چاپ این برگه

نویسنده و پژوهشگر کهگیلویه و بویراحمدی درگذشت

نورمحمد مجیدی کرایی نویسنده و پژوهشگر هم استانی روز پنج شنبه ۳۰ بهمن ماه در دهدشت دارفانی را وداع گفت.

۲۱۷۹۹_۸۰۵

یک نویسنده سرشناس کشوری و اهل استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز پنجشنبه، ۳۰ بهمن ماه در سن ۸۰ سالگی، دار فانی را وداع گفت.

به گزارش (ایسنا)نورمحمد مجیدی کرایی از نویسندگان و شعرای سرشناس کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد و نویسنده ۱۴ اثر تاریخی از جمله «تاریخ و جغرافیای کهگیلویه و بویراحمد و تاریخ و جغرافیای ممسنی صبح امروز، نویسنده سرشناس کشوری و استانی، در سن ۸۰ سالگی، دار فانی را وداع گفت.

نورمحمد مجیدی کرایی از نویسندگان و شعرای سرشناس کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد و نویسنده ۱۴ اثر تاریخی از جمله «تاریخ و جغرافیای کهگیلویه و بویراحمد، تاریخ و جغرافیای ممسنی، تاریخ کازرون، تاریخ بهبهان، اورنگ باختگان ایران در سه جلد، علما و شعرای کهگیلویه و بویراحمد و مردم و سرزمین های کهگیلویه و بویراحمد» بوده که بیش از ۱۰ عنوان کتاب نیز در خصوص تاریخ و جغرافیای استان کهگیلویه و بویراحمد، فارس و خوزستان تألیف کرده است.

به گزارش ایسنا، این پ‍ژوهشگر برجسته استان، پس از بازگشت از سفر تحقیقی و مطالعات میدانی در مناطق بهبهان، کهگیلویه و گچساران دچار کسالت شده بود و طی ماه های گذشته در بیمارستانهای یاسوج و شیراز بستری شده بود.

 

بویرنیوز درگذشت این نویسنده را به جامعه هنری استان و همکار عزیزمان آقای مالک مجیدی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان تسلیت گفته و برای بازماندگان آرزوی طول عمر دارد.