چاپ این برگه

تجلیل از معلمان نمونه کهگیلویه و بویراحمد توسط استاندار (+عکس)

تجلیل از معلمان نمونه کهگیلویه و بویراحمد توسط استاندار در نشست شورای آموزش و پرورش انجام شد.

به گزارش بویرنیوز، شامگاه یک‌شنبه و به ریاست سید موسی خادمی استاندار، نشست شورای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در چند دستور کار و یک مراسم تجلیل برگزار شد.

1

در ابتدای این نشست سید موسی خادمی با قدردانی از زحمات معلمان نمونه این استان که در سطح کشوری و استانی موفق به اخذ رتبه شده بودند، اظهار کرد: دولت تدبیر و امید برای کمک به وضعیت معیشتی معلمان همه تلاش را به کار بسته است.

مسئول ارشد اجرایی در استان گفت: متأسفانه از گذشته طرح‌هایی مانند نظام پرداخت هماهنگ حقوق و طرح خدمات کشوری اجرا شدند که هیچ یک نتوانستند پاسخگوی مشکلات قشر معلم باشند.

وی گفت: اجرای این طرح‌ها فی‌نفسه خوب و عادلانه بود اما وقتی به بندها و تبصره‌ها می‌رسید تفاوت بین حقوق یک کارمند در آموزش و پرورش با کارمند دیگر در اداره و وزارت‌خانه دیگر بیشتر می‌شد.

خادمی با تأکید بر اینکه در همه جا به صورت یکسان حقوق پرداخت کردن عادلانه نیست، افزود: نمی‌گوییم مهندسی که در گرمای جزیره سیری مشغول به خدمت است حقوقی مساوی با دیگری داشته باشد اما چرا باید برای مثال بین کارمند آموزش و پرورش که در فلان خیابان کار مالی می‌کند با کارمند اداره‌ای دیگر که همان کار را در خیابانی دیگر انجام می‌دهد تفاوت باشد.

2

وی بودجه‌ریزی عملیاتی را دوای این درد دانست و گفت: چانه‌زنی‌ها در بودجه مشکلات زیادی درست کرده که اگر بودجه‌ریزی عملیاتی وجود داشته باشد چنین مشکلاتی پیش نمی‌آید.

در پایان این نشست از 11 معلم نمونه کشوری و استانی در کهگیلویه و بویراحمد با اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی توسط استاندار تجلیل به‌عمل آمد.

فارس