سه شنبه 19 اسفند 1393 - 0:12

پشت پرده انتخابات اتاق بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد کیست؟                 

جای بسی تاسف است که افرادی که کولباری از تجربه در امور بازرگانی و سایر امور مرتبط دارند بایستسی همچنان ایده ها و نقطه نظرات و کمک های بی دریغشان در پرده ای از ابهام بماند.

حبیب الله کاظمی بازرگان و حق العمل کار رسمی گمرک ایران در مطلبی که در اختیار بویرنیوز قرار داده به انتخابات اتاق بازرگانی نقد وارد کرده که در ادامه می آید:

12

باید بگویم که همچنان از ماست که بر ماست ،در حالیکه سالیان متمادی است که اعمال نفوذ و قدرت آقای کیانی بر مسند اتاق بازرگانی متاسفانه انتخابات اتاق همچنان روند فرمایشی را طی می کند بطوریکه باعث رنجش خاطر افراد زیادی شده است، کسانی که واقعا دغدغه ان را دارند که مبادا اعتراض و عدم پذیرش این وضعیت باعث گردد که تمدید کارت بازرگانی انها به مخاطره بیفتد.

جای بسی تاسف است که افرادی که کولباری از تجربه در امور بازرگانی و سایر امور مرتبط دارند بایستسی همچنان ایده ها و نقطه نظرات و کمک های بی دریغشان در پرده ای از ابهام بماند.

جناب اقای کیانی

سوال اینجاست که شما بعنوان رییس اتاق بازرگانی که خود را وارث تمام قد اتاق می دانید ایا مطلع هستید که بازرگانان و تجار این استان در کجای این کشور فعالند و صادرات چه کالاهایی را در حوزه تجارت ایران دارند؟

ایا تا کنون دغدغه و تجربه انها را از نزدیک پرسیده اید؟

جناب اقای کیانی برادر ارجمندم متاسفانه بنده و امثال من بله قربان یاد نگرفته ایم چراکه در مکتب محمد بهمن بیگی عزیز انگاه که در چادرهای سیاه عشایری مان فارسی را با صدای رسا روخوانی می کردیم یاد گرفتیم که چگونگی فریاد براوردن را نیزبیاموزیم چرا که هر سنگینی سکوتی نیازمند یک فریادی است.

دوست عزیزم چگونه است که هر دوره انتخابات اتاق بازرگانی با این همه هزینه و تشریفات انچنانی بایستی بر وفق مراد حضرتعالی سپری شود ؟ چگونه است که اکثریت افراد می بایست با لیست از قبل تهیه شده حضرتعالی رهسپار اتاق احراز برای رای دادن شوند؟

برادر ارجمندم ما که زبانمان دیگر گویا نیست اما امیدوارم که همان درختان حیاط اتاق بازرگانی که در سایه سار استتارشان لیست از قبل تهیه شده شما در دستان افراد تحت نفوذ قرار می گرفت روزی خودشان زبان گویای ما باشد.

جناب اقای کیانی  من به شما و از طرفی خدمت استاندار محترم نیز عرض می دارم ما استانی محروم نیستیم

بلکه استانی مظلومیم چرا که حضرتعالی کاملا اگاهید که با وجود این همه منابع اعم از نفت ، کشاورزی وغیره.. افرادی که وجود انها در هیات نمایندگان اتاق می توانست منجر به قدمهای مثبتی گردد که شاید نسلهای اینده نیازمند این مهم باشند چوب عدم مدیریت مدیران ناکارآمد و غیر مرتبط را می خورند.

افسوس وصد افسوس که با وجود انکه می دانم دیگر زبان گویا و گوش شنوایی نیست که ظلم روا شده در این خصوص را انگونه که شایسته است بیان کند و پاسخگو باشد بنده از همین جا از استاندار محترم و مدیران دلسوز این استان عاجزانه تقاضامند رسیدگی فوری در این خصوص می باشم.

جنا ب اقای کیانی بنده امادگی کامل دارم در یک برنامه زنده و رو درو با حضرتعالی به مناظره بنشینم

تا مردم فهیم و اگاه استان از وضعیت اسفناک اتاق بازرگانی و اعمال نفوذ حضرتعالی مطلع  شوند

 نتیجه انتخابات اتاق بازرگانی کهگیلویه وبویراحمد اعلام شد+اسامی

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=142455
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. پنهان گفت:

     ورود کیانی به حوزه اتاق بازرگانی و صنعت کاملا غیر قانونی و بدون ضابطه بود با اعمال نفوذ و سوء استفاده از نمایندگان قبل انجام شد. الان هم که سالهاست سریالی اتاق بازرگانی را از آن خود کرده . کسی هم نیست مقابل مافیایی قدرت و سیاست بایستد..؟

     

  2. صنعتگر گفت:

    بنظرم فقط کیانی توانایی مدیریت اتاق یاسوج را دارد

  3. سعید گفت:

    درود برتو من نمیشناسمت اما شیر مادرت حلالت بقرآن من خودم از نزدیک شاهد این تخلف مشهود بودم دیه فایده‌ای نداره کیانی اینقدر قوی شده که کسی زورش بهش نمرسه آقای استاندار کاری بکن آگه واقعا دلسوزی

  4. محمد جمالی گفت:

    ای آقا اتاق بازرگانی دیگر از دست رفت ارث میراث آقا شده کانال ارتباط واماشه

    • صنعتگر/ رای دهنده گفت:

      پیشنهاد میشه آقای کاظمی لیست پیروز شده ها در انتخابات امسال رو با سوابق کاریشون یکبار دیگه مرور کنن تا متوجه بشن که چرا ایشون نتونستن بین دیگر کاندیدا رای قابل قبولی بدست بیارن.
      شرکت و انتخاب باتجربه ترین ها و موفقترین فعالین اقتصادی استان در انتخابات امسال نشان از قدرت و اثرگذاری موفق اتاق یاسوج در سالهای اخیر داره و کاملا طبیعیه که این شخصیت های برجسته اقتصادی استان در یک ائتلاف بزرگ قرار بگیرن و اشخاص کم تجربه و ناشناخته ای که حوزه کاریشون حتی در استان کهگیلویه و بویراحمد نیست در این ائتلاف جایی نداشته باشن.

      رفیعی بلداجی: کارآفرین برتر استان و تنها نماینده امسال استان در جشنواره محصولات دانش بنیان علم تا عمل
      دکتر چنگیزهاشمی : مدیرعامل شرکت بزرگ بشار صنعت و از صنعتگران با سابقه استان
      فرامرز خوبانی: از شناخته ترین اعضای جدید هیئت نمایندگان و یکی از بزرگترین پیمانکاران جنوب کشور، اسمی که برای همه ی فعالین صنعتی استان شناخته شده است.
      حاج عبدالله قبادی: از مطرح ترین فعالین اقتصادی شهرستان گچساران با سالها تجربه در اتاق بازرگانی و نائب رئیس دوره ی دوم اتاق یاسوج
      عزیزالله رحیمی:مدیرعامل شرکت بزرگ و مطرح پولاد پانل دنا و چهره ای شناخته شده و موفق در حوزه اقتصاد استان
      وحیدگرجی: مدیرعامل کارخانه جات معروف زرد بند، کارخانه ای که که افتخار این استانه ، صادرکننده نمونه استان و يكي از بزرگترين توليد كنندگان مواد اوليه گياهي كشور برای صنايع مختلف دارويي، آرايشي و بهداشتي، غذايي.
      جبارکیانی پور: از بزرگترین پیمانکاران استان و دارای سالها تجربه موفق در اتاق بازرگانی ایران، کیانی پور از تاثیرگذارترین اشخاص هیئت نمایندگان اتاق ایران می باشد که با یه سرچ ساده در گوگل میتونید اظهارنظرهای روسای مختلف اتاق ایران رو در وصف ایشون بخونید، ایشون تونستن جوانترین اتاق کشور رو طی چند سال اخیر به موفقترین و تاثیرگذارترین اتاق ها در سطح کشور تبدیل کنن.
      اکبری: مدیرعامل شرکت بزرگ پارس پترو دنا و از صنعتگران شناخته شده استان
      فتحی: کارآفرین برتر استان و دارنده یکی از بزرگترین گلخانه های پرورش گل رز
      و ….
      جناب آقای کاظمی با اندکی تامل بر نام کسانی که در انتخابات امسال پیروز شده اند می توانید دلیل عدم حضور شما در این ائتلاف بزرگ و عدم مقبولیت چهره های ناشناخته و کم تجربه ای مانند جنابعالی رو دریابید.

      • ناشناس گفت:

        دوست عزیز فک میکنم شما هم  در مورده اقایه کاظمی و تجربیاتشون هیچ اطلاعی ندارید، همه ی اعضا میدونن چه اتفاقی در اتاق بازرگانی افتاد، و نتیجه ی کار اشخاصی که نام بردید مشخصه با یک تامل کوتاه در وضعیت صنعتی و معدنی 
        استان همه چیز روشنه

      • کاظمی گفت:

        دوست عزیزم بنده برای همه این دوستان احترام  فراوان قایلم خاک پای همه این عزیزان هستم این دوستانی شما میفرمایید ما سالهات به آنها ارادت داریم                  اولا افراد مورد بحث بنده آقایان قبول شده نیست چرا خود حضرتعالی معلوم است  اصلا اشراف به موضوع نداری چراکه تخصص بنده وگروه بنده بازرگانی بوده چرا دوستان فعال در حوزه صنعت وکشاورزی را بیان میفرمایید دوست خوبم آیا اگر فکر وایده نوینی وارد اتاق شود مشکلی است       چرا بایستی محصولات این استان بنام استان های همجوار صادر شود چرا باید گمرک استان یکی از ضعیفترین گمرکات باشد چرا باید سطح آگاهی ما نسبت به حوزه تجارت نسبت به سایر استان ها پایین باشد اصلا سوال اینجاست چرا باید تهران هم مرکز سیاست باشد هم مرکز تجارت جواب چونکه سطح آگاهی آنها نسبت به علم تجارت و صادرات و واردات بالاست بنظر شما دوست خوبم وظیفه چه کسی است که این سطح آگاهی را بالا ببرد جز اتاق بازرگانی چه کسی وظیفه دارد با برگزاری سمینارها وجلسات متعدد رشد علمی را در این حوزه افزایش دهد  دوست خوبم علم تجارت علمی عملی با مطالعه وبروز  است چرا بایستی گمرکات دیگر بتوانند از15 درصد از سودبازرگانی را تخفیف بگیرند تا اکثر کالاها وارداتی کشور را جذب کنند اما ما نتوانیم دوست خوبم به زودی پاسخی محکم دور خور توجه جهت توجهی آرایشم خواهد داد مجددا اعلام میکنم بنده خاک پای همه افراد قبول شده هستم ضمن اینکه حوزه انتخابی من بازرگانی بوده نه صنعت معدن وکشاورزی پس لطفا با آوردن اسم دوستان قابل احترام این موضوع مهم را به حاشیه نرانید

  5. اگاه گفت:

    کیانی دیپلم هم نداردواقعا برای استان متاسفم ودست اندرکاران

  6. بویراحمد گفت:

    انصافاشکوفایی اتاق ازکیانی است ادم بایدانصاف داشته باشد

  7. اشنا گفت:

    سلام هرکسی که از نزدیک اتاق بازرگانی یاسوج را میشناسه کاملا واقعه که وضعیت اتاق یاسوج همینه وفایده ای هم نداره امیدوار خدا صبرمون بده

  8. اکبر گفت:

    سلام ودرود بر این شیر مرد واقعا که روح اریوبرزن را در کلامت دیدم افرین.کاش همه ما مثل این جوان باجرات بودیم ورک

  9. رای دهنده گفت:

    به نظر می رسه آقای کاظمی نه از پروسه انتخابات اطلاع درستی داره و نه اصولا با ساز و کار و چارچوب اتاق بازرگانی آشنایی داره. عزیز، بنده به عنوان یکی از رای دهندگان به نامزدهای این دوره باید خدمتتون عرض کنم که یکی از مرسوم ترین و معمول ترین شیوه بین نامزدهای انتخابات اتاق های بازرگانی و البته اکثر انتخابات در حوزه های دیگه، تشکیل ائتلاف بین نامزدهاس و انتخاب کنندگان می تونن بدون از هیچ اجباری به ائتلاف مورد نظر خودشون رای بدن. تشکیل ائتلاف و اعلام لیست نه تنها کار غیر قانونی و خارج از عرف نیست بلکه رایج ترین شیوه برای ایجاد شفافیت و اعلام موضع در مقابل افکار عمومی بخصوص رای دهندگانه. شما اگه این روزها به روزنامه های کثیر الانتشار و فضای وب نگاهی انداخته باشین با حجم وسیعی از تبلیغات که شامل لیست های اعلامی از جریان ها و اشخاص مختلف هست برمی خورین. عجیب اینجاس که نقد شما به کیانی پور از بابت اعلام لیست از جانب ایشونه، که اتفاقا تشکیل ائتلاف و ارائه لیست نقطه قوت و عملکرد حرفه ای کیانی پور در این دوره از انتخابات اتاق یاسوج بوده.

  10. نیک/پاسخ به حبیب اله کاظمی گفت:

    سلام /این قانون ما شده که هر انتخاباتی برگزار میشه پشت سرش اعتراضات شروع میشه.ودوست عزیز معترض این را بدان وآگاه باش که استاندار و مسئولین خیلی عاقلتر و ریز بینتر از جنابعالی هستند.بنظرت اگه این انتخابات باطل بشه انتخابات بعدی معترضی نیست؟؟پس عاقلانه فکر کن ./سپاسگذارم

  11. منصف گفت:

    آقای کاظمی می شه قبل از هر چیزی شما هم به چند سوال برای روشن شدن ذهنیت افکار عمومی جواب روشنی بدین:
    اول، اینکه مشخصا حضرتعالی فعالیت اقتصادی منتهی به تولید ثروت و کارآفرینی تون برای این استان به قول شما مظلوم چی بوده که انتظار حمایت از جانب رای دهندگان و همین طور ائتلاف موجود برای قرار دادن اسم شما در لیست اعلامیشون رو داشتین؟!
    دوم، جنابعالی به عنوان چهره ای ناشناخته در حوزه اقتصادی استان، چه فعالیت تبلیغاتی رو برای معرفی خود و حوزه ی کاری تون به رای دهندگان، در فرجه قانونی یک هفته ای تبلیغات نامزدهای انتخابات اتاق های بازرگانی انجام دادین که اکنون سعی بر مظلوم نمایی و تشویش اذهان عمومی داشته و مضحک تر اینکه با این گمنامی در حوزه اقتصاد استان و عدم معرفی خود انتظار پیروز شدن داشته این؟!

  12. اكبري گفت:

    با نگرش به اسامي نمايندگان پذيرفته شده و نيم نگاهي كوتاه به پيشينه و سوابق كاري أنها مي توان فهميد كه تمامي أنها دستي در صنعت و اقتصاد دارند كه اين نمادي از داشتن تجربه و سوابق مفيد كاري انهاست ، جناب كاظمي بهتر بود  بجاي تخريب دوستان و هم كاران صنفي انتقاد خود را طوري ديگر مطرح مي نمود ، همه ما واقفم كه در انتخابات هميشه كساني پيروز و بعضي هم شكست ميخو رند ، عدم كسب رأي كه نبايد منجر به توهين و بي احترامي شود. من در انتخابات دوره قبل با پذيرش شكست ، تبريك خود را هم به قبول شدگان اعلام نمودم. خداوند عابقت همه مارا بخير كند انشااله.

  13. سیمان گفت:

    با ارتباطاتی که اقای کیانی دارند مادام العمر اقای کیانی در اتاق استان حف اول را میزنند

  14. خرزو گفت:

    بازم يه ادم شير پاك خورده اي پيدا شد واقعيت را بيان كنه ، اره سالهاست كه اين اقا چنبره زده رو اتاق بازرگاني .واتاق شده شركت خصوصيش وبه هر طريقي افراد وابسطه به خودشو اونجا مشغول كرده وسالي چند بار به اسم اتاق ميفرستشون به خارج از كشور با خرجهاي انچناني .و بعضا تو جلسات مختلف يه جوري وانمود ميكنه كه خيلي بارشه با اون نظريات غير تخصصي وبا اون لحن هميشه مخالفش .اخيرا هم تو يكي از جلسات استانداري كه بحث منابع صندوق توسعه ملي بررسي ميشد يه موردي رو مبني بر عملكرد ضعيف استان مطرح كرد كه بانكها ومعاون برنامه ريزي استانداري با استدلال كنفش كردن ولي بايد بگم هميشه مثل اون شخصيت كارتون گاليور ……من ميدونم كار هممون تمومه……….نظريات متحورانه ايشون تمومي نداره ،ميخاد بگه خيلي بلدم ولي عاقلان دانند

  15. چنگیز هاشمی گفت:

    برادر ارجمند جناب کاظمی اهانت حضرتعالی به اعضاء هیات نمایندگان اتاق بازرگانی دال بر بله قربان گویی افراد ناشی از عم شناخت جنابعالی از ظرفیت اتاق بازرگانی وبخصوص عملکرد آقای کیانی است خیلی خوب بود قبل انتخابات این تبلیغ را راه می انداختی تا نشان دهی خیلی آذاده ای خیلی مایل نیستم وارد جز ئیات شوام اما باید ثابت کنی که آقای کیانی مسایلی در اداره اتاق داشته است . لازم است بدانی که علیرغم عمر هشت ساله اتاق یاسوج عملکردی قابل قبول چه در سطح استان وچه در سطح ملی داشته و آقای کیانی تا کنون از زندگی شخصی در اتاق مایه گذاشته ونیازی نه به این جایگاه دارد و نه به مو قعیت اتاق. لازم است بدانید ادب آدمی که دم از فرهنگ و ادب میزند شایسته توهین به جمع خلاف اخلاق و بدور از ادبیات بهمن بیگی است . و الله نه کیانی نه یک فرد تقاضای رای نکردم واگر موردی در اتاق بود اولین انتقاد را هم به آقای کیانی می کردم و ایشان هم با بزرگواری تو جه به همه مشکل ات داشتند. قضاوت جنابعالی ناشی از عدم شناخت و برداشت سطحی از اتاق یاسوج و آقای کیانی و دیگر عزیزان اعضای اتاق است

    • ملت گفت:

      آقای هاشمی کاش برای یک بار که شده بدون در نظر گرفتن هیچ پست و مقامی و فقط در مقام یک انسان همدیگر را نقد میکردیم.اهانتی در کار نیست دید ما زشت و زیبا را میسازد.  فقط یک واقعیت تلخ از طرف یک انسان مطرح شده .واقعیتی که همیشه و جود دارد .و اگر فریاد آقای کاظمی را با دید منطقی خونده باشین به هیچ کس اهانت نشده.

      • ناشناس گفت:

        اقاي هاشمي عزيز به جاي دل خوري و نقد از اقاي كاظمي مي بابيست داماد عزيزتان را حمايت ميكردين ، ايشون هم سوادگمركي و بازرگاني دارن هم در عين جوان بودن باتجربه هستن.

  16. ناشناس گفت:

    خدارو شکر یکی پیدا شد حرف زد،دوستانی که نقد وارد کردن به اقایه کاظمی ایشون خودشون اعلام کردن که حاظر به مناظره هستن.

  17. پرسشگر گفت:

    اقایه کاظمی شما الان حق دارید اگه اقایه کیانی میخواد ثابت کنه که اینطور نیست بهتره جواب دعوت به مناظره رو بده

  18. فریاد گفت:

    دوسان عزیز با سلام خیلی جالبه بعد از این همه سال یک نفر اعتراض کرد البته منم اگه ابن همه سال قدرت داشتم همین وضعیتو داشتم اقای کاظمی من در مورده شما تحقیق کردم و خوشحالم که یک همشهری با این سن و سال در جایی دیگر و بیرون از استان خود چه کارهایی انجام داده امیدوارم واقعا اقایه کیانی توان نشستن جلویه شما را در جایگاه مناظره را داشته باشد.در مورده اعتلاف اعتلافی که کلیه اعضاش چندین دوره قدرت دارن کاملا مشخصه که چه اتفاقی افتاده

  19. iهمشهري گفت:

    اقاي كاظمي من نمي دانم جنابعالي درست ميگوييد يا نه چون اطلاعي ازانتخابات اتاق بازرگاني ندارم اماازسن وسال شمانمي ايد كه شاگرد مرحوم بهمن بيگي باشيد.

  20. قربان علی رفیعی بلداچی گفت:

    مدیرعامل شرکت گز و نبات نشوا و نایب رءیس شرکت خدماتی یاسوج ۳ و کار آفرین سال ۱۳۹۱ در بخش صنعت،نماینده اتاق بازرگانی: برای اولین بار نو آوری محصول جدید از عصاره بلوط تولید کرده ام و تنها طرح معرفی شده به جشنواره علم تا عمل وکاندیدا نماینده اتاق بازرگانی این دوره یاسوج بودم با افتخار و با قاطعیت بالاترین رأی بعداز آقای کیانی آوردم وبنده غیر بوی در این استان هستم و این موفقعیت ها را از حمایت اتاق بازرگانی در یاسوج دارم و توصیه میکنم آقای حبیب الله کاظمی واقعا اگر نیت خیری داری بنده حاضرم استعفا بدهم شما بجای من در این اتاق خدمتگذار باشی/

  21. ناشناس گفت:

    سلام ودرود بر شما  تولید کننده غیربومی در این استان که باعث افتخار ما شده اید و امیدواریم روز به روز باعث موفقیعت بیشتر استان در عمل باشید وما از سخنان شما فیض بردیم 

  22. م... گفت:

    سلام و درود بر اين شيرمرد، جرات و شهامت و صداقت و پاكي در صحبتشون باعث ميشه حرفي براي گفتن وجود نداشته باشه، واقعا تحسين برانگيز بود جناب آقاي كاظمي.

  23. ندا گفت:

    حالا ما متوجه نشدیم آقای کیانی به غیر از پیمانکاری وصرف هزینه های آنچنانی برای کسب سود بیشتر  واسه خودشون چه گلی به سر این استان زده .ما که هرسال وقتی وضعیت این استان رو میبینیم باید بگیم یاد پارسال.شما آقایونی که عادت کردین به آقا بالاسر باید به عرضتون برسونم  که شما ها مثل کبک هستین …

  24. قبادي گفت:

    با سلام بنده إز بدو تاسيس اتاق ياسوج درخدمت دوستان بوده ام واكنون باگذشت ٨ سال إز عمر اتاق ، كه ميتوان گفت( با عزت) بوده به جايگاهي رسيده كه اتاقهايي با عمر ٨٠ سال و با در امدهاي انچناني نرسيده اند، شايد اگه دوست عزيزمان بيشتر جناب كياني رو ميشناختند اينگًونه قضاوتي نميكردند، ايشون يكي إز ٥ رئيس اتاق تاثير گذار در سطح كشور هستند، أين مطلب گفته من نيست ميتونيد به سايت اتاق ايران مراجعه بفرماييد،بگذريم . برادر گرامي شما كه خود رو فعال اقتصادي معرفي كرديد و به كارزار انتخابات وارد شديد ايا در زمينه كارافريني ،ايجاد شغل ، اوردن سرمايه به استان ووووو قدمي برداشته ايد، بهتر بود بعد إز بررسي سوابق منتخبين قضاوت ميكرديد چون همه دوستان به لحاظ توانايي و وتوانمندي و سرمايه گذاري در استان داراي جايگاه ميباشند، بهتر بود اگر انتقادي هم مطرح بود منصفانه مطرح ميشد چون اقاي كياني روحيه عجيبي در انتقاد پذيري وبرخورد با مخالف دارند و هميشه بخاطرهمين موضوع مورد تحسين مخالفين قرار ميگرند،به هر حال انتخابات اين دوره تمام شد و شما كه نگران مظلوميت استان و … هستيد إز هم اكنون ميتوانيد كمك كنيد، ،،جا دارا اينجا به دو مورد إز خدمات جناب كياني اشاره داشته باشيم( استان ما به لحاظ برگذاري جلسات شوراي گفتگوي دولت و بخش خصوصي در كشور رتبه نخست رو بدست اورد طوريكه رييس اتاق ايران در ديدار با استاندار محترم استان تشكر ويژه اي در اين مورد داشتند واين مهم ممكن نبود مگربا توانايي بالاي كياني، )( نكته دوم اينكه خوشبختانه با پيگيريهاي مستمر و تلاش مجدانه جناب كياني در جذب اعتبار براي احداث ساختمان اتاق بالاترين بودجه براي احداث ساختمان رو در سطح كشور جذب كردند كه اين خود نشان دهنده توانايي و نفوذ بالاي ايشان در اتاق ايران ميباشد ، اگر از اين قبيل كارها بخواهم خدمت دوستان توضيح دهم تمامي ندارد واين فقط دو نمونه إز خدمات ارزنده ايشان و هيات محترم نمايندگانشان هست اميدوارم همانگونه كه تاريخ هميشه در مورد گذشته قضاوت ميكند ايندگان قضاوت تاريخ در مورد اتاق را ببيند . با ارزوي توفيق براي همه دوستان و فعالين اقتصادي هم استاني ، اميدواريم از اين به بعد شاهد انتقادات سازنده در جهت پيشرفت استانمان باشيم

  25. صنعتگر گفت:

    آقای منصف لطفا بفرمایید که آقای کیانی مدرک تحصیلیشون چیه؟ورشته ی تحصیلی شون؟و اینکه آیا ایشون حرفی برای گفتن در حوزه های مدیریت بازرگانی یا مدیریت اقتصادی و سایر رشته های مرتبط دارن؟یا اینکه امادرزادی علم مدیریت و بارزگانی رو در وجودشون دارن؟و خود شما تخصصتون در چه زمینه ای ؟آیا زبان گویای ملت هستین ؟آیا تاکنون از خودتون پرسیدین که چرا مردم این استان هنوز در محرومیت فرهنگ به سر میبره تا حالا دقت کردین چرا هنوز هیچ فرهنگی در این استان رسمیت پیدا نکرده .یا چرا باند بازی در هر محیطی در این استان به یک هنجار تبدیل شده .چون امثال شما کوته بین هستین چون دیدتون تا نوک دماغتون و قدرت درکتون فقط به اندازه ی پر شدن شکمتون.اگه ما یاد بگیریم که کارها رو بدست متخصص اون کار بدیم میتونیم پیشرفت کنیم .

  26. بي طرف گفت:

    بايد به جوانان باسواد و متخصص  در أمور بازرگاني مثل اقايان حبيب كاظمي و هدايت جلال أصل رشد داد، نه اينكه أنان را نااميد كرد و جلوي پيشرفت اين استان را گرفت.

  27. رحمان گفت:

    جدا اقای کیانی فردتوانمندی  درهمه زمینه هاست،واقعابایدبه ایشان خسته نباشیدگفت

  28. بنده خدا گفت:

    بنده که هیچکدام از این آقایان را نمیشناسم ولی هیچکدام از طرفداران آقای کیانی حاضر به بیان مدرک تحصیلی ایشان نیستند.لطفا شفاف سازی کنید.

