چاپ این برگه

انتقاد شدید استاندار و دو دستگاه اجرایی از میراث و فرهنگی/ مدیرکل راه و شهرسازی، میراث فرهنگی را ضعیف و ناتوان خواند + تصاویر

گروه اجتماعی – صبح امروز (شنبه) آیین تجلیل از اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر در سالن جرجانی شهر یاسوج برگزار شد.

1 (4)

به گزارش «بویر نیوز»، در این مراسم که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون امور هماهنگی عمرانی، فرمانداران و مدیران دستگاههای خدمات رسان برگزار شد، پخش کلیپی از فعالیت های دستگاههای خدمات رسان بشدت موجب اعتراض شدید راه و شهرسازی و دانشگاه علوم پزشکی شد.

این کلیپ که از نگاه هنری و اصول حرفه ای کاملا بی بهره بود از لحاظ ساختاری نیز از ضعف شدید در مستندسازی حکایت داشت اما اعتراض راهدارن و کارکنان حوزه سلامت به محتوای آن و جای نداد خدمات آنها در این کلیپ بود و البته با توجه به گستردگی خدمات این دو دستگاه انتقاداتشان به حق بود این اتفاقات در حالی رخ داد که برخی از دستگاههای خدمات رسان که نقش آنچنانی و گستردگی فعالیت نداشتند به نحو ملموسی مورد توجه قرار گرفته بودند.

1 (7)

پس از پخش کلیپ کارکنان دانشگاه علوم پزشکی با سر و صدا سالن را ترک کردند و راهداران نیز که اعتراض سکوت را پیشه کردند و به پذیرایی انجام شده دست نزدند.

گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از بی برنامگی رنج می برد

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سخنانش به نقش ویژه هر دو دستگاه اشاره کرد والبته گریزی به کلیپ زد گفت: برگزاری غرفه و نمایشگاه در همه جا هست و ابتکار جدیدی نیست و برای معرفی ظرفیت های گردشگری باید برنامه جدی داشت.

1 (13)

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: گردشگری این استان از کمبود زیرساختها و بی برنامگی رنج می برد.

به گزارش مهر، سید موسی خادمی پیش از ظهر یکشنبه در آیین تجلیل از اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد استان کم امکاناتی است و همه دستگاهها به لحاظ منابع، امکانات و نیروی انسانی به ویژه در این سالها با مشکل مواجه هستند.

وی نیروی انسانی را سرمایه ای عظیم دانست و افزود: اگر نیروی انسانی خوب کار کند با امکانات کم هم می توان به نتایج خوبی رسید.

خادمی به نتایج خوب فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر استان اشاره کرد و گفت: کار گروهی دستگاهها در ایام نوروز تمرینی برای یادگیری کار جمعی در استان و یکی کردن انرژی ها به جای اتلاف انرژی است.

استاندار ابراز امیدواری کرد این کارگروهی منجر به توسعه و رشد استان شود.

وی همچنین گردشگری استان را دچار انفعال دانست و گفت: هیچ برنامه جدی در استان برای گردشگری وجود ندارد و صرفا فعالیتها تحت تاثیر هجوم گردشگران است.

خادمی تصریح کرد: این در حالی است که گردشگری باید فعال عمل کند و مدیریت و جهت دهی گردشگران را خود بر عهده گیرد تا صنعت گردشگری بر اقتصاد مردم تاثیر بگذارد.

وی با بیان اینکه برنامه گردشگری استان تدوین نشده است، اظهار داشت: برپایی غرفه ها، صنایع دستی و آماده کردن پارکها کاری است که توسط همه انجام می شود و باید به دنبال برنامه هایی اثرگذارتر بود. البته این وظیفه گردشگری به تنهایی نیست و همه باید کمک کنند تا گردشگری محور توسعه استان شود.

استاندار همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز تاسف از تامین میوه شب عید استان از دیگر استانها گفت: جهاد کشاورزی در سال آینده باید خود اقدام به تامین میوه شب عید از محصولات استان کند تا نیازی به وارد کردن میوه از مازندران و سایر استانها نباشد.

وی همچنین از تک تک دستگاههای عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان تقدیر کرد.

1 (11)

به گزارش «بویر نیوز»، معاون عمرانی استاندار نیز با اشاره به انتقاد از وضع بوجود آمده از خدمات همه نورزبانان بی نوروز گریزی زد و از آنان تقدیر کرد.

انتقاد شدید مدیرکل راه و شهرسازی از میراث فرهنگی و گردشگری/ ضعف و ناتوانی مجریان مشهود بود

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم تجلیل از خادمان ستاد تسهیلات نوروزی زیبنده نبود و باعث نگرانی و ناراحتی راهداران زحمتکش شد.

1 (10)

به گزارش روابط عمومی راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد، حسن فدایی در حاشیه مراسم تجلیل از خادمان ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی ابراز داشت: اداره کل راه و شهرسازی بزرگترین دستگاه خدمات رسان از لحاظ تعداد نیرو و ماشین آلات در سطح استان است.

وی افزود: نادیده گرفتن خدمات شبانه روزی راهداران خستگی ناپذیر که در برف و آفتاب به عنوان سفیران سبز جاده ها به مردم و هموطنان عزیز خدمت رسانی می کنند از سوی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری موجب تاسف بود و باعث ناراحتی این قشر خدمتگزار شد.

فدایی تصریح کرد: این بی مهری در حالی صورت گرفت که سازمان هایی که زیرمجموعه اداره کل راه و شهرسازی هستند مورد توجه قرار گرفتند اما این مجموعه عظیم نادیده گرفته شد.

1 (5)

وی تاکید کرد: نیت و وظیفه راهداران خدمت رسانی به آحاد مردم است و همواره در انجام وظایف خود سختکوش خواهند بود، اما تبعیض در قبال آنان پذیرفتنی نیست.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: عدم هماهنگی میراث فرهنگی با سایر دستگاههای خدمات رسان ناشی از ضعف و ناتوانی مجریان این سازمان بود و موجب شد تا این اداره کل برای همکاری و هماهنگی با این سازمان در برنامه های آتی تجدیدنظر بعمل آورد.

تجلیل از تک تک دستگاههای عضو ستاد اجرایی

در پایان این مراسم از تک تک دستگاههای عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان تقدیر شد

1 (14)  1 (1)

1 (2)

1 (3)

1 (9)

1 (8)