شنبه 23 اسفند 1393 - 12:03

تحقق 85 درصدی برنامه های راه و شهرسازی در کهگیلویه و بویراحمد/ حواشی دیدار باصداقت ترین مدیر استان با خبرنگاران (+تصاویر)

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد تعداد پروژه‌های عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد را 197 پروژه اعم راه روستایی و بزرگراه و ساخت و ساز بیمارستان و … عنوان کرد و افزود: امیدواریم بتوان با همکاری و همراهی هرچه بیشتر مسئولان شاهد تحقق 100 درصدی پیشرفت پروژه‌ها باشیم.

  گروه اقتصادی – مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد صبح امروز در نشست خبری از تحقق 85 درصدی برنامه های این سازمان در دولت تدبیر و امید خبر داد.

جهانگیری 12 (1)

به گزارش «بویر نیوز»، ممتاز جهانگیری با اشاره به عملکرد یک ساله راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد در دولت تدبیر و امید، گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و شاخص‌های مشخص شده برای راه و شهرسازی قریب به 85 درصد شاخص‌ها تحقق‌یافته است.

وی شاخص‌های مدنظر وزارتخانه را راه‌های اصلی، بزرگراه، نقاط حادثه‌خیز عنوان کرد و ادامه داد: خوشبختانه پیشرفت‌های خوبی در این حوزه صورت گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد تعداد پروژه‌های عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد را 197 پروژه اعم راه روستایی و بزرگراه و ساخت و ساز بیمارستان و … عنوان کرد و افزود: امیدواریم بتوان با همکاری و همراهی هرچه بیشتر مسئولان شاهد تحقق 100 درصدی پیشرفت پروژه‌ها باشیم.

وی به دیگر اقدامات و پروژه‌های راه و شهرسازی در هفته دولت اشاره کرد و گفت: در هفته دولت 10 پروژه در بخش راه‌های اصلی و فرعی با اعتبار 20 میلیارد تومان افتتاح کردیم که دهه‌فجر 20 پروژه را به بهره‌برداری رساندیم اما به علت تعدد پروژه‌ها بعد از ایام دهه‌فجر افتتاح شدند.

جهانگیری پروژه‌های در دست اقدام که تا یک ماه آینده افتتاح می‌شوند را شامل ورودی لیکک، ورودی یاسوج اقلید، یاسوج شیراز و یاسوج بابامیدان واقع در منطقه دشتروم عنوان کرد و ادامه داد: با افتتاح این پروژه‌ها این مناطق به زیر بار ترافیک می‌روند.

جهانگیری 12 (2)

وی ادامه داد: دهه‌فجر امسال 90 کیلومتر روشنایی به بهره‌برداری رسید و در بخش پروژه‌های روستایی برنامه‌های خوبی از جمله جاده مارگون به سمت شاه غالب که 10 کیلومتر آن و پوله به بردپهن که پنج کیلومتر آن آسفالت شده و پیش‌بینی می‌شود تا اوایل مهر ماه این پروژه آسفالت آن تکمیل شود.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از دیگر اقدامات راه و شهرسازی را بحث بیمارستان‌سازی عنوان کرد و گفت: در استان بیمارستان 200 تختخوابی یاسوج با پیشرفت 71 درصد، بیمارستان 100 تختخوابی گچساران با 72 درصد در فاز اول و کلنگ‌زنی بیمارستان 32 تختخوابی باشت در مساحت یک هکتار از اقدامات خوب و در دست اقدام است.

جهانگیری تصریح کرد: بیمارستان 200 تختخوابی یاسوج تاکنون معادل 31 میلیارد تومان هزینه شده که برای تکمیل و به بهر‌ه‌برداری رساندن، نیازمند 31 میلیارد تومان دیگر هستیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: بر اساس قول مساعد مسئولان استانی و رایزنی‌های صورت گرفته با مسئولان کشوری قول مساعدت برای اتمام کار صورت گرفته که امیدواریم بتوان این بیمارستان را در آینده‌ای نزدیک افتتاح کرد.

جهانگیری در پایان از زحمات و همراهی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مجمع نمایندگان استان تقدیر و تشکر کرد.

حواشی:

– در این نشست خبرنگاران به اتفاق از مهندس جهانگیری به عنوان با صداقت ترین مدیر استان نام بردند و به همین منظور و به پاس عملکرد مثبت وی از زمان شروع مدیریتشان تاکنون از ایشان تشکر کردند.

جهانگیری 12 (5)

– مدیرکل راه و شهرسازی در برخی از موارد به خبرنگاران تیکه پرانی می کرد که فضای جلسه را بسیار صمیمی کرد.

 جهانگیری 12 (3)

جهانگیری 12 (4)

جهانگیری 12 (7)

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=143028
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناظر گفت:

    پس با این اوضاع بقیه با صداقت نیستند. با این فضای صمیمی بفرما چه کاره های انجام مدیر به اصطلاح با صداقت بویر نیوز برای مردم انجام داده است 

  2. بویراحمدی گفت:

    به مدیر باصداقت بگویید ازاین درصدهای پیشرفت فیزیکی چنددرصد دزمان ایشان کارشده است؟؟؟؟؟؟

  3. ناشناس گفت:

    سلام به مهندس جهانگیری باصداقت.مهندس میبایست نیروی های که دردولت قبل عنوان داشتند عزل ونیروی جدید جایگزین اینها میکردتابیشتر محبوبتر میشد.

  4. د گفت:

    درود بر شرافت شما  خدا قوت خسته نباشید 

  5. م گفت:

    سلام
    ودرودبرمدیرتوانمندو بالیاقت
    وخستگی ناپذیرو مدیرجهادی و تلاشگر

  6. بويراحمدي گفت:

    من از نزديك آقاي مهندس جهانگيري را ميشناسم . خدا شاهد است درصداقت ويكرنگي وپركاري ايشان شكي نيست .لذا چون ايشان فردي راستگووبدون ريا ميباشد واكثر پروژه اه درمنطه سرسيري ميباشد آقاي تاجگردون قصد عزل ايشان رادارند

  7. گرسیوز گفت:

    ااین تهدیدها همیشه برنامه تاجگردون است تا مدیران از ایشان حساب ببرند  ومعمولا روش کارش همینجوری بوده وبه مدیران پیامک میفرستد وبیشتر با معاونان هماهنگی میکند  تا مدیران بترسند  واقای مهندس جهانگیری کیسه ندوخته وهمیشه اماده بازنشستگی میباشد وچون پاک است از هیچ کس ترس ندارد میتوانید از کسانیکه در جلسات هستند سوال کنید در اخر فقط میتوانم بگویم خدا قوت ریس واقعی

  8. سامان نجفی گفت:

    نه تاجگردون و نه هیچ کس دیگر نمیتواند جهانگیری را عزل کند اگر ایشان بر کنار شوند به خاطر بازنشستگی است که الانم چند ماهه که باز نشست شدند و حاج زارع داره تمدید میکنه حکمش رو درود بر حاج زارع غیور و مردمی

دیدگاه شما