  29. اگاه گفت:

    با سلام خدمت دوستان.بنده از نزدیک به مسایل اتاق اشراف دارم ،انصافا کیانی و تیمش در دوره گذشته عالی بودن، حالا نواقص هم بوده چون بدون نقص خداست و لا غیر ،دوستان عریز کیانی از زندگیه شخصی خود میزنه تا به کارهای اتاق رسیدگی کنه خدا میدونه که چقدر ایشون در پیشرفت مسایل اقتصادی استان تاثیر داشته ،ببینید چقدر اتاق ایران ایشون رو قبول داره که حداقل سالی یکبار هیات رییسه اتاق ایران که متشکل از نخبگان اقتصادیه کشور هستند به استان میاین و در همایشهایی در سطح ملی که کیانی و تیم واقعا عالی وقوی ای که داره شرکت میکنند،ببینید بطور مثال عرض میکنم برای تمام سفرهای خارجه رییس جمهور اتاق ایران به جهت  همراهی تیم اقتصادی با ایشون از جناب اقای کیانی دعوت میکنه ،و ایشون اکنون با کوله باری از تجربه در خدمت فعالین اقتصادی استان به جهت رفع مشکلات انها قدم گذاشته ،،،دوستی که در مورد سواد کیانی نظر دادی حتما شما به ساز و کار اتاق اشنایی نداری پیشنهاد میکتم سری به سایت اتاق ایران بزن و اتاقهای تبریز ایلام سمنان و… جستجو کن تا متوجه شی که روسای این اتاقها که قطب صنعتیه کشور به حساب میان حتی دیپلم هم ندارن یا حاج اقا میر محمد صادقی که همه ایشون رو میشناسن و… زیاد داریم از این دوستان که دیپلم ندارن ولی تیورسین اقتصادی هستند ، روابط دیپلماتیک کیانی زبنزد لام و خاصه اینو که دیگه مخالفین ایشون ام قبول دارن ،به هر حال امید داریم ضمن تشکر و خسته نباشید به  اقای کیانی و تیم قبلیشون و تبریک به تیم جدیدشون  استانمون شاهد رشد روز افزون و شکوفایی و رونق افتصادی باشد،،،،انشاالله،من الله توفیق

  30. شهروند گفت:

    تا افراد با سواد رو كار نيان سيستم همينيه كه هست. سيستم دگميسم بيداد ميكنه.

    • وحید گرجی گفت:

      من به عنوان یک تولید کننده ایکه 21 سال است در استان زیبای کهگیلویه و بویر احمد فعالیت میکنم میخواستم اولا به خاطر برگزاری خوب و مرتب انتخابات اتاق در یاسوج از آقای کیانی پور تشکر کنم، ثانیا به اطلاع سایر همکاران برسانم که وجود آقای کیانی پور واقعا یک برکتی برای استان است و بنده به سهم خود به دلیل زحمات بی دریغ ایشان در حل مشکلات صنعت در استان در طول سالهایی که مسئولیت سنگین مدیریت اتاق را بر عهده داشتند از ایشان قدردانی و تشکر کنم، چرا که شرکت زردبند بارها از پیگیری های صمیمانه وی بهره برده است. امیدوارم عزیزان همکار با بلند نظری به پیشرفت و رونق این استان مظلوم فکر کنند و از تفرقه و حاشیه که یکی از عوامل جدی عقب افتادگی است شجاعانه پرهیز نمایند.
      من به نوبه خود با افتخار اعلام میکنم، از اینکه همکاری مثل مهندس کیانی پور عهده دار چنین مسئولیتی در استان است شکرگزار درگاه الهی هستم و امیدوارم بتوانم در دستیابی به اهداف بلند ایشان در توسعه استان موثر باشم.

  31. آشیری گفت:

    راستی اونایی که دارند اینقدر حرف میزنند کجاید بیدارشوید آقای کیانی خودش بنیانگذار اتاق بازرگانی بو د ااونو وقتی که کیانی زحماتو را می کشید برا ا ین استان شماها کجا بودید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خلایق هرچه لایق

  32. آشیری گفت:

    خدای چرا ماتو استانمون هرکه داره پیشرفت می کنه یه جوری بهشون تهمت میزنیم جلو پیشرفتشونو می گیریم . فقط می خوام بگم چشم حسود کور …..

  33. دلسوز گفت:

    برادر کیانی تاریخ مناظره را اعلام کن خواهشا مردم بویراحمد منتظر هستند 

  34. ناشناس گفت:

    اگر نيم نگاهي به اسامي پذيرفته شدگان بيندازيم ، همان أشخاص تكراري و قديمي اتاق بازرگاني هستن ، كه بيشتر اين افراد سواد و علم به روز ندارن ، بايد از أفراد با أيده و فكر به روز و باسواد و متخصص هم استفاده شود .
    واقعا به قول اقاي كاظمي  :  از ماست كه بر ماست

    • ی گفت:

      اسامی که شما می کنی از باسواد این استان هستن اگر شما هم نمی نگاهی  به اسامی اتاقداشته باشی می بینی که یک غیر بومی که صنعت گر نمونه است حالا شما قضاوت

      کن

  35. ع گفت:

