چهارشنبه 31 تیر 1394 - 12:19

گاز بابا کلان به کجا رسید؟

رئیس شرکت گاز گچساران گفت: فاز دوم گازرسانی به روستای باباکلان از توابع گچساران با پیشرفت فیزیکی 55 درصدی در حال تکمیل است.

ناصر دلفریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران با اشاره به پروژه‌های در حال اجرای این شهرستان اظهار کرد: شرکت گاز گچساران در راستای خدمات‌دهی به مردم و مناطق مختلف این شهرستان و همچنین شهرستان باشت، اقدامات و پروژه‌های مختلفی را انجام داده و در دست اجرا دارد.

وی اجرای 26 کیلومتر شبکه‌گذاری پراکنده پلی‌اتیلن و فولادی همچنین تعویض 20 عدد شیر دفنی و حوضچه‌ای را از جمله پروژه‌های امسال شرکت گاز گچساران عنوان کرد و افزود: این پروژه با پیشرفت فیزیکی 88 درصدی در شهرستان‌های گچساران و باشت در حال اجراست.

رئیس شرکت گاز گچساران با بیان اینکه این پروژه از شهریور سال گذشته آغاز شده است، تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این طرح هفت میلیارد و 753 میلیون ریال بوده و زمان اتمام آن 27 مرداد امسال پیش‌بینی شده است.

دلفریان نصب 200 انشعاب گاز در روستاهای شامبراکان، گبرستان، سرتیره، نازمکان و سید جمال‌الدین را از دیگر اقدامات شرکت گاز گچساران عنوان کرد.

وی ادامه داد: اعتبار مورد نیاز برای این پروژه 589 میلیون ریال برآورد شده و هم‌اکنون پیشرفت فیزیکی آن نیز 60 درصد است.

دلفریان از نصب 180 انشعاب گاز در روستاهای مله‌برفی، امام ضامن و لیراب سخن گفت و افزود: این انشعابات در شهرستان باشت صورت گرفته و میزان اعتبار مورد نیاز آن نیز 604 میلیون ریال است.

رئیس شرکت گاز گچساران بیان کرد: این پروژه با 83 انشعاب علمک گاز با پیشرفت46 درصدی در حال اجراست.

دلفریان فاز دوم گازرسانی به روستای باباکلان به طول 22 کیلومتر را از دیگر پروژه‌های مهم این شرکت در گچساران عنوان کرد و گفت: افزون بر 11 میلیارد و 930 میلیون ریال اعتبار برای اجرای این پروژه مورد نیاز است.

وی پیشرفت فیزیکی این پروژه را 55 درصد اعلام کرد و افزود: این پروژه از 13 مهرماه سال گذشته آغاز شده و در حال تکمیل است.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=156522
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما