چاپ این برگه

مدیریت علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد زیر تیغ انتقاد نمایندگان

گروه سیاسی – این روزها نمایندگان در سخنان خود بشدت از عملکرد سازمان علوم پزشکی انتقاد می کنند.

به گزارش بویرنیوز، چند روز پیش نماینده بویراحمد و دنا در دیدار مسئولان و مردم شهر پاتاوه به انتقاد تند و صریح از عملکرد دکتر چمن پرداخت.

این نماینده مجلس با اشاره به سخنان رضا چمن رئیس علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: در شرایطی کفش‌های پولادین خودم را پوشیدم و در وزراتخانه به دنبال مجوز ۲۱۵ برای ساخت بیمارستان پاتاوه باشم ولی متأسفانه رئیس علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در همایش خیرین اعلام می‌کند که پاتاوه بیمارستان نیاز ندارد و من با چنین مسئولینی دارم کار می‌کنم.

زارعی ادامه داد: هرگز ساکت ساکت نخواهم شد و در رساندن خدمات به مردم با هیچ‌کس تعارف ندارم، هر چند گزارش‌های لازم را به وزیر بهداشت و درمان ارائه دادم.
وی با اشاره به دیدار خود و معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: در این دیدار مجوز ساخت بیمارستان در شهرهای سی‌سخت و پاتاوه را تصویب کردیم و به یاری خدا با دریافت مجوز ۲۱۵ این بیمارستان در پاتاوه کلنگ‌زنی خواهد شد.

در همین حال نماینده گچساران و باشت در مجلس نیز از عملکرد سازمان علوم پزشکی در جذب اعتبارات انتقاد کرد.

تاجگردون نوشت: سال گذشته اولین سال اجرای طرح تحول سلامت بود و اعتبار خوبی داده شد و کارهای خوبی انجام شد. اگر چه به نظرم مدیریت مربوطه در استان قویتر میتونست عمل کنه و یا حداقل در بخش درمان چابکتر میتونستند اعتبار جمع کنه.

این انتقادات گسترده از مدیریت علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در حالی است که دولت تدبیر و امید مهم ترین برنامه خود را تقویت نظام سلامت قرار داده و به جرات می توان گفت بودجه بیسابقه ای را به این امر اختصاص داده و اکنون بهترین فرصت برای حل مشکلات عدیده نظام درمانی استان کهگیلویه و بویراحمد است.