سه شنبه 2 تیر 1394 - 11:02

ساخت بدنه و صافي ورودي تلمبه نفت در شرکت نفت و گاز گچساران (+تصاویر)

رييس کارگاه مرکزی شرکت بهره ‌برداری نفت و گاز گچساران از ساخت صافي ورودي تلمبه 30000 بشكه‌اي در این کارگاه خبر داد.

 

رييس کارگاه مرکزی شرکت بهره ‌برداری نفت و گاز گچساران از ساخت صافي ورودي تلمبه 30000 بشكه‌اي در این کارگاه خبر داد.

به گزارش بویرنیوز به نقل از  روابط عمومي نفت گچساران ، حسين شجاعي گفت : کارگاه مرکزی گچساران با دارا بودن سهم خیره کننده در تامین ادوات و قطعات مورد نیاز کارخانه‌‌ها و تعمیر و بازسازی سامانه‌های این شرکت ، به میزان قابل توجهي صرفه‌‌جویی ارزي دست یافته است.
_DSC0059
مهندس شجاعي خودكفايي در زمينه ساخت اين قطعه را يكي ديگر از دستاوردهای بزرگ اين كارگاه دانست و اظهار كرد : تهيه اين قطعه از شركتهاي سازنده ، علاوه بر زمان ، هزينه ارزي زيادي بهمراه داشته كه در اين ميان با استفاده از توان مهندسين جوان اين شركت به اين مهم دست يافتيم .

 

وي تصريح كرد: با توجه به نياز واحد تعميرات مكانيك بي‌بي‌حكيمه 1 ، طراحي اوليه اين قطعه به لحاظ مشخصات فني ، توسط مهندس علي قرباني ، رييس همان واحد انجام شد .

_DSC0060

ساخت و نصب اين قطعه با تلاش متخصصان واحد جوشكاري و تراشكاري كارگاه مركزي شركت بهره‌برداري نفت و گاز گچساران در مدت زمان حدود 20 روز انجام گرفت و در اختيار مهندسين اداره نگهداري و تعميرات خطوط لوله ، جهت نصب در تلمبه 30000 بشكه‌اي واحد بهره‌برداري بي‌بي‌حكيمه 1 قرار گرفت .

وی به گستردگی و پراکندگی تاسیسات این شرکت در چهار استان کهگیلویه و بویر احمد، فارس، بوشهر و خوزستان اشاره کرد و افزود: با توجه به این پراکندگی ، تعهد کارگاه بیشتر و کار نیز سخت‌تر می‌شود اما با همدلی نیروهای جوان و متخصص در کمترین زمان و با بیشترین بازدهی فعالیتها انجام می‌شود.
حسين شجاعي با اشاره به این که این کارگاه یکی از بخشهایی است که در شرکت نفت و گاز گچساران وظایف پشتيباني عملياتي را بر عهده دارد ، افزود: تعمیر ، تولید و ساخت قطعات تازه و نوآوریهای مرتبط با قطعات از فعالیتهای اصلی این کارگاه است.

 

صافي (strainer) يكي از انواع صافي ها است كه معمولا در قسمت ورودي كمپرسورها و پمپ‌ها جهت جلوگيري از ورود اجسام و ذرات نسبتا درشت به درون آنها به كار مي‌رود .

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=153029
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ایرانی گفت:

    خداقوت!
    ممنون از تلاشهایتان!

  2. شرکتی گفت:

    شما که میخواستید عکس بگیرید حداقل لباس کار یک رنگ بپوشید که  بیننده لذت ببره  اقای شجاعی خودتون هم  لباس کار بپوشید که یکی هم بگه شما هم کار میکنید

دیدگاه شما