جمعه 18 اردیبهشت 1394 - 23:51

افشاگری رئیس اتاق بازرگانی یاسوج از ضعف در جذب بودجه

رئیس پارلمان بخش خصوصی استان خاطر نشان کرد: انتظار بخش خصوصی برای رونق کسب و کار در استان این است که در سطح کلان کمک هایی به استان شود.

به گزارش بویرنیوز به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی یاسوج ظهر پنج شنبه رئیس و پرسنل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و همچنین رئیس و پرسنل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج با نمایند ولی فقیه در استان دیدار کردند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج در این دیدار اظهار داشت: استان وضعیت خوبی در حوزه کسب و کار ندارد و با وجود تلاش های دولتمردان همچنان تولید در استان کهگیلویه و بویراحمد با مشکل مواجه است.

دیدار با آیت الله

جبار کیانی پور افزود: مهمترین مشکلی که در حال حاضر برای واحد های تولیدی وجود دارد بحث تامین منابع مالی است، که تامین برخی از این منابع با کمک بنگاههای اقتصادی بزرگ و بخشی دیگر از آن نیز با کمک منابعی که دولت تعیین کرده است مانند صندوق توسعه ملی، امکان پذیر خواهد بود.

وی افزود: با اینحال در بحث صندوق توسعه ملی تاکنون تنها از یک درصد منابعی که باید جذب میشد، در استان جذب شده است.

رئیس اتاق یاسوج در ادامه بیان داشت: بخش خصوصی تقاضا دارد نماینده محترم ولی فقیه در استان با بررسی این موضوع و پیگیری های لازمه بروکراسی استفاده از این منابع را برای استان به حداقل برساند.

کیانی پور تصریح کرد: عدم استفاده از ظرفیت صندوق توسعه ملی در استان ناشی از نگاه بنگاه های تامین منابع برای تولید است. وی ادامه داد: متاسفانه هیچ منابعی از محل هدفمندی یارانه ها نیز که قرار بود به تولید و رونق کسب و کار کمک کند، به استان داده نشده است.

 

رئیس پارلمان بخش خصوصی استان خاطر نشان کرد: انتظار بخش خصوصی برای رونق کسب و کار در استان این است که در سطح کلان کمک هایی به استان شود.

 

کیانی پور در ادامه ضمن اشاره به اهمیت توسعه صادرات غیر نفتی در استان، افزود: در حوزه صادرات در سالهای اخیر پیشرفت خوبی داشته ایم و در مجموعه اقتصادی استان برنامه داریم با کمک استاندار محترم و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بخش صادرات غیر نفتی استان را توسعه دهیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=149746
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. یاسر گفت:

    اتاق بازرگانی فقط جای سود و منفعت هست ……. تا حالا چه بازرگانی کردن ….. اتاق بازرگانی استان ما …..

  2. بویر احمدی گفت:

    متاسفانه در این دو سال هیچگونه اقدام مهمی در بخش حمایت از صنعت صورت نگرفته و همه شعار تو خالی است.

  3. حسین گفت:

    کدوم افشا گری. جو گیر شدی

  4. هم استاني گفت:

    با سلام

    چند سوال دارم انشا ءالله كه جواب داده شود؟
    1-تخصص رئيس بازرگاني در تجارت چيست ؟وچه چيز توليدي براي فروش در خارج كشور دارد؟2-مگر اقاي كياني پيمانكار نيست پس چه ربطي به تجارن وبازرگاني دارد ؟3-ايا تاكنون شما سركشي به واحد هاي توليدي كه صادرات داشته اند داشته ايد ؟ وجوياي مشكلات انها شده ايد ؟4-شما كه هميشه دنبال گرفتن پروزه هاي عمراني هستيد پس چه خدمتي انجام داده ايد ؟بسياري از كارت هاي بازرگاني در خارج استان تمديد مي شود شما چه اقدامي انجام داده ايد ؟و….؟

    • ناشناس گفت:

      هم استانی عزیز، احتمالا شما از ساختهر اتاق های بازرگانی و رسالت اتاق و برنامه هاش اطلاعی ندارید، جواب همه ی سوالاتون رو  تو سایت اتاق بازرگانی یاسوج میتونید ملاحظه کنید. Yasoujccim.ir

    • yasoujccim.ir گفت:

      دوست عزیز هم استانی، شما احتمالا از ساختار اتاق های بازرگانی، برنامه هاش و رسالتی که داره اطلاعی ندارید، جواب همه ی سوال های شما تو سایت اتاق یاسوج قابل ملاحظه ست، از روند برگزاری انتخابات اتاق و انتخاب ایای کیانی تااا عملکرد اتاق در پیگیری مشکلات تولیدکنندگان و اقدامات صورت گرفته. لطفا حتما سایت اتاق بازرگانی یاسوج رو ملاحظه بفرمایید. Yasoujccim.ir

  5. روابط عمومی اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی یاسوج گفت:

    ضمن عرض سپاس از سایت بویرنیوز برای درج خبر اتاق یاسوج.
    متاسفانه تیتر انتخابی شما و استفاده از کلمه /افشاگری/ متناسب با متن خبر نبوده.
    پیام خبر این بوده که صندوق توسعه ملی ظرفیت هایی دارد که برای کمک به تولید و رونق کسب و کار میتوان از ان استفاده بیشتری کرد و جا دارد که با همکاری بنگاه های تامین منابع از این صندوق استفاده بیشتری شود.

  6. ناشناس گفت:

    نظر دهنده عزیز با نام هم استانی
    لطفا به نام کامل اتاق دقت فرمایید
    اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی
    برای اطلاعات کامل از رسالت برنامه ها و عملکرد اتاق یاسوج لطفا سایت این اتاق را مطالعه بفرمایید
    yasoujccim.ir
    جواب تمامی سوال های شما در این سایت قابل ملاحظه است

  7. رحیمی پور گفت:

    درجواب هم استانی که به اقای کیانی ایراد گرفته اول ایا اتاق یاسوج تاقبل از ایشان ایا در استان خودمان شناخته بود یانه دوم حداقل اجرای ساختمان ابرومند با این همه امکانات وتجهیزات که در حال اجرا میباشد خود به تنهایی نشان از توانایی ایشان است سوم ایشان انسانی توانمند ومدیر است در هر انجمن وصنفی وارد شود  ان جا رامهم واعتبار میبخشد چهارم باید به این هم استانی افتخار کرد نه تخریب  ایشان خانه واملاکش به خدمت وابروی استان کمک میکند

  8. خرزو گفت:

    حتما اقاي كياني بنگاه هاي زود بازده كمش بوده مزه مزه ميكنه از صندوق توسعه ملي هم چيزي بگيره . البته نه به اسم خودش

دیدگاه شما