چاپ این برگه

افشاگری بیسابقه بازرس کل از وضعیت مدیران کهگیلویه و بویراحمد

بازرس‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شایسته سالاری مطلوبی در انتخاب مدیران اجرایی این استان وجود ندارد.

به گزارش بویرنیوز به نقل از ایسنا مهرداد کرمی در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه وظیفه نظارت بر حسن اجرای قوانین و جلوگیری از تخلفات از وظایف اداره‌کل بازرسی است،افزود: هدف اصلی ما پیشگیری از وقوع جرم و اصلاح امور است.

وی بیان کرد: مدیران قانونمندی که در راستای توسعه استان ریسک می پذیرند نمی خواهیم که دست آنها بلرزد و نظارتی کارآمد و موثر بر اجرای قانون است که مانع کار اجرا نشود.

بازرس‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اگر زمانی نظارت ما باعث شد که امر اجرا و توسعه استان متوقف شود آن نظارت را قبول نداریم اما با مدیران متخلف برخورد قانونی خود را خواهیم داشت.

کرمی با بیان اینکه برخی از مدیران استان تخلفاتی دارند، تصریح کرد: مدیران آگاهی لازم را نسبت به قوانین محیط کار خود را ندارند در راستای دانش افزایی و قوانین مربوط به خود حرکت کنند بسیاری از تخلفات و مشکلات استان رفع خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع در بسیاری از ادارات و سازمانهای استان در شأن مردم نیست و رعایت نمی شود، ادامه داد: استحقاق مردم در جهت تکریم ارباب رجوع بیشتر از آن چیزی است که هم اکنون وجود دارد.

بازرس‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: شایسته سالاری مطلوبی در انتخاب مدیران اجرایی استان وجود ندارد بلکه مدیران بر اساس خط، جناح، فکر و مسایل قومی و قبیله ای انتخاب می شوند و گاها مدیران بین تصمیم گیرندگان تقسیم می شوند که کار درست و صحیحی نیست و این مسأله باعت کُند شدن روند توسعه استان خواهد شد.

کرمی عنوان ک