یکشنبه 24 اسفند 1393 - 14:33

کارفرمايان بد هی بيمه ای خود را تکليف کنند

مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد :کارفرمایان مشمول قانون تامین اجتماعی باید برای تعیین تکلیف بدهی بیمه ای خود تا پیش از پایان سال به شعب این سازمان مراجعه کنند .

عباس نورمحمدی گفت : با توجه به تصویب نشدن موضوع بخشودگی جرایم مربوط به حق بیمه کارفرمایان در مجلس شورای اسلامی ، کارفرمایان می بایست تا قبل از پایان سال 93به شعب تامین اجتماعی مراجعه و نسبت به تعیین تکلیف بدهی های خود اقدام کنند .

وی افزود : برخی از کارفرمایان بر اساس روال دوره های گذشته و بودجه پیشنهادی دولت ، منتظر تصویب این قانون بودند که با رای مخالف نمایندگان مجلس ، امکان بخشودگی جرایم بیمه ای وجود نخواهد داشت .

وی از کارفرمایان خواست در فرصت باقی مانده و تا پیش از پایان سال به منظور پرداخت یا تقسیط بدهی خود به شعب تامین اجتماعی مراجعه کنند .

نورمحمدی افزود : به منطور همکاری با کارفرمایان محترم ،ساعات کار شعب تامین اجتماعی در روزهای پایانی سال افزایش می یابد و در روزهای دوشنبه و چهارشنبه هفته جاری تا ساعت 20 آماده ارایه خدمات بیمه ای به کارفرمایان خواهند بود .

مدیرکل تامین اجتماعی استان اظهار داشت : در صورت عدم توانایی کارفرمایان در پرد اخت بدهی خود ، شعب تامین اجتماعی آمادگی دارند به درخواست کارفرما این بدهی را تقسیط کنند .

وی افزود : البته بدهی های تقسیط شده می بایست در سررسیدهای معین شده پرداخت شود . زیرا در غیر این صورت بدهی یاد شده تبدیل به حال خواهد شد و باید به صورت یک جا پرداخت شود .

گفتنی است بیش از یک میلیون و 200 هزار کارفرما در سراسر کشور مشمول قانون تامین اجتماعی هستند که برخی از آنان بابت حق بیمه کارکنان خود بدهی معوق به سازمان تامین اجتماعی دارند .

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=143201
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما