چاپ این برگه

هتک حیثیت خانوادگي با ايجاد پروفايل در فريم در کهگیلویه و بویراحمد

رئيس پليس فتا استان کهگيلويه و بويراحمد از دستگيري فردي که با ايجاد پروفايل جعلي موجب هتک حيثيت يکي از شهروندان شده بود خبر داد.

سرهنگ “عبدالمطلب مرتضويان” در تشريح اين خبر گفت: شخصي به اين پليس مراجعه و اظهار داشت “فردي در شبکه اجتماعي فريم اقدام به انتشار مسائل خصوصي و شماره تلفن وي و همسرش کرده که اين موضوع موجب هتک جيثيت براي آنها شده است”.

مرتضويان ادامه داد: با بررسي هاي صورت گرفته توسط مأموران مشخص شد فردي با داشتن تلفن شاکيه و همسرش و تصاوير آنها اقدام به ساخت پروفايلي با نام آنها و با جملاتي رکيک نموده است که موضوع به صورت جدي در دستور کار پليس فتا قرار گرفت.

وي گفت: با پايش در قضاي مجازي ضمن استفاده از تکنيک هاي ويژه بالاخره متهم شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي دستگير شد.

اين مسئول ارشد انتظامي تصريح کرد: متهم در ابتدا منکر هرگونه اتهامي شد اما در ادامه و با ارائه مستندات به جرم خود اعتراف کرد و گفت:” خط موبايل به شماره معلوم به نام خودم و در اختيار خودم مي باشد که به انگيزه آبرو ريزي و هتک حيثيت شاکيه و به دليل اختلافات خانوادگي اقدام به ساخت پروفايلي با نام شاکيه در شبکه اجتماعي فريم با گذاشتن دو شماره موبايل به شماره هاي معلوم مربوط به شاکيه و همسرش نمودم و مطالبي رکيک را جهت آبروريزي شکات و ضربه زدن به آنان به اشتراک گذاشتم.

رئيس پليس فتا استان با اشاره به اينکه متهم به همراه پرونده به مرجع قضايي تحويل داده شد، تصريح کرد: استفاده از تلفن هاي هوشمند در صورت ناديده گرفتن هشدارها و نگهداري اطلاعات و عکس هاي خصوصي بستري براي سوء استفاده هاي برخي افراد را فراهم مي سازد.