چاپ این برگه

اعتراف زارعی و بزرگواری به ناتوانی در تحقق وعده ها

پایگاه خبری تحلیلی بویر نیوز – از زمان ورود سید حسین صابری، استانداری که به همت نمایندگان استان در مجلس نهم وارد استان شد، مردم محروم استان امیدوار شدند که هر چه زودتر مدیرانی که از عوامل مهم توسعه نیافتگی استان هستند، جای خود را به مدیران لایق تر می دهند.

اما مدیران بومی با همه بدی ها و خوبی هایشان رفتند و جای خود را به کسانی دادند که کمتر شناختی از ظرفیت ها و نیاز های سرزمین کهگیلویه و بویراحمد ندارند.

بویر نیوز همواره تریبون مردمی که خواهان خداحافظی مدیران نا کارامد و جایگزین شدن نیرو های توانمند بومی هستند، بوده وخواهد بود.

اما در پاسخ به اینکه چرا فرزندان لایق این استان نتوانسته اند در جایگاه خدمت به مردم دیارشان ظاهر شوند باید گفت نمایندگان مقصر اصلی هستند.

به گزارش بویر نیوز به نقل از کبنا نیوز  بزرگواری در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی نظر ایشان در مورد انتصابات گفت : با توجه به اینکه دولت در اواخر عمرش، طی بخشنامه‌ای از استانداران خود خواسته که نمایندگان نباید در انتصابات نقشی داشته باشند ولی به هر حال استاندار باید نیروهای را انتخاب کند که با نمایندگان در اجرای پیشرفت اهداف استان نقش موثری ایفا نمایند.

وی گفت : استاندار نبایدنیروی بگذارد که با نمایندگان هماهنگ‌ نباشند.

غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا نیز در مورد انتقادات رسانه ها نسبت انتصاب افراد غیر بومی با توجه به فرصت کوتاه باقی مانده تا پایان عمر دولت نیز گفت : اگر امروز نیروی غیربومی به استان آمده‌است به این دلیل است که بر سر نیروی بومی به تفاهم نرسیده‌ایم، نیروی غیربومی آمد.

حال جای این سوال از نمایندگان محترم باقیست که بر روی گزینه مورد نظر خود به توافق نرسیده اند یا بر سر نیروی کارامد توافقی صورت نگرفته است؟

زین پس نباید در مورد انتصابات گلایه ای از سید حسین صابری داشت چرا که نمایندگان خود بازار کاراموزی مدیران غیر بومی را فراهم کرده اند.