چاپ این برگه

نماینده بویراحمد و دنا با دست پر به لوداب می رود/ مروری بر وعده های زارعی

علی اکبر پاک – نمایندهٔ مردم شهرستان های بویراحمد ودنا دورهٔ نهم مجلس شورای اسلامی با پیوزی قاطع خود در اسفند ۹۰علی رغم مشکلات فروان در کشور و حوزه انتخابیه خود در پی مححق شدن وعدهای حود در بخش های و شهرستانهای بویراحمد ودنا بود.

1 (8)

به گزارش بویر نیوز، به گفته برخی از سیاسیون غلام محمد زارعی در بدترین شرایط نماینده بویراحمد ودنا شد شرایطی کشور مورد تحریم ظالمانه قرار گرفته بود.
ودر استان وضعیت اعتباری بسار بدبود و عمدا کارهای بزرگ عمرانی در استان تعطیل شده بود ولی سیر مراجعه به زارعی به گونه ای بود که وی شبانه روز به دنبال راه اندازی مجد کارگاه های صنعتی در استان بود .
غلام محمد زارعی که شعار نه افرا نه تفریط اعتدال با به انتخابات مجلس نهم گذاشته بود حرکت جدید سیاسی را درکشور شروع کرده بود .
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد ودنا در مجلس شواری اسلامی توانست اصلاح طلبان و اصولگران را بر روی یک سفره قرار دهد و اتحاد و همبستگی را برای حضور پرشور در انتخابات مجلس نهم فرا سازد به گونه ای که در انتخابات اسفند ۹۰کهگیلویه وبویراحمد رتبه اول مشارکت در انتخابات مجلی را در کشور نصیب خود کرد.
زارعی د ر اولین گام خود علی رغم اینکه دولت با اوهمراه نبود ولی توانست اولین لبیک به عهد بویراحمد سفلی را با انتصاب داریوش دیدودیده به عنوان رئیس صنعت ،معدن وتجارت استان به بویراحمد سفلی بگویید.
و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با شعار رفع محرومیت از سیمای روستای بویراحمد وارد کار شد و شبانه روز به دنبال محقق شدن وعدهای انتخاباتی خود بود.

1 (18)
اگرچه شرایط کشور برای انجام کارهای بزرگ مناسب نبود ولی نماینده قوه مقننه در هیات نظارت بر سفرهای خارجی کارکنان دولت یک لحظه مردم حوزه انتخابیه خود را فراموش نکردوهمراه با حضور در روستا امید و نشاط به مردم ارمغان میداد تا این اینکه با روی کار امدن دولت جدید چرخ اقتصادی کشور روغن کاری شد و به حرکت درامد .
زارعی در دولت قبل کارهای خوبی را شروع کرد و دولت جدید خیلی از وعد های خود را تاکنون محقق ساخته .
زارعی جز تنها نمایندگان مجلس بود که قید سفرهای خارجی کاری خود را زده بود و بیشترین روزهای تعطیلی خود را در روستاها، بخش ها،شهرها و شهرستان های حوزه انتخابیه خود بود.

1 (2)

1 (3)

زارعی هم اکنون در روستا و مناطق محروم شهرستانهای بویراحمد ودنا محبویبت دوچندان دارد دلیل محبویبیت زارعی اینکه وفا دار به عهد خود بوده ویک لحظه مردم را فراموش نکرده گواه حرف من شاید ۶۰۰ساعت پرواز زارعی از تهران به بویراحمد ودنا بوده است.
زارعی در هربخشی که وعده داده یکی پس از دیگری محقق شده حال باخبر شدیم که غلام محمد زارعی جمعه همراه استاندار پرتلاش وخستگی ناپذیر کهگیلویه وبویراحمد جمعه به بخش لوداب سفر میکند .

1 (4)
تلاش کردیم تا جهت اطلاع تنویر افکار عمومی بر حسب وظیفه اطلاع رسانیمان برخی از وعده های زارعی به مردم فهیم بخش لوداب که محقق شده را منتشر میکنیم.
الحق که باید گفت زارعی دست پربه لوداب سفر میکند زارعی تلاش های زیادی برای بخش لوداب انجام داده ومحبویبیت بالایی در این بخش برخودار است.
برخی از وعدهای زارعی به مردم لوداب که محقق شده به شرح زیر است:
وعده زارعی عملی شد: داریوش دیدوده ریس صنعت معدن وتجارت بویراحمد شد
وعده زارعی عملی شد:افتتاح مرکز درمانی ۱۰تختخوابی لوداب ۲۷تیر ماه ۹۲
وعده زارعی عملی شد: تامین آب آشامیدنی ۶ منطقه گلال لوداب بویراحمد۶آذر ماه ۹۱
وعده زارعی عملی شد :افتتاح بزرگترین پروژه گاز رسانی استان درلوداب ۰ ۲آبان ۱۳۹۲
وعده زارعی عملی شد : سید محمد موحدپور به عنوان مدیرکل حوزه استاندار، منصوب شد
وعده زارعی عملی شد : پیاده روی زارعی و معاون وزیر راه در مناطق صعب العبور بویراحمد محور لوداب به مسیر پاتاوه دهدشت که منجر به نگاه ویژه وزارت راه و شهرسازی به این جاده شد.