پنجشنبه 28 اسفند 1393 - 12:04
رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد عنوان نمود:

وضعیت بازار کهگیلویه و بویراحمد

دیودیده از مردم کهگیلویه و بویراحمد خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا سوء استفاده احتمالی برخی افراد سودجو در بازار استان مراتب را به سامانه ارتباطی 124 که به صورت شبانه روزی پاسخگو خواهد بود اعلام کنند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تمامی تمهیدات در جهت آرامش بازار استان در آغاز سال جدید و ایام نوروز اندیشیده شده است این نوید را به مردم کهگیلویه و بویراحمد و مسافران نوروزی داد که شرایطی آرام بر بازار استان حاکم خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، داریوش دیودیده افزود: با حضور 50 بازرس، طرح پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز در دو بخش نظارت بر خدمات و کالا عملکرد بخش های مختلف را در خدمات رسانی به مردم و مسافران نوروزی بازرسی و نظارت خواهند نمود.
نقش بسیار مؤثر نمایشگاههای بهاره در تعدیل قیمت ها
داریوش دیودیده با اشاره به نقش بسیار مؤثر نمایشگاههای بهاره در تعدیل قیمت ها و تامین مایحتاج مورد نیاز مردم استان گفت: خوشبختانه امسال نمایشگاههای بهاره در سطح استان نمره قابل قبولی گرفتند و استقبال مطلوب از این نمایشگاهها گواه این امر است.
آمادگی کامل صنوف خدمت رسان در کهگیلویه و بویراحمد
دیودیده با اشاره به آمادگی کامل صنوف خدمت رسان در سطح کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: کشیک های لازم برای تمامی صنوف خدمت رسان همچون نانوایی، تعمیرگاه و سایر واحدهای عرضه خدمات همشهریان و مسافرین نوروزی انجام و برنامه ریزی لازم به بهترین شکل ممکن انجام گرفته است.
گشتهای ویژه بازرسی از اصناف کهگیلویه و بویراحمد
رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: به منظور حفظ و صیانت از حقوق شهروندی در زمینه کنترل بازار و قیمت ها در کهگیلویه و بویراحمد گشت های مشترک به طور مستمر تا 15 فروردین 94 انجام خواهد شد.
دیودیده گفت: گشت های مشترک به منظور تشدید و اثربخشی فعالیت های نظارتی و کنترل بازار، کاهش زمان رسیدگی به تخلفات صنفی، برخورد قانونی با متخلفان اقتصادی، نظارت کامل بر سیستم های تولید و توزیع کالا و شتاب بخشی در دستیابی به اهداف طرح های نظارتی تشکیل و با همراهی نمایندگان دستگاه های ذیربط برای کنترل دقیق و ایجاد آرامش پایدار در بازار کهگیلویه و بویراحمد با جدیت تداوم خواهد داشت.
پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز در کهگیلویه و بویراحمد
وی اظهار داشت: طرح پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز در دو بخش نظارت بر خدمات و کالا عملکرد بخش های مختلف را در خدمات رسانی به مردم و مسافران نوروزی بازرسی و نظارت با حضور 50 بازرس در سطح استان انجام خواهد پذیرفت.
رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بخش نظارت بر خدمات مواردی همچون عملکرد دفاتر فروش شرکتهای مسافرتی، حمل و نقل درون شهری، امکانات تفریحی و فرهنگی، واحدهای اقامتی و رستوران ها بررسی می شود و در بخش نظارت بر کالا هم اقلامی همچون پوشاک، میوه، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، شیرینی، اقلام پروتئینی، قند و شکر، روغن نباتی و… بطور ویژه نظارت می شوند.
نظارت ویژه بر اقلام اساسی و پرمصرف
دیودیده کنترل دقیق و برخورد جدی با متخلفان در زمینه کالاهای اساسی و پرمصرف ایام پایانی سال از جمله مرغ و میوه که تحت نظارت کمیسیون تنظیم بازار استان در حال توزیع است از مهمترین برنامه های سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد و ادارات شهرستانی این نهاد در ایام نوروز دانست.
پاسخگویی شبانه روزی سامانه 124 به گزارشات مردمی
وی گرانفروشی، کم فروشی و رعایت نکردن مسایل بهداشتی از عمده ترین تخلفات عرضه کنندگان کالا و خدمات دانست که در صورت برخورد با چنین مواردی پرونده تخلف تشکیل و به اداره کل تعزیرات حکومتی استان معرفی می شوند.
دیودیده از مردم کهگیلویه و بویراحمد خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا سوء استفاده احتمالی برخی افراد سودجو در بازار استان مراتب را به سامانه ارتباطی 124 که به صورت شبانه روزی پاسخگو خواهد بود اعلام کنند
بازدیدهای نامحسوس از شهرستانهای استان
رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بازدیدهای نامحسوس از شهرستانهای استان را از دیگر برنامه های کاری خود در ایام نوروز دانست و افزود: جهت نظارت بر حسن انجام کار و به حداقل رساندن کم و کاستی ها برنامه ریزی لازم جهت انجام بازدیدهای دوره ای از تمامی شهرستانهای استان انجام پذیرفته است که شخصاً در این بازدیدها حضور خواهم داشت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=143804
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما