چاپ این برگه

حضور غیرمنتظره سیدباقر موسوی در یاسوج

سید باقر موسوی جهان آباد نماینده مردم بویراحمد به صورت غیرمنتظره ای به یاسوج سفر کرد و با برخی فعالان سیاسی دیدار کرد.

به گزارش سایت استان، سیدباقر موسوی در این سفر با تعداد محدودی از چهره‌های شناخته شده و فعالان سیاسی اصلاح طلب استان جلسه ای را در خانه‌ی یکی از هواداران خود برگزار کرده است.

mosavi200

آن گونه که خبرنگار ما مطلع شده مفاد و جزئیات این جلسه محرمانه بوده و گویا پیرامون وضعیت سیاسی و اجتماعی اصلاح طلبان در استان و حضور سیدباقر موسوی در انتخابات بحث و تبادل نظر شده است.

کلیات دیگری که در این نشست مطرح شده و به بیرون درز کرده است تاکید فعالان سیاسی اصلاح طلب بر حضور آقای موسوی در انتخابات و کمک گرفتن از وی برای وحدت و اجماع اصلاح طلبان در کهگیلویه بوده است.

با توجه به درخواست مردم بویراحمد و دنا برای حضور سیدباقر موسوی در صحنه انتخابات مجلس، به نظر می رسد وی نیز چندان بی میل نبوده و تصمیم دارد در این انتخابات حضور داشته باشد.

فعل و انفعالاتی نیز از سوی نماینده دوره های پنجم و ششم مجلس آغاز شده که نشانه‌های آن را می توان از زمان حضور در یک مراسم فاتحه خوانی و حضور در همایش اصلاح طلبان استان در یاسوج و سخنرانی در این دو مراسم دانست.

می توان گفت اکثر افرادی که با تابلوی اصلاح طلبی قصد حضور در انتخابات مجلس را دارند منتظر هستند تا وضعیت سیدباقر موسوی مشخص شود.

احتمال می رود اگر آقای موسوی به جمع بندی نهایی در خصوص حضور در صحنه انتخابات برسد این تصمیم را در یک همایش بزرگ در یاسوج به صورت عمومی اعلام کند.