شنبه 27 تیر 1394 - 15:53

باقری: اختصاص یک میلیارد ریال به پارک مهروزی یاسوج

مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری استان،کناری معاون برنامه ریزی فرمانداری بویراحمد ،رضایی شهردار ناحیه یک یاسوج،حسین زاده رئیس میراث فرهنگی بویراحمد و برخی دیگر از مسئولین شهرستانی صبح امروز از مکان های گردشگری یاسوج بازدید ومشکلات آنها را مورد برسی قرار دادند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری استان ،محمود باقری در این بازدید از اختصاص یک میلیارد ریال به ایجاد زیرساخت در پارک مهرورزی یاسوج خبرداد.
باقری با اشاره به اینکه در این بازدید بیشتر مشکلات مردم کمبود سیرویس بهداشتی بود تصریح کرد:برای رفع این معضل و ایجاد زیر ساخت های گردشگری برای جذب گردشگر در استان این مبلغ را به منظور ساخت سرویس بهداشتی در پارک مهرورزی اختصاص دادیم که از مجموعه شهرداری انتظار داریم هرچه سریع تر این پروژه را شروع کنند.
مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان هم با اشاره به کمبود زیرساختهای گردشگری در این استان به رغم طبیعت زیبا و آب و هوای خوب اظهار کرد: این استان در گردشگری تاریخی، مذهبی، اکوتوریسم و زندگی عشایری و روستایی ظرفیتهای زیادی دارد.
دبیر کارگروه گردشگری استان افزود: با اعتبارات قطره چکانی تحولی در گردشگری کهگیلویه و بویراحمد ایجاد نمی‌شود بلکه باید به سمت جذب اعتبارات ملی رفت.
باقری همچنین به تعطیلات روزهای اخیر و هجوم مسافران از استانهای مختلف کشور به شهرهای یاسوج و سی سخت اشاره کرد وگفت: بیشترین گردشگران از استانهای خوزستان، بوشهر، فارس، یزد و اصفهان به این دو شهر سفر کردند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=156043
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. RR گفت:

    شماهاکه فضای سبزی ایجادنمی کنید.همین فضای سبزخدادای راهم باسوءمدیریت خودبه نابودی کشاندید.گردشگری وصنایع دستی کجای این استان حضورداره که نه مردم استان ونه مسافران اونهارانمی بینن.آقای باقری اگه این منابع خدادای نبودشماها می خواستید به چه چیزیاعملکردی بنازید.توروخداحرف نزنیدوبرکرسی مدیریت بنشینیدوحقوق بگیرد.چندصباحی بعدنه طبیعتی می ماند ونه گردشگری می آید.اینهمه لاف زدن از ورودگردشگربه استان بازیرساخت های ضعیفتان چه عایدی برای استان ومردم داردجزضرروتباهی طبیعت.مسئولین ومعونین استاندادرهم که درخواب خرگوشی بودندودراین شهرجزعوامل زحمت کش وپرتلاش شهرداری کسی پای کارنبود.اماموقع آماروارقام آقایان پیدایشان می شودولاف می زنند

دیدگاه شما