شنبه 22 فروردین 1394 - 12:03

سخنان مدیرکل جدید راه و شهرسازی درباره اولویت های کاری و کارکنان اداره

مديركل راه و شهرسازي استان كهگيلويه و بويراحمد در جمع معاونان و مديران شهرستاني حوزه مسئوليت خود ضمن آشنايي با معاونين و مديران، برنامه ها و اولويت هاي كاري خود را اعلام كرد.

اولين نشست مديركل راه و شهرسازي استان كهگيلويه و بويراحمد با معاونان و مديران شهرستاني اين اداره برگزار شد.

DSC_0685

به گزارش بویر نیوز به نقل از روابط عمومي راه و شهرسازي كهگيلويه وبويراحمد ، مديركل راه و شهرسازي استان كهگيلويه و بويراحمد در جمع معاونان و مديران شهرستاني حوزه مسئوليت خود ضمن آشنايي با معاونين و مديران، برنامه ها و اولويت هاي كاري خود را اعلام كرد.
حسن فدايي در ابتداي سخنانش با تاكيد بر اهميت نظم و انضباط در كار گفت: براي رسيدن به اهداف نظام و خدمت رساني هر چه بيشتر به مردم استان، رعايت نظم و انضباط اداري اهميت بسياري بالايي دارد.
وي با اشاره به برخي كمبودها و محدوديت ها در ادارات شهرستاني استان كهگيلويه و بويراحمد خاطرنشان كرد: بايد تلاش و هدفمان به سمت و سويي باشد كه با كمترين امكانات، بيشترين بهره وري در جهت خدمت به مردم استان را داشته باشيم.
مديركل راه و شهرسازي به عدم سفارش پذيري و سليقه محوري در كارهاي راه و شهرسازي تاكيد كرد و با اشاره به اصل هماهنگي مديران و معاونين، افزود: در همه كارها بايد علاوه بر نظم، هماهنگي باشد تا امور بهتر پيش برود.
فدايي از مديران شهرستان ها خواست تا گزارشي از وضعيت موجود ادارات خود ارائه دهند تا در اسرع وقت به آنها رسيدگي شود و بيان داشت: رفاه كاركنان راه و شهرسازي استان كهگيلويه و بويراحمد و عدم تبعيض بايد سرلوحه كارها قرار گيرد.
وي همچنين با بيان اينكه توسعه راهها از مهمترين برنامه هاي كاري اداره كل راه و شهرسازي استان كهگيلويه و بويراحمد است، گفت: محورهاي مواصلاتي، بزرگراهها، راههاي اصلي، فرعي و روستايي به ترتيب اولويت در برنامه كاري راه و شهرسازي خواهد بود.
ديدار مديركل راه وشهرسازي استان كهگيلويه وبويراحمد با معاون عمراني استانداري

مدير كل راه و شهرسازي استان و هيات همراه با مهندس نيك اقباليان ديدار كرده و ضمن تبريك سال نو در خصوص مسائل مربوط به وضعيت راهها وتمامي حوزه هاي مربوطه بحث و گفتگو كردند.

DSC_0699

به گزارش بویر نیوز به نقل از روابط عمومي اداره كل راه وشهرسازي استان كهگيلويه وبويراحمد،حسن فدايي در اولين روز از اولين هفته كاري خود در ديداري كه با معاون عمراني استاندار داشت ضمن بررسي مسائل مربوط به حوزه كاري خود،اولويت كاري خود را پروژه هاي اوليت دار ازجمله بزرگ راه ها، راه هاي اصلي برشمرد.

فدايي ورودهاي تمامي  شهرستانها  را نامناسب دانست و از چهار خطه كردن اين ورودي ها به عنوان اولويت عمده و اساسي اين اداره كل براي سال جاري پرده برداشت.

مديركل جديد راه و شهرسازي كهگيلويه و بويراحمد با بيان اينكه شاخص راه در استان ۴۳ درصد بوده و اين موضوع زنگ خطري براي توسعه بلند مدت استان كهگيلويه و بويراحمد دانست.

وي  گفت انتظار دارايم همه  مسئولان استاني براي توسعه استان كهگيلويه و بويراحمد با ما همكاري لازم را داشته باشند تا  تمامي محروميت‌ها و ضعف‌هاي استان مربوط به توسعه نيافتن راه‌هاي ارتباطي را با همدلي عزيزان بر طرف كنيم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=146382
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. باقری گفت:

    خدا خیرت بده مهندس فدایی کاش زودتر اومده بودی ما……

  2. ناشناس گفت:

    با کدام اعتبار می خواهی چهار خطه کنی

  3. / گفت:

    مسکن مهر چرا اولویت دار نشد بخصوص در مرکز استان

    • گچساران گفت:

      با عرض تبریک خدمت مهندس فدایی.یه فکری به حال مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل راع و شهرسازی کنید  سه ساله با مدیریت فعلی کماکان داره درجا میزنه.بویر نیوز کامنت منو ثبت کن ثواب داره شاید مسولین ببیند و اقدام مثبتی صورت بپذیره

      • همكار گفت:

        اولا جنابعالي كه اينطوري نوشتي مطمينا غرضي نسبت به ايشان داري . بنده ده سال است همكار ايشانم . آقاي مهندس بدخشان از نيروهاي سالم . كاري دلسوز اين اداره ميباشد. و در مديريتش عالي است. خداوند عاقبت به خير كند همه ما را . بياييد از روي غرض مطلب ننويسيد. حتما منفعتي داشته اي و به آن نرسيده اي

  4. كاركنان اداره كل گفت:

    اقاي فداي عزيز معاونتهاي اين اداره كل بسيار ضيف و از نظر فني بسيار ناتوان ميباشند

  5. روستایی گفت:

    جناب آقای مهندس فدایی ضمن تبریک وخیر مقدم لطفا” درخصوص اسفالت 20 کیلومترجاده دلیرچ مرکزی عنایت داشته باشید این روستا جزء بخش مارگون دارای سه شهید ویک آزاده وچندین جانباز وقطب اقتصادی گردوی استان می باشد منتظر الطاف حضرتعالی هستیم

  6. سجادی گفت:

    شیغون ایکنه!!!!ببینیم این شعارها کی به عمل تبدیل میشه!شنیدن کی بود مانند دیدن!!!!!!!

  7. باشه گفت:

    كه اين خودش سوادش كجا بود

  8. همکار گفت:

    خدا خیرت بده مهندس.شیر فدایی

  9. ناشناس گفت:

    معاونين راه و شهرسازي خير الموجودين هستند بهتر از اينها يافت نميشود.

  10. سی سختی گفت:

    لطفا هر چه سریعتر مسیر یاسوج به سی سخت از زمان تصدی اقای مهندس جهانگیری تعطیل شده ان را فعال نمایید

  11. ازچرام گفت:

    فدایی جان جان مادرت دیگه نزار جان انسان های بی گناه درجاده دهدشت به چرانم وچرامه به بالشت وچرامه به گچساران فدابشه ودل خانواده هاشون داغداربشه!!!!!!ازطرفی توسعه فرهنگ واقتصاد واهمه چیز به دنبال توسعه جاده وراههای ارتباطی است! پس یاعلی مدد بوعلی یارت بادفدایی منتظراقدامات وتجارب شماهستیم

دیدگاه شما