    دوستان بنده از نزدیک شاهد انتخابات اتاق یاسوج و اتاق شیراز بودم.و به آقای کاظمی عزیز پیشنهاد می کنم انتخابات اتاق دیگر شهرها را دنبال کنند تا متوجه شوند که لابی گری یعنی چه . بنده شاهد بودم که در شیراز چه تبلیغات و چه خرج هایی برای انتخابات شد و تعدادی با اینکه دارای اسم و رسوم و سابقه اقتصادی درخشانی بودند علیرغم  هزینه ی زیادی که کرده بودند انتخاب نشدند و هیچ وقت اعتراضی انجام ندادند  و دست به سمپاشی نزدند. همه ی اتاق ها لیست افراد مورد نظر خود را دارند و این یک امر طبیعی در روند انتخابات بشمار میرود همانند انتخابات شوراها ،مجلس و غیره. آقای کاظمی عزیز شما  و تعدادی از دوستانتون هم تلاش کردید که افراد مورد نظر تون رای بیاورند که تعدادی رای اوردند و در روز انتخابات فعالیت هایی انجام شد در جهت رای نیاوردن تعدادی از کاندیدها که موفق نبودید. سوال اینجاست که شما کجای اقتصاد این استان هستید که اینچنین مدعی و طلبکار هستید شما حتی ساکن این استان هم نیستید پس چطور به انتخاب افرادی که اساس و بنیاد اتاق این استان را پی ریزی کردن اعتراض می کنید.این نشان از سطحی نگری جناب عالی را دارد.شما حتی فعالیت اقتصادی مستقل ندارید ،متوجه نمی شوم که یک ترخیص کار گمرگ چطور به خود اجازه میدهد که به افرادی که آبروی استان در سطح کشور هستند توهین کند. البته بنده شما را مقصر این داستان نمیدانم ،افرادی مشوق شما شدند تا با این مقاله حب و بغض خود را نشان دهند که همانند روز انتخابات تیرشان به سنگ خورده و با این کار تنها باعث شدند که ارج و قرب افراد منتخب بیشتر از پیش شود. و من الله التوفیق.

  36. ناشناس گفت:

    چه خوب است معیار سنجش هرکسی وجدان خودش باشد افسوس که کمتر کسی به دیده ی نقد رفتار خودش رامورد سنجش قرار میدهد، وکمترکسی است که میگوید دوغ من ترش است .دررهگذر زمان تنها آدمهای محدودی هستند که بیش ازاینکه عیب خلق راببینند سعی در یافتن عیب خود دارند ، چه بسیار کم اند آنهایی که خود راضی نیستند وچه بسیارند خود برتر بین ها . ای کاش معیارسنجشها درماآدم ها کمی بروز رسانی می شد تامی دیدیم که چقدر به روز نیستیم درحالیکه به حرف وجسم هستیم امابه معنای واقعی ودر عمل آنکس که باید باشیم نیستیم ، اول خودم را می گویم و بعدتلنگری می زنم به جامعه ای که از این درد جامعیت دارد . جناب آقای کاظمی اینجانب و اکثر دیگر اعضای اتاق تا این لحظه بعنوان رفیق ورقیب انتخابات برگزار شده اطلاعاتی در باب مدرک تحصیلی و سوابق کاری که دال بر کارآمدی وبرتری شما نسبت به اعضای انتخابی اتاق بازرگانی باشد از سوی شما یا منبع خاصی منتشر نشد تاشاید در انتخاب شما تاثیر گذار باشد پس کم لطفی خودتان رابه حساب دیگران نگذارید .ثانیا :تلاش آقای کیانی در معرفی شما به دیگران رانباید نادیده گرفت ،خداشاهدو ناظره که شماراآقای کیانی به من معرفی کرد .ثالثا :آیااگر خودتان نیز انتخاب می شدید باز قضاوتتان چنین بود که اعضای انتخابی افرادی بله قربان گو هستند.رابعا :شاید مدرک تحصیلی اینجانب وبعضی افراد انتخابی از آقای کیانی بالاتر باشد ولی تجربه واطلاعات آقای کیانی را حداقل در این زمینه بیشتر از خودم میدانم و بس،چراکه همیشه مدرک حرف اول رانمیزنند.لذا باتوجه به شناختی که ازعملکرد وسوابق دیگراعضای انتخابی اتاق دارم مطمئنم که نقاط ضعف سنوات گذشته مرتفع وباهمفکری جهت پیشرفت استان در بخش ها مختلف،که لازمه آن تلاش ها ی شبانه روزی وراهکارهای مثمر ثمر اقای کیانی بادیگر اعضای اتاق کما فی السابق میباشد،کمرهمت می گمارنند.

    • ناشناس گفت:

      برادر عزيز ، اقاي كاظمي كارشناس گمرك و حق العملكار رسمي گمرك ايران و كارشناس ارشد حقوق عمومي هستن، در زمينه كارهاي بازرگاني ، صادرات و واردات  كارنامه درخشاني در رزومه خود دارن.

    • ناشناس گفت:

      امید وارم اینگونه باشد چرا که .به عمل کار براید به سخنرانی نیست.

  37. ناشناس گفت:

    چرا شایعات الکی می کنید. حداقل انصاف در یک بحث بد نیست رعایت بشه، تقریبا نصف قبول شده ها چهره های جدید هستند. و قبلا در ترکیب اتاق بازرگانی یاسوج حضور نداشتن.

  38. ناشناس گفت:

    شماهايي كه همش تعريف و تمجيد ميكنيد و أسامي خود را ذكر ميكنيد ، فقط و فقط  براي منافع  خودتان هستيد و بس . 
    لطفا به فكر بقيه هم باشين .

  39. همشهري گفت:

    اقاي كاظمي  كارشناس گمرگ و حق العملكاركار رسمي گمرك ايران  و  كارشناس ارشد حقوق عمومي  هستند. از سادات شاهزاده قاسم  هستن و در حال حاضر ساكن بندر عباس هستند 

    من كاملا ايشون رو ميشناسم ….

  40. ياوري گفت:

    كسي كه از طرف سيمان صحبت فرموده براي خودش گفت ؟اگر كياني مي تونست كارت بازرگاني سيمان را در همين ياسوج تمديد مي كرد نه درتهران

  41. هم استانی گفت:

    نباید بدون اگاهی واطلاع از قوانین وساز وکار انتخاباتی وبخصوص زمانی کسی نمی تواند رای لازم راکسب کند رقبا
     را زیر سوال برد. قطعا انتخابات اتاق با نظارت یک مرجع صلاحیت دار برگزار شده واگر خدشه ای بران باشد تایید 
          نمیشد.اگر ایرادی ومشکلی بود چرا قبل از انتخابات مطرح نشد .نباید افراد توانمند رابخاطر ضعف وناتوانی خودمان
              زیر سوال ببریم.

  42. ناشناس گفت:

    درسته تجربه خوبه اما بايد افرادي كه تخصص و تحصيلات آكادميك دارند در كنار افراد با تجربه باشند تا پيشرفت حاصل شه. واقع بينانه به اين قضيه نگاه كنيد دوستان.

  43. ناشناس گفت:

        ح.ت   دست در دست هم دهیم به مهر       مهین خویش راکنیم آباد    
    من به نوبه خودبه قبول  شدگان اعضای محترم جدیدهیات نمایندگاناتاق بازرگانی یاسوج تبریک میگم.                                                  انتقادات وجوابهای دوستان بی تاثیرنمیباشند ولی جناب کاظمی عزیز شما که بعنوان یک فعال اقتصادی هستید چندباربه اتاق یاسوج جهت آشنایی اعضای هیات نمایندگان وبقیه پرسنل تشریف آوردید ،بفرمائیدچندمرتبه درسمینارهای که ماهیانه اتاق بازرگانی برگزارمیکردحضورداشتید،تا اونجایی که من اطلاع دارم تازه خودت ازثبت نام خودتت بی خبربودی.دوستان عزیززحمت کشیدن شماراثبت نام کردن،دستشون درد نکنه که بالاخره شما با کارکنان اتاق وبعضی ازهیات نمایندگان اتاق آشناشدی امیداست که ارتباط شما وبقیه دوستان با اتاق تداوم داشته باشدتا باعث دلگرمی پرسنل اتاق واعضای محترم هیات نمایندگان جدید باشه ومطمئناحضور سبزدوستان دراتاق بازرگانی یاسوج باعث توسعه پویاشدن وپیشرفت و خروج ازاین بن بست اقتصادی می باشد .

  44. عضو اتاق گفت:

    سلام دوستان هیات نمایندگی شماها که میفرمایید کیانی از خودش برای اتاق هزینه میکنه باید به اطلاع برسانم هرکس جای ایشان بود هم همینکارو میکرد چرا که سکوی ارتباط وکانال مانور دادنش تو بویراحمد همین اتاقه با مدرک ایشان وسطح سوادش آگه این اتاق نبود کجا استاندار ایشان تو جلسه راه میداد کجا با بزرگان استان ودرسطح کشور شناخته میشد ضمن اینکه شما زندگی کیانی را قبل از آمدن به اتاق با حالا مقایسه کنید ببینید چقدر تغییر کرده آگه وام گرفته کانال ارتباطش همین اتاق بوده آگه پیمانگرفته  وی هر کاری کرده از همین ارتباط بوده پس منم بودم همین کارو میکردم

  45. عضو اتاق گفت:

    با عرض سلام خدمت اعضای اتاق بازرگانی به خصوص برادر عزیز اقای کاظمی، اغلب کامنت هایی که دوستان گذاشتن حاکی از همدلی ورضایت دوستان از عملکرد اقای کیانی بوده، البته عادت ناپسندی که همشهریان ما دارند اینه که وقتی کسی پیشرفت میکنه وتوی کارش موفق میشه مورد توجه وحسادت و تخریب قرار میگیره و همین عامل باعث عقب ماندگی استان شده.بهتر نیست شما به جای تخریب مجموعه اتاق در کنار این مجموعه قرار میگرفتید و تجربیات خودتون رو منتقل میکردید، قرار نیست که حتما همه صاحب کرسی باشید ، به هر حال تمام دوستانی که رای اوردن افراد شایسته وتوانمندی هستند .چه اشکالی داره اقای کیانی کسانی رو معرفی کنه که باهاش همدل و هماهنگ باشن تا بتونه مجموعه ی اتاق رو رشد بده.بعضی از دوستان که شما رو شیردل خطاب میکنن و اتیش بیاره معرکه شدن فکر نکردن چرا شما قبل از انتخابات انتقاد نکردین، شاید فکر میکردین کارت عضویت تون تمدید نشه، به هر حال دوست و دشمن اقای کیانی معتقدند که ایشان توانمند هستند و در اتاق ایران هم صاحب نظرند و در این مدت کوتاه کارهای بزرگی رو انجام دادند، بهتر بود کمی در مورد تصمیم عجولانه و نسنجیده خودتون فکر میکردید.بنده به نوبه خودم از زحمات اقای کیانی تشکر میکنم ضمن اینکه چند سال پیش هم در انتخابات شرکت کردم و رای نیاوردم ولی دلیلی ندیدم که زحمات ایشون رو با ناسپاسی زیر سوال ببرم.

دیدگاه شما