاتی از حضور ایشان در سمت های دیگری گفت: فعلا هیچ برنامه ای ندارم و می خواهم بعد از چند سال مسئولیت کمی استراحت کنم و علاقمندم وقتم را در محیط علمی و دانشگاهی صرف کنم.

به گزارش «بویر نیوز»،  اسفندماه سال ۹۳  سید سعید سید علایی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی بخاطر تلاش ها و اقدامات غفار حسن زاده با اهدا لوح سپاس از وی تجلیل شد.

همچنین سال ۹۲ نیز سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز با اهدای لوحی ایشان را به عنوان مدیر برتر حوزه راه و شهرسازی معرفی کرد.

گفتگو: محمود صبوری