چاپ این برگه

انتقاد تند کاربر بویرنیوز از زارعی و تاجگردون ، دست از سر مردم بردارید!

گروه سیاسی – انتشار نامه ای در فضای مجازی در چند روز گذشته در کهگیلویه و بویراحمد بازتاب های فراوانی داشته اس یکی از مخاطبان بویرنیوز، در مطلبی به انتقاد شدید از فضای حاکم بر جو سیاسی استان که ساخته و پرداخته خواص استان است پرداخت.

در ادامه این مطلب آورده شده:

چند روزی است افکار عمومی مردم استان به واسطه انتشار یک نامه در فضای مجازی تحت تاثیر قرار گرفته و حتی این موضوع به یک گفتمان ناصحیح در بین مردم بدل شده است.

بازی با افکار عمومی مردم آن هم در سال پایانی نمایندگی با ابزار قرار دادن مردم کاری ناپسند و غیرقابل باور است.

امروز نمایندگان ما بجای پاسخگویی در برابر مردمی که آنها را با هزار وعده و وعید راهی بهارستان نموده اند، دست به یقه شده تا اقدامی که هنوز انجام نشده را به نام خود ثبت کنند.

آقایان زارعی و تاجگردون باید به موکلان خود پاسخ دهند چرا بودجه ناچیز استان کاهش یافته، سهمیه استخدامی استان حذف شده، بی آبی استان را شدیدا تهدید می کند، هیچ پروژه اشتغالزایی در استان تعریف نشده، درمان همچنان در استان نیاز به درمان دارد، بیکاری مردم این دیار را ناامید کرده و جاده هایشان هر روز جانی را می میراند و دریغ از یک متر بزرگراه!

خوشحال بوده و هستیم که دکتر تاجگردون در راس کمیسیون بودجه مجلس و جناب زارعی عضو کمیسیون صنعت مجلس است، اما از رهگذر این بودن ها تاکنون چه چیزی عاید مردم استان شده است، بگویید تا بدانیم و بدانند!

مردم هماهنگی و کلان نگری نمایندگان استان را باور ندارند چرا که می بینند نمایندگان محترم برای انتصاب یک مدیر چنان نزاع می کنند تا فردی از تبار خود را فارغ از توانمندی و شایستگی به منصب برسانند و کجای این رقایت ناسالم به پیشرفت این دیار کمک کرده است، بگویید تا بدانیم!

رقایت نمایندگان عزیز در فشار بر مدیران برای به کار گماردن نورچشمی های خود در ادارات و سمت های معاونت و حتی کارشناسی و .. چه نسبتی با توسعه و پیشرفت استان داشته و دارد.

بعد از گذشت دو سال از دولت تدبیر و امید و علیرغم حمایت تمام قد آقایان زارعی و تاجگردون از دولت و همچنین وضعیت فاجعه بار استان در تمام شاخص ها، چرا هنوز نمایندگان استان نتوانسته اند رئیس جمهور کشور را به استان دعوت تا عمق محرومیت را در این استان از نزدیک دیده و چاره ای درخور کنند.

امید است در زمان باقی مانده از عمر مجلس، نمایندگان محترم بجای به جان هم انداختن مردم بر سر اقدامات صورت نگرفته، به مشکلات اساسی مردم توجه و در جهت حل آنها قدم بردارند.