جمعه 1 اسفند 1393 - 18:02

کلنگ زنی فاز چهارم آب رسانی به لوداب/ 31 روستاهای لوداب تا پایان سال 94 از نعمت آب برخوردار می شوند

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد به مشکلات منطقه لوداب در خصوص وضعیت آب اشاره و اظهار کرد: با اجرای این طرح 31 روستای این منطقه از نعمت آب برخوردار می‌شوند.

به گزارش بویرنیوز، صبح امروزمراسم کلنگ زنی فاز چهارم آب رسانی به لوداب با حضور مسئولان ارشد استانی از جمله  پژمان نیک‌اقبالی معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد، غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس و فیض‌الله پاسره مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد و غیره برگزار شد.

20150220_101657

دکتر”فیض الله پاسره” ؛ مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد در مراسم کلنگ‌زنی مجتمع آبرسانی روستایی لوداب اظهار کرد: سال شروع فاز چهارم مجتمع آبرسانی روستایی لوداب امسال بوده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال 94 خاتمه یابد.

پاسره افزود: همچنین اجرای خط انتقال به طول 16 کیلومتر، اصلاح و بازسازی یک دهنه چشمه و همچنین تکمیل ساختمان موتورخانه در این پروژه اجرایی می‌شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد به مشکلات منطقه لوداب در خصوص وضعیت آب اشاره و اظهار کرد: با اجرای این طرح 31 روستای این منطقه از نعمت آب برخوردار می‌شوند.

پاسره با بیان اینکه روستا‌ها در این منطقه جمعیت زیادی را به خود اختصاص داده‌اند، گفت: تعداد هفت هزار و 238 نفر از مزایای اجرای این طرح بهره‌مند خواهند شد.

وی ضمن اشاره به تلاش های نماینده مردم شریف بویراحمد و دنا در مجلس ذر خصوص تحقق بودجه طرح مجتمع آبرسانی لوداب افزود: فاز چهارم مجتمع روستایی لوداب با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و بخشی هم از منابع داخلی مصوب شده است.

20150220_102025

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد ضمن بیان اینکه تلاش مجموعه آبفار استان در تأمین آب شرب سالم برای همه روستائیان عزیز در جای جای نقاط استان است،عنوان کرد: یکی  از دغدغه‌های مسئولان آبرسانی به منطقه چین در لوداب است که در دستور کار قرار گرفته و از مشاور اجرای طرح نیز درخواست شده در اولین فرصت اقدام به انجام مطالعات مربوطه بنماید که در شروع سال آینده عملیات اجرایی آن آغاز شود.

وی با بیان اینکه مطالعات این پروژه در حال انجام است، تصریح کرد: 9 پروژه آبرسانی روستایی در کهگیلویه و بویراحمد توسط شرکت آبفار در دست اقدام است که کلنگ‌زنی مجتمع آبرسانی چین یکی از این پروژه‌ها است.

 در ادامه غلام محمد زارعی ؛ نماینده مردم بویراحمد و دنا ضمن قدر دانی از حماسه آفرینی های مردم لوداب و روستاهای تابعه به خصوص در خلق حماسه باشکوه 22 بهمن سال جاری، خاطر نشان کرد: لوداب با توجه به پتانسیل هایی که دارد و به لحاظ جمعیتی آن باید سرعت پیشرفت پروژه ها در این بخش از شهرستان بویراحمد سرعت بگیرد.

زارعی ادامه داد: تامین گاز روستاهای لوداب از جمله اهداف پیش بینی شده بود که محقق شد و تا تکمیل گاز رسانی به همه روستاها از جمله روستای چین و گراب و … ادامه می یابد، برای سال آینده در خصوص تامین راه و همچنین بهسازی راه های این منطقه اقداماتی پیش بینی و همچنین با راه و شهرسازی صحبت هایی شده است که به حول و قوه الهی این مهم هم جامه عمل به خود بگیرد.

20150220_101753

وی با بیان اینکه تونل های واقع در مسیر روستای لوداب به شهر یاسوج با توجه به پیش بینی ها در سه ماهه اول سال 94 به پایان خواهد رسید و مردم این منطقه از تردد ایمن و راحت تری برخوردار خواهند بود، عنوان کرد: در خصوص برخورداری این منطقه از آب، گاز و راه اقدامات خوبی صورت گرفته و تلاش ما در جهت بهبود این خدمات و سایر خدمات به مردم می باشد که انشالا فراخور اعتبارات برای مناطق در تحقق این رسالت که حق مردم نیز هست، پیگیری و محقق می شود.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=140345
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. فرزند لوداب گفت:

    اقای زارعی از شما و دکتر پاسره و تمام مسئولین و مدیران همراه شما که حقیقتا در طی این 3 سال نگاه ویژه ای به بویراحمد سفلی خصوصا لوداب داشته اید و تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی به این مردم وقف کرده اید؛ صمیمانه از شما تقدیر و تشکر داریم و برای شما آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.

  2. بهرام بیگی گفت:

    امروز واقعا حاج زارع باز هم واسه مردم مارگون ، بهرام بگی و لوداب مثه همیشه سنگ تموم گذاشت.
    ایشالا باز هم بتونی به این مردم کمک کنی.همین مردمی که امروز تو بارون وایساده بودند تا حاجی رو بیند که مقدمات گاز رسانی بهرام بیگی رو طی 1 ماه گذشته اجرایی کرده و داره به سمت ارایه طرح به پیمانکار میره.
    این مردم شما رو دوست دارند حاجی

  3. سجاد گفت:

    خیلی سنگینه که با گذشت ۳۶ سال از عمر  انقلاب  هنوز جایی باشه که حداقل امکانات  زندگی مثله اب برق و گاز رو نداشته باشه مسوولین گذشته چه چیزی رو مدیریت میکردن نکنه فکر میکنن با  پشت میز نشستن  یه مدیر کامل هستند  الان هم موضع میگیرن که این مدیر چطوریه نماینده چطوریه و به راحتی با ابروی دیگران بازی میکنند خدا پدر و مادر زارع رو بیامرزه که پیگیری میکنه 

  4. لوداب گفت:

    نماینده ای با این همه تواضع و فروتنی من ندیدم حاج زارعی از آن دسته نماینده هایی هست که فقط به فکر مردم است نه از آن جمله نماینده هایی که …

  5. سعیدی کیا گفت:

    فقط یک کلام.. درود بر زارعی…

  6. ناشناس گفت:

    درود بر حاج زارع زحمتکش واقعا خوب تلاش میکنه

  7. غیوری گفت:

    حاج زارعی عزیز ماست … تا الان هر انچه از او تقاضا داشتیم برآورده کرده . 

  8. عشق است لوداب گفت:

    جناب نماینده از شما به خاطر پیگیری شهرستان شدن لوداب و مارگون سپاسگزاریم. امیداست با شهرستان شدن این منطقه خدمات ارزنده شما به این مردم تکمیل شود. 

  9. روزی طلب گفت:

    نتیجه اقدامات جناب زارع در لوداب رو سالبه در انتخابات می بینیم

  10. تل دراز گفت:

    انشالله این سری هم به زارع رای میدیم اصلا فکرش نمی کردم این تعداد مسول و با این حساسیت وارد منططقه ما بشن.. درود جناب زارعی درود لوداب درود دیودیده.

  11. میهمان گفت:

    بنده به زارعی رأی ندادم ولی اینبار شک نکنید به ایشون رأی میدم. مشکلی در یکی از سازمانهای استان داشتم و برام رفعش کرد و مردم دار هم هست و از طرفی هم واقعا پیگیره

  12. سجاد گفت:

    هرچی فکرشو میکنم نمیدونم هدایتخواه برای بویراحمد و دنا چه کاری کرد. خداروشکر که رأی نیاورد وگرنه رسایی باید شاگردی اینو میکرد و مردمم از بی بودجه ای مثل کهگیلویه ای ها انتظار فرج میکشیدن

  13. راننده گفت:

    درود بر حاج زارعزیز ”به کوری چشم دشمناش”ایشالا موفق باشی حاجی جان”جان خوم به اندازه ۱۴ سال بقیه نمایندیل کار کرده

  14. لر گفت:

    درود  بر مرد خستگی ناپذير .امیدوارم که خدا پشت و پناه ت باشد.چون واقعا معنی نماینده مجلس رو به ما فهموندی.ب امیدخدا سال آینده با هزاران رای باز هم  بویراحمد رو از محرومیت در بیاری. یازهرااااا.یازهرااااااااااا

  15. یاسوج طبیعت گفت:

    حی علی خیرالعمل..حی علی خیرالعمل  .زارعی مرد عمل..احسنت بر شرف و مردانگیت  حاج زارع .درود بر مادری که تو را پروراتد تا به مناطق محروم کمک کنی..هزاران درود بر شرفت

  16. غضنفر گفت:

    من موندم نمایندگان قبلی کار نمیکردن یا زارع خیلی فعاله والا نت من هنگ کرده هر کاریش میکنم تکون نمیخوره اخه این چند مدت هر جا میرم یا هر سایتی رو که میخوام باز کنم میگه اقای زارع.  اگه کسی بتونه کمکم کنه ممنون میشم من فک میکردم فقط نت من مشکل داره اما  نت دوستان هم همش در میره حالا به ستون سفت با طناب  بستتش اما الان اونم هنگ‌ کرده  حالا به نظر شما مقصر اصلی زارع هست که زیاد فعالیت داره یا نمایندگان گذشته که خیلی گمنام بودن اخی گناه داشتن

  17. فرشاد گفت:

    انتظارات از اقای زارع زیاده مخصوصا بویراحمد علیا بخدا اگه بخواد کاری بشه باید برا بویراحمد سفلی بشه اخه گناهشون چیه ،  نباید مثله گذشته نگاه ابزاری به بویراحمد سفلی کرد که خوشبختانه اقای زارع تا الان چنین دیدگاهی تا الان نداشته اگر همه اینطوری فکر کنیم همه چیز درست میشه اقای زترع هم در زمینه عمرانی خیلی قوی هست هم اجرا پیگیری پروژه های اشتغال زایی 

  18. عزت حسینی گفت:

    حقیقتا من حرفی برام نمیاد که بگم واقعا  روستاهای لوداب تا الان اب نداشتن اینکه جز ابتدایی ترین امکانات هستش  هدایتخواه شما که این بندگان خدا همیشه همه جوره حمایتت میکردند فقط برا رای میخواستی این بندگان خدا رو. این بندگان خدا که بواسطه فامیلگی و طایفه گری پشتت بودند میگن هرکی هر چی ضربه میخوره از اشناست پس بهتره این شعر رو هم برات بگم شاید به خودت بیای  :
    اُفتاده دِرَختی که به خود می بالید
    از داغِ تَبَر به خاکِ غَم می نالید
    گُفتم چه کَسی به ریشه ات زَد گُفتا
    آن کَس که به زیرِ سایه ام می خوابید

  19. سیمان سقاوه گفت:

    درود خدا بر حاج زارع عزیز و گرامی و خدوم و زحمت کش

  20. ناشناس گفت:

    درود بر دكتر پاسره . مرد بزرگ

  21. چین گفت:

    خدایی خیلی پاک هستی

دیدگاه شما