شنبه 2 اسفند 1393 - 13:29

تشریح مهم‌ترین برنامه‌های سال 94 در خصوص بازنشستگان سپاه پاسداران

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد مهم‌ترین برنامه‌های کاری سال 94 در خصوص بازنشستگان سپاه پاسداران در سطح استان را تشریح کرد.

خبرگزاری فارس: تشریح مهم‌ترین برنامه‌های سال 94 در خصوص بازنشستگان سپاه پاسداران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، پیش از ظهر امروز همایش انس و مودت بازنشستگان سپاه گچساران با حضور فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در نمازخانه سپاه این شهرستان برگزار شد.

یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویر احمد در این مراسم اظهار کرد: رسیدگی و توجه ویژه به کار و مشکلات پاسداران و پیشکسوتان سپاه افتخاری بزرگ در دوران خدمتم در این عرصه بوده است.

وی با اشاره به برخی مشکلات بازنشستگان و خانواده‌های آنان، با بیان اینکه مطمئنا مشکلات و سختی‌ها به هیچ عنوان در اعتقادات و اصول پاسداری بازنشستگان تاثیر نمی‌گذارد، افزود: از همه مشکلات و مسائل آگاه هستیم و همه تلاش و همت خود را جهت مرتفع کردن این مشکلات به‌کار خواهیم گرفت.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویر احمد با بیان اینکه همه پاسداران در بدو ورود خود با نگرش و اعتقاد به اینکه ما پاسدار دین اسلام، مذهب تشیع و جمهوری اسلامی هستیم، در این عرصه ورود و فعالیت خود را آغاز کردیم، تصریح کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی ‎براینکه پاسداری یک فرهنگ است نه یک شغل، پاسداران نیز با همین نگرش در همه صحنه‌ها با وجود مشکلات فراوان جهت دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن نیز حضور می‌یابند.

بوعلی در ادامه سخنان خود با اشاره به تاریخ تاسیس و روند رشد سپاه پاسداران به عنوان نهادی برخواسته از درون مردم، خاطرنشان کرد: ایمان و اعتقاد راسخ به اهداف حق، عنصر موثر در رشد این نهاد انقلابی در کشور بوده است.

وی ادامه داد: عامل اصلی و تاثیرگذار پوشش لباس پاسداری و نظام با توجه به اوج مشکلات و جنگ تحمیلی، همان اعتقاد و ایمان به حق بودن مسیر انقلاب و پیروی از ولایت مطلقه فقیه و محبت نسبت ائمه اطهار(ع) بود که در نهایت منجر به پیروزی شکوهمندانه ملت ایران شد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویر احمد با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس توانستیم با دستان خالی سپاه را گسترش داده و مقتدرتر کنیم، اذعان کرد: مطرح کردن مشکلات و برخی انتقادات در خصوص سپاه پاسداران بیشتر از روی دلسوزی و در راستای رفع کاستی‌ها بوده نه اینکه به معنای عدول از اعتقادات و اصول سپاه باشد.

بوعلی حرمت و کرامت سپاه را از خون شهدا دانست و گفت: تصور اقتدار سپاه به تیپ و گردان، توپ و تفنگ و… تصوری غلط و باطل بوده زیرا که سپاه متعلق به شهدا و ابهت آن به خلوص نیت پاسداران است.

وی در سخنان پایانی خود ضمن بررسی مشکلات مطرح شده توسط بازنشستگان سپاه، مهم‌ترین عناوین و برنامه‌های سال جدید در خصوص قشر بازنشستگان و پیشکسوتان سپاه پاسداران را تشریح کرد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اختصاص اعتبارات اشتغالزایی به فرزندان بسیجی بازنشستگان و ایثارگران، بهره‎برداری از بیمارستان سپاه در مرکز استان و مراکز درمانی در شهرستان‌ها و همچنین توسعه برنامه‌های ورزشی و فرهنگی را از جمله برنامه‌های کاری خود در سال 94 عنوان کرد.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=140560
